O Οζιέ σε θέση νίκης στο Μεξικό
Ένα χρονοβόρο κλατάρισμα του Σεμπαστιάν Λεμπ και η ολομέτωπη επίθεση του Σεμπαστιάν Οζιέ τη δεύτερη μέρα του Ράλι Μεξικού ανέβασαν τον πρωταθλητή στην κορυφή του αγώνα - και μάλιστα με διαφορά 35 δευτ., που σχεδόν του εξασφαλίζει τη νίκη πριν τις τρεις τελευταίες Ειδικές, της Κυριακής (11/3).
Το πρωί του Σαββάτου ήταν πολύ καλό για τον Λεμπ: κερδίζοντας σε δύο από τις τρεις πρώτες Ειδικές της ημέρας τον Ντάνι Σόρδο, ο εννέα φορές πρωταθλητής πήρε το προβάδισμα του αγώνα με διαφορά 2,9 δευτερολέπτων στο μεσημεριανό Σέρβις Παρκ.
Την ίδια ώρα, η αντεπίθεση του Οζιέ με ευνοϊκότερη θέση εκκίνησης στις Ειδικές σε σχέση με την πρώτη μέρα έφερε τον Γάλλο, όπως και τον Κρις Μικ, σε απόσταση βολής για τη νίκη - καθώς οι τέσσερις πρώτοι χωρίζονταν από μόλις 15,5 δευτ.
Στο δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Γκουαναχουατίτο, όμως, ήρθε η "καταστροφή" για τον Λεμπ και τον Σόρδο, καθώς και οι δύο είχαν κλαταρίσματα. Ο Λεμπ υποτίμησε το μέγεθος μιας μικρής πέτρας που είδε στο δρόμο, έσπασε έναν τροχό και αναγκάστηκε να τον αλλάξει μέσα στην Ειδική, χάνοντας δύο λεπτά - και μαζί κάθε ελπίδα για μια νίκη που θα ήταν σπουδαία, μετά από τρία απουσίας.
Ο Σόρδο έχασε περίπου μισό λεπτό, αλλά και πάλι ήταν αρκετό για να χάσει τις ελπίδες του για νίκη. Την ίδια ώρα, κερδίζοντας τέσσερις Ειδικές το ίδιο απόγευμα, και αποφεύγοντας οριακά μια έξοδο από το δρόμο που θα ήταν σφοδρή και έπειτα έναν αδέσποτο σκύλο, ο Οζιέ αξιοποίησε πλήρως τα "δώρα" του Λεμπ και του Σόρδο και πέρασε στην κορυφή.
Έτσι, πλησιέστερος αντίπαλος του Γάλλου έμεινε ο Μικ, που ίσως να ήταν και πιο κοντά αν δεν έσβηνε ο κινητήρας του στην 13η Ειδική και δεν είχε τετ-α-κε στην 15η. Πίσω από τον 4ο Μίκελσεν και τον 5ο Λεμπ, ο Τιερί Νεβίλ κλείνει την εξάδα σ’ έναν άκρως προβληματικό γι’ αυτόν αγώνα, που συνεχίστηκε χθες ξανά με την πρώτη θέση εκκίνησης στις Ειδικές, και με το σβήσιμο του κινητήρα του σ’ ένα "νεροφάγωμα".
Τέλος, το μίζερο τριήμερο της Toyota, μετά τα προβλήματα των Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και Εσαπέκα Λάπι την Παρασκευή με την υπερθέρμανση των κινητήρων τους, συνεχίστηκε χθες και με την εγκατάλειψη του Οττ Τάνακ με πρόβλημα στο Turbo στην πρώτη κιόλας Ειδική της ημέρας.
WRC - ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 19η ΕΔ)
1. Οζιέ (Ford Fiesta WRC) 3:25:03.1
2. Μικ (Citroen C3 WRC) +35.9
3. Σόρδο (Hyundai i20 WRC) +46.8
4. Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) +1:28.4
5. Λεμπ (Citroen C3 WRC) +2:19.7
6. Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) +4:44.6
7. Τίντεμαντ (Skoda Fabia R5) +9:24.2
8. Γκρίνσμιθ (Ford Fiesta R5) +15:06.8
9. Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) +15:59.6
10. Χέλερ (Ford Fiesta R5) +21:43.0