Οδηγούμε τη νέα BMW X2 με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Το νεότευκτο μέλος της οικογένειας των SUV της BMW είναι η Χ2. Ένα μοντέλο που ουσιαστικά αποτελεί την πιο σπορ εκδοχή της X1.
Το νεότευκτο μέλος της οικογένειας των SUV της BMW, που έκανε την εμφάνισή του εντός του 2018, είναι η Χ2. Ένα μοντέλο που ουσιαστικά αποτελεί την πιο σπορ εκδοχή της X1.
Μολονότι θα περίμενε κάποιος να είναι μεγαλύτερη από την Χ1 και μικρότερη από την Χ3, εντούτοις είναι μικρότερη κατά 8 εκ. από την Χ1, με 4,36 μ. μήκος, και 7,5 εκ. χαμηλότερη, ωστόσο διαθέτει ίδιο μεταξόνιο με 2,67 μ., γεγονός που συνεπάγεται πλούσιους χώρους στην καμπίνα.
Προσωπικά με αρέσει περισσότερο, διότι η κεκλιμένη πίσω οροφή παραπέμπει σε κουπέ. Επιβλητική σε ύφος, με άκρως εντυπωσιακό μπροστινό μέρος, σπόιλερ χαμηλά και αεροτομή πίσω. Περίτεχνες οι ζάντες αλουμινίου και περιμετρικά μαύρα προστατευτικά που αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα.
Οδηγοκεντρικό το κόκπιτ, νομίζω θα ικανοποιήσει τους λάτρεις του είδους. Η οθόνη ψηλά 6,5 ιντσών, προβάλλει όλες τις ενδείξεις για το σύστημα πολυμέσων που ρυθμίζεται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στον πάτο της κονσόλας, ενώ το τριάκτινο τιμόνι φέρει ανάλογα χειριστήρια και για τον ρυθμιστή ταχύτητας cruise control.
Εν γένει η καμπίνα είναι ευρύχωρη, αρεστή, πολυτελής και κυρίως ευχάριστη να ταξιδεύεις.
Τώρα, στην δοκιμή μας οδηγήσαμε την βενζινοκίνητη έκδοση Χ2 sDrive 18 i, με τον κινητήρα βενζίνης 1.500 κ. εκ. και ισχύ 140 hp. Στο μοντέλο δοκιμής συνδυάστηκε με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic, ωστόσο προσφέρεται και με μηχανικό κιβώτιο.
Οδήγησα εντός πόλης, αλλά πολύ περισσότερο στον αυτοκινητόδρομο και σε ορεινά μέρη, με στροφιλίκια, εκεί που θέλεις να διαπιστώσεις τη δύναμη του μοτέρ. Και με πέντε άτομα στην καμπίνα, δεν δυσκολεύτηκε να τραβήξει το αμάξωμα, με την μέση κατανάλωση, βέβαια, να μην μπορεί να πέσει εύκολα κάτω από τα 9 λίτρα, απέχοντας πολύ από την εργοστασιακή μέτρηση των 6,2 λίτρων στα 100 χλμ.
Πάντως, αν οδηγείς στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες, μπορείς να επιλέξεις το Eco από τα τρία προγράμματα.
Αρχοντας στον αυτοκινητόδρομο, με «βαρύ» πάτημα και ευέλικτη στις στροφές, την Χ2 χαίρεσαι να την οδηγείς.
Αν εξαιρέσουμε λίγο την τσιμπημένη κατανάλωση, η τιμή των 37.585 ευρώ (έκδοση δοκιμής), κρίνεται ικανοποιητική, δεδομένου του πλούσιου εξοπλισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα ανοικτής ακρόασης Bluetooth & θύρα USB, προβολείς ομίχλης, κλήση έκτακτης ανάγκης – Teleservices – ConnectedDrive Services, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων, αισθητήρα βροχής και φώτων, φώτα ημέρας και πίσω φώτα τεχνολογίας LED, αυτόματη πόρτα χώρου αποσκευών, ράγες οροφής, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών και μπουτόν εκκίνησης χωρίς χρήση κλειδιού.
Η BMW X2 sDrive18i μπορεί να αποκτηθεί με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα BMW ALLINCLUSIVE της BMW Financial Services που παρέχει 5 χρόνια δωρεάν service και ασφάλιση οχήματος με εγγύηση αξίας για όλη τη διάρκεια του προγράμματος…