X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο plug-in hybrid DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225

www.laurentnivalle.fr © LAURENT NIVALLE

Μετά την τετρακίνητη έκδοση DS 7 CROSSBACK E–TENSE 4x4 Plug–In Hybrid, των 300hp με μέγιστη ροπή 520Nm, που είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, η DS, η πολυτελής εταιρεία του ομίλου PSA Peugeot Citroen, παρουσιάζει μια λιγότερο ισχυρή, δικίνητη αυτή τη φορά έκδοση.

Και αυτή διατηρεί τη φιλοσοφία της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, δηλαδή, επαναφόρτιση από πρίζα και μοτέρ εσωτερικής καύσης. To plug-in hybrid DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225, δεν διαφέρει σχεδιαστικά από το αδελφό μοντέλο. Το μόνο που αλλάζει είναι το υβριδικό σύστημα και ο εξοπλισμός.

Το μοντέλο εφοδιάζεται με τον ίδιο βενζινοκινητήρα 1.5 lt - 180 hp με 300 Nm ροπής και αντί για δύο ηλεκτρικά μοτέρ που έχει το έτερο μοντέλο, αυτό φέρει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων με 320 Nm ροπής, που είναι τοποθετημένος στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μεταφέροντας την κίνηση μόνο στον μπροστινό άξονα.

Η συνδυασμένη ισχύς των δύο κινητήρων, είναι 225 ίπποι, εξ ου και το 225 στο όνομα του μοντέλου, ενώ η μέγιστη ροπή φθάνει τα 360 Nm.

Κατά την εκκίνηση χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας, επιτρέποντας τη λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων έως ταχύτητα 135 χλμ./ώρα, ενώ ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει την υβριδική λειτουργία που βελτιστοποιεί τη χρήση ενέργειας, ή την σπορ λειτουργία έχοντας διαθέσιμη όλη την ισχύ και τη ροπή.

Η μπαταρία παραμένει ίδια, 13,2kWh, και βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, χαρίζοντας αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης έως 55 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται μεταξύ 31 – 36 γρ./χλμ. και η κατανάλωση καυσίμου μεταξύ 1,4 - 1,6 λίτρα / 100 χλμ., ενώ σε υψηλή ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 6,1 - 6,5 λίτρα / 100 χλμ.

Η μπαταρία φορτίζεται και κατά την οδήγηση, χάρη σε ένα σύστημα που επωφελείται από τις εξελίξεις και την εμπειρία που έχει αποκτήσει η DS στη Formula Ε, το πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων. Ένα αποθεματικό λειτουργίας επιτρέπει στην μπαταρία να συνεχίσει να τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα, εάν απαιτείται, ενώ και ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας. Παράλληλα, το DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, προκειμένου να αυξήσει την εμβέλειά του. Μια άλλη λειτουργία, που ονομάζεται "E-SAVE", επιτρέπει στη μπαταρία να διατηρεί αρκετή ενέργεια για 100% ηλεκτρική οδήγηση στα τελευταία 10 ή 20 χιλιόμετρα ενός ταξιδιού ή να τη διατηρεί πλήρως φορτισμένη.

Όπως και με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα DS Automobiles, το DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 έρχεται με δύο καλώδια φόρτισης (κανονική λειτουργία 2 για περιστασιακή φόρτιση σε τυπική πρίζα και λειτουργία 7,4kW 3 για φόρτιση της μπαταρίας από 0 έως 100% σε μόλις 1 ώρα 45 σε ένα Wallbox). Όλα αυτά μπορούν να ελεγχθούν μέσω μιας εφαρμογής ή στην οθόνη 12 ιντσών στη μέση του ταμπλό. Είναι επίσης δυνατό, ο οδηγός να προγραμματίσει ή να ξεκινήσετε την προθέρμανση του μοτέρ, από απόσταση.

Σε εξοπλισμό, διαθέτει την επιλογή Advanced Traction Control, για καλύτερη σταθερότητα, καθώς και βελτιωμένο έλεγχο απόσβεσης ανάρτησης, με DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. Μια κάμερα πίσω από το παρμπρίζ, τέσσερις αισθητήρες και τρία επιταχυνσιόμετρα, αναλύουν το είδος του δρόμου και των συνθηκών (ταχύτητα, γωνία τιμονιού, φρενάρισμα κ.λπ.), μεταδίδοντας τα δεδομένα αμέσως σε έναν υπολογιστή που ελέγχει κάθε τροχό ανεξάρτητα. Ετσι, ανάλογα τις συνθήκες, καθίσταται η ανάρτηση πιο σφικτή ή πιο μαλακή.

Η άνεση ενισχύεται επίσης με καλύτερη ηχομόνωση, με βελτιώσεις στο πλαίσιο.

Φέρει επίσης συστήματα DS CONNECTED PILOT - Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, DS DRIVER ATTENTION MONITORING, DS NIGHT VISION και DS PARK PILOT καθώς και ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ