Νέο Subaru XV
Το Subaru XV δέχθηκε τον φετινό Μάρτιο ένα απλό facelift και δεν προσπαθεί να ακολουθήσει τις αλχημείες που συμβαίνουν στα ενδιάμεσα ασφάλτου-χώματος Crossover.
Πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψή του, το Subaru XV δέχθηκε τον φετινό Μάρτιο ένα απλό facelift και δεν προσπαθεί να ακολουθήσει τις αλχημείες που συμβαίνουν στα ενδιάμεσα ασφάλτου-χώματος Crossover.
Παραμένει ένα από τα λίγα γνήσια και ικανά εκτός δρόμου SUV, με τη διαφορά ότι τώρα είναι το πρώτο που υιοθέτησε τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru (SGP), με όλες της τις αρετές στη στιβαρότητα, στην άνεση και στην ασφάλεια. Η εκτός δρόμου ικανότητα του XV προκύπτει από το μεγάλο ύψος 22 εκατοστών από το έδαφος, καθώς και από το σύστημα X-Mode, που συνδυάζεται με το κλασικό συμμετρικό All-Wheel Drive.
Το X-Mode αξιοποιεί τη ροπή του κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ελέγξει τους τροχούς που γλιστρούν και να μεταφέρει τη ροπή σ’ εκείνους που έχουν πρόσφυση. Πάντα στο ηλεκτρονικό πεδίο, το X-Mode συνεργάζεται και με όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλεια στην «ομπρέλα» του συστήματος σκαναρίσματος του δρόμου, EyeSight.
Κατά τα άλλα, το ανά σημεία 70 ως 100% πιο άκαμπτο δάπεδο συνδυάζεται με αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, και μαζί με τη μείωση του ύψους κέντρου βάρους κατά 5 χιλιοστά βελτιώνει σημαντικά την απόκριση του XV στην άσφαλτο.
Το μήκους 4,46 μέτρων SUV της Subaru, που κινείται από δύο μοτέρ: βενζίνης boxer 1.6 lt – 114 hp και 2.0lt - 156 hp, σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT Lineartronic, υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Dynamic x Solid» της Subaru.
Με αυτή, αποκτά το στοιχείο του χαμηλότερου ρύγχους με φουσκωμένους θόλους, που με μια ανοδική γραμμή στις πλευρές του αμαξώματος καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα, ενισχύοντας το δυναμισμό, μαζί με τις ράγες και την αεροτομή στην απόληξη της οροφής. Τιμές από 25.980 ευρώ…