Νέο Toyota Auris Hybrid
Το νέο Auris, βασίζεται στη Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Toyota (TNGA), μια ρηξικέλευθη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζει και κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της.
Η τρίτη γενιά του Toyota Auris, στην παγκόσμια πρεμιέρα της στη Γενεύη, φέρνει μαζί και τη νέα τακτική της ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με τους κινητήρες: επιλογή δύο διαφορετικών υβριδικών συστημάτων -ένα για οικονομία και άνεση, και ένα πιο ισχυρό για σπορ οδήγηση-, καθώς και μια τρίτη επιλογή με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Θα είναι 1.2 turbo βενζίνης, ενώ για το υβριδικό σύστημα θα διατίθεται η επιλογή κινητήρα 1.8 lt - 122 ίππων ή 2.0 lt - 180 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι η Toyota, επικαιροποιώντας την στρατηγική της με τα υβριδικά, ύστερα από εμπειρία 20 ετών, θα έχει δύο λιγότερους διαθέσιμους συμβατικούς κινητήρες στη γκάμα του Auris.
Το υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα 1.8 lt δεν θα έχει plug-in φόρτιση, όπως το ισχυρότερο, ενώ θα δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς με ηλεκτρισμό μέχρι το 50 τοις εκατό της καθημερινής μέσης αστικής μετακίνησης. Η δίλιτρη έκδοση, αντίθετα, θα έχει μέχρι και μοχλούς αλλαγής ταχύτητας πίσω από το τιμόνι.
Κατά τα άλλα, η αισθητική είναι ξεκάθαρο ότι ακολουθεί τους δρόμους που άνοιξε το C-HR, καθώς οι Ιάπωνες δεν αρνούνται ότι έθεσαν στόχο να δημιουργήσουν το πιο τολμηρό και δυναμικό μικρομεσαίο hatch. Οι σχεδιαστές της εταιρείας θεωρούν ότι το μεγάλο πλάτος της ουράς και το χαμηλό ύψος είναι κρίσιμα σ’ αυτήν την εποχή της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης, ενώ παράλληλα αύξησαν και το μήκος κατά 40 χιλ.
Το νέο Auris, βασίζεται στη Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Toyota (TNGA), μια ρηξικέλευθη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζει και κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της...