X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο Κίμι Ραϊκόνεν "πιστοποιεί" τη νέα Giulia GTA

Ο Φινλανδός πιλότος της Alfa Romeo Racing - ORLEN στη Formula 1, πραγματοποίησε τις τελικές δοκιμές των Giulia GTA και GTAm.

Το περασμένο φθινόπωρο, στην πίστα του Balocco, έξω από το Μιλάνο, ο Κίμι Ραϊκόνεν είχε οδηγήσει τις Giulia GTA και GTAm, στη φάση των δοκιμών, προκειμένου με την εμπειρία του να καθοδηγήσει τους μηχανικούς στη βελτίωση του στησίματος του αυτοκινήτου.

Τώρα, ο Φινλανδός οδηγός της Alfa Romeo – ORLEN στη Formula 1, επέστρεψε για να αναλύσει τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο, ειδικά όσον αφορά την αεροδυναμική, με το νέο ρυθμιζόμενο splitter ενσωματωμένο στον νέο μπροστινό προφυλακτήρα και στο πίσω μέρος και την προσθήκη της νέας, χειροκίνητα ρυθμιζόμενης πτέρυγας.

«Φυσικά, είναι καλύτερο σε υψηλές ταχύτητες από άποψη ισορροπίας. Φαίνεται ότι το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου είναι χαμηλότερο, κάνοντας το τιμόνι πιο γρήγορο. Είναι εύκολο στην οδήγηση και ανταποκρίνεται», επισημαίνει ο Ραϊκόνεν.

Η Alfa Romeo ανέθεσε στη Sauber Engineering την παραγωγή των περισσότερων εξαρτημάτων από ανθρακονήματα στη GTA και στη GTAm, ειδικά εκείνα που επηρεάζουν την αεροδυναμική.

Η έρευνα στην αεροδυναμική σήραγγα δεν περιοριζόταν στα εξαρτήματα των πτερυγίων, αλλά κυρίως στο κάτω μέρος του αμαξώματος, και στο νέο διαχύτη, που αυξάνει την κάθετη δύναμη στο αυτοκίνητο, εξασφαλίζοντας καλύτερο κράτημα σε υψηλές ταχύτητες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ