Ο κλάδος των αυτοκινούμενων εξελίσσεται συναρπαστικά
Η γερμανική μάρκα δημιούργησε μια ειδική ιστοσελίδα με όλα τα διαθέσιμα αυτοκινούμενα μοντέλα της, με αφορμή τα 24 χρόνια του Sprinter.
Ο τρόπος διακοπών μεταβάλλεται συνεχώς, ωστόσο η λατρεία για τις διακοπές με αυτοκινούμενο ή τροχόσπιτο όπως λέμε όλοι μας, πάντα παραμένει ξεχωριστή και διαχρονική.
Ειδικά τώρα με τον κορονοϊό, ήταν πάρα πολλοί εκείνοι που προτίμησαν να κάνουν ολιγοήμερες διακοπές με ένα αυτοκινούμενο, μακριά από ξενοδοχεία και συνωστισμό.
Μάλιστα, είναι τόσες πολλές, πλέον οι επιλογές, που πράγματι κάποιος εντυπωσιάζεται για τις ανέσεις που παρέχουν και την τεχνολογία που διαθέτουν τα σύγχρονα αυτοκινούμενα.
Η Mercedes – Benz, μέσα από τους μετατροπής αμαξωμάτων, είχε 10 νέες παραλλαγές βασισμένες στο Sprinter, με συνέπεια, θέλοντας να ενημερώσει τους πελάτες για τα νέα προϊόντα, να παρουσιάσει το λεγόμενο "Digital Camper Special", το οποίο είναι διαθέσιμο από σήμερα στο http: //mercedes-benz.camper-special.de. Τα "αστέρια" της ψηφιακής πλατφόρμας περιλαμβάνουν νέα αυτοκινούμενα οχήματα βασισμένα στο Sprinter, όπως το Elegance I 910 G από τοBürstner, το c-tourer T 143 LE από το Carthago, το B-Class MasterLine T 780 από το Hymer και το νέο Nova M from της La Strada.
Επίσης, για να γιορτάσει την 25ετή επέτειο του Sprinter, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την ιστορία του ένδοξου μοντέλου της, ενώ ειδική αναφορά γίνεται στην οικογένεια του Marco Polo camper και van αναψυχής με το αστέρι, που διαθέτουν το σύστημα πολυμέσων MBUX και την καινοτόμο μονάδα διασύνδεσης MBAC, που μετατρέπει το Marco Polo σε ένα έξυπνο σπίτι με τροχούς.
Οσον αφορά στο Sprinter, από το 1995, η Mercedes-Benz εξελίσσει το μοντέλο, το οποίο μπήκε στην κατηγορία των μεγάλων βαν μεταξύ 3,0 και 5,5 τόνων, με δισκόφρενα στους εμπρός και πίσω τροχούς, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS που περιελάμβανε το αυτόματο διαφορικό ABD και πολλές άλλες καινοτομίες.
Έντεκα χρόνια μετά, το 2006 η Mercedes-Benz παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Sprinter, με καινοτομίες όπως η υπερ-υψηλή οροφή, ενώ υπήρχαν βελτιωμένα φρένα, ADAPTIVE ESP με εκτεταμένες λειτουργίες, αερόσακος θώρακα για τον οδηγό και συνοδηγό, προβολείς bi-xenon και το σύστημα PARKTRONIC που διευκόλυνε τη στάθμευση. Με το facelift το 2013, η εστίαση ήταν κυρίως στην ασφάλεια. Το Sprinter ήταν το πρώτο φορτηγό στον κόσμο που διαθέτει Crosswind Assist - ακόμη και για τις ανοιχτές παραλλαγές του μοντέλου.
Από το 2018, το τρέχον Sprinter προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη γκάμα παραλλαγών αμαξώματος από τον προκάτοχό του, διαθέτει το καινοτόμο σύστημα ψυχαγωγίας MBUX με οθόνη αφής έως 10,25 ιντσών και μεγάλο αριθμό συστημάτων υποστήριξης οδηγού, όπως για παράδειγμα το DISTRONIC, το σύστημα βοήθειας εξ αποστάσεως που βασίζεται σε ραντάρ.
Παράλληλα, υπάρχουν και πολλές επιλογές, ανάλογα την εταιρεία που θέλει να κάνει μετατροπή, πάνω στο αμάξωμα του Sprinter.