X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Toyota Auris Hybrid

WWW.JAKOBEBREY.COM

Το νέο Auris, βασίζεται στη Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Toyota (TNGA), μια ρηξικέλευθη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζει και κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της.

Η τρίτη γενιά του Toyota Auris, στην παγκόσμια πρεμιέρα της στη Γενεύη, φέρνει μαζί και τη νέα τακτική της ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με τους κινητήρες: επιλογή δύο διαφορετικών υβριδικών συστημάτων -ένα για οικονομία και άνεση, και ένα πιο ισχυρό για σπορ οδήγηση-, καθώς και μια τρίτη επιλογή με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Θα είναι 1.2 turbo βενζίνης, ενώ για το υβριδικό σύστημα θα διατίθεται η επιλογή κινητήρα 1.8 lt - 122 ίππων ή 2.0 lt - 180 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι η Toyota, επικαιροποιώντας την στρατηγική της με τα υβριδικά, ύστερα από εμπειρία 20 ετών, θα έχει δύο λιγότερους διαθέσιμους συμβατικούς κινητήρες στη γκάμα του Auris.

Το υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα 1.8 lt δεν θα έχει plug-in φόρτιση, όπως το ισχυρότερο, ενώ θα δίνει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς με ηλεκτρισμό μέχρι το 50 τοις εκατό της καθημερινής μέσης αστικής μετακίνησης. Η δίλιτρη έκδοση, αντίθετα, θα έχει μέχρι και μοχλούς αλλαγής ταχύτητας πίσω από το τιμόνι.

WWW.JAKOBEBREY.COM

Κατά τα άλλα, η αισθητική είναι ξεκάθαρο ότι ακολουθεί τους δρόμους που άνοιξε το C-HR, καθώς οι Ιάπωνες δεν αρνούνται ότι έθεσαν στόχο να δημιουργήσουν το πιο τολμηρό και δυναμικό μικρομεσαίο hatch. Οι σχεδιαστές της εταιρείας θεωρούν ότι το μεγάλο πλάτος της ουράς και το χαμηλό ύψος είναι κρίσιμα σ’ αυτήν την εποχή της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης, ενώ παράλληλα αύξησαν και το μήκος κατά 40 χιλ.

Το νέο Auris, βασίζεται στη Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Toyota (TNGA), μια ρηξικέλευθη αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο σχεδιάζει και κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ