X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέος κινητήρας Renault με τρεις ιπποδυνάμεις

PAGECRAN

H Renault, πρωτοπόρος στον τομέα του donwsizing, παρουσιάζει μια νέα σειρά κινητήρων βενζίνης, με τον κωδικό Energy TCe HR13, που εντυπωσιάζουν με τα χαρακτηριστικά τους.

To νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Daimler, και τα πρώτα μοντέλα που θα τοποθετηθεί θα είναι τα νέας γενιάς Scenic και Grand Scenic. Με χωρητικότητα 1.3 lt, ο νέος κινητήρας διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, ενώ θα αποδίδει τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 115, 140 και 160 hp, ανάλογα την έκδοση.

Εκτός του άμεσου ψεκασμού, ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει και άλλες προηγμένες τεχνολογίες, όπως την ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, κάτι που χρησιμοποιείται και στο νέο Nissan GT-R. Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2.

Σύμφωνα με τη Renault, η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η γαλλική φίρμα, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.

Σε σύγκριση με τον ήδη υπάρχοντα κινητήρα TCe 130, ο νέος TCe 140 διαθέτει μεγαλύτερη ροπή κατά 3,6 κιλά, η οποία αποδίδεται μεταξύ 1.500-3.500 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 122 γρ./χλμ.

Το νέο κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με μηχανικά κιβώτια, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Μετά τα Scenic και Grand Scenic, τα οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμα μέσα στο 2018, ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της γαλλικής φίρμας...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ