ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Veloce Q4 210hp

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Veloce Q4 210hp

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Veloce Q4 210hp και σας παρουσιάζουμε τις εντυπώσεις μας.

Ίσως στο φλογερό cabrio σώμα της κόκκινης υπερτροφοδοτούμενης Alfa Romeo Giulia Spider του 1962, της πρώτης που έφερε το σήμα Veloce, να μπορεί να βρει κανείς το μυστικό που η σημερινή Guilia Veloce Q4 ξεσηκώνει στο δρόμο περισσότερη περιδίνηση έξαψης απ’ όση φαίνεται να απολαμβάνει κάθε άλλο γερμανικό σπορ σεντάν.

Πρέπει, το μυστικό αυτό, να κρύβεται στο ότι η πυγμή της Giulia εκείνης και της τωρινής, ίσως και κάθε άλλης Alfa, δεν είναι κάτι γοτθικά άγριο - είναι κάτι πανίσχυρο μεν, όμως δοσμένο με τέτοιο φίνο σχεδιαστικό τρόπο, που δεν κρύβει συμπλέγματα επίδειξης της δύναμης και της σπορ ικανότητάς της.

Στη δεκαετία μας, οι εκδόσεις Veloce του ιταλικού εργοστασίου είναι εκείνες που διαθέτουν αποκλειστικά το σύστημα τετρακίνησης Q4 AWD και μαζί αυτόματο κιβώτιο - το εξαιρετικό οκτάρι της ZF, σ’ αυτή την περίπτωση. Η Giulia έχει δύο εκδόσεις Veloce, μία δίλιτρη βενζίνης 280 ίππων και μία 2.2 Diesel 210 ίππων - τη δεύτερη εκ των οποίων οδηγούμε εδώ.

Στο δρόμο με την Guilia Veloce Q4

Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή δεν έχει φυσικά την "έκρηξη" της βενζινοκίνητης, όμως με τον υπέροχο ήχο και τα "σκασίματα" της εξάτμισής της και τις σβέλτες αλλαγές του αυτόματου κιβωτίου, καθώς και με την εμφάνιση της μέγιστης ροπής των 470 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., τα ξεκίνημά της είναι μια συναρπαστική εμπειρία. Φυσικά, το φόρτε της είναι οι επιταχύνσεις εν κινήσει, χάρη και στο καλορυθμισμένο κιβώτιο, ιδιαίτερα αρμονικό στα kickdown.

Το μεγάλο πλεονέκτημα, φυσικά, είναι η πολύ χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη, καθώς και τα μόνο 122 γραμ. CO2. Με το κιβώτιο να αποδεικνύεται άριστα στημένο και για την ήπια οδήγηση, και την κίνηση στην πόλη, είναι εφικτό η πετρελαιοκίνητη Guilia Veloce Q4 να μείνει κοντά στα 7,5 l/100km - τιμή ιδιαίτερα καλή για τα 1.620 κιλά του μήκους 4,64 μέτρων αμαξώματος.

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Veloce Q4 210hp

Το σύστημα τετρακίνησης σε φυσιολογικές συνθήκες στέλνει όλη τη ροπή πίσω, όμως όταν εκείνες γίνουν μη φυσιολογικές στέλνει μέχρι και το 50 τοις εκατό στους εμπρός τροχούς. Με την τετρακίνηση, καθώς και με την επιλογή Dynamic μέσω του περιστροφικού διακόπτη DNA στην κονσόλα, η Guilia Veloce Q4 γίνεται ένα άκρως εθιστικό μηχάνημα σπορ οδήγησης σ’ έναν φιδίσιο ορεινό δρόμο.

Διότι τη βελτίωση απόκρισης του γκαζιού και τις σπιο σπορ αλλαγές σχέσεων στο Dynamic ακολουθούν με απόλυτη ακρίβεια και χωρίς κανέναν ενδοιασμό το ιδιαίτερα ακριβές τιμόνι, το πλαίσιο που δίνει την αίσθηση τέλειας ισορροπίας και ακαμψίας, το σύστημα φρένων IBS -που συμβάλλει στο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα σε στάση με μόλις 38 μέτρα- καθώς και η αναμφίβολα σπορ στημένη ανάρτηση. Η Guilia Veloce Q4 είναι εξίσου στιβαρή στο πάτημά της στην είσοδο όπως και στο κέντρο και στην έξοδο της στροφής, χωρίς παράλληλα η ανάρτηση να την κάνει άβολη σ’ έναν χαλασμένο δρόμο ή να της στερεί ποιότητα κύλισης στο ταξίδι.

Οι αλλαγές της έκδοσης Veloce

Σε σχέση με τις "απλές" εκδόσεις, η Guilia Veloce Q4 αισθητικά διαφοροποιείται από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα του εμπρός προφυλακτήρα και από τα φωτιστικά σώματα 25W bi-Xenon, όπως και -στο πίσω μέρος- από τον διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου, τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης και, τέλος, τις αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με κίτρινες ή κόκκινες δαγκάνες.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει, επίσης, με τα σπορ καθίσματα (επενδεδυμένα με διάτρητο δέρμα), καθώς και με τα αλουμινένια ένθετα στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες. Φυσικά, το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ για πίνακα οργάνων ο οδηγός έχει μια έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών πίσω από το τιμόνι.

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel Veloce Q4 210hp

Πιο δεξιά, στην κεντρική κονσόλα, βρίσκεται η ευρεία οθόνη 6,5 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, το οποίο υιοθετεί όλες τις τελευταίες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού pad στο κέντρο της κονσόλας. Όλα αυτά συνοδεύονται από την καλύτερη ποιότητα υλικών που έχει να επιδείξει η AR τα τελευταία χρόνια, καθώς και με ικανοποιητικό χώρο για τους επιβάτες και με 480 λίτρα στο χώρο αποσκευών.

Όπως είναι το φορολογικό καθεστώς στην Ελλάδα, η Giulia Veloce 2.2 Diesel Q4 έρχεται με αντίτυπο 52.000 Ευρώ - πάντως με τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό που εκτός των άλλων περιλαμβάνει τα ηλεκτρονικά συστήματα FCW (προειδοποίηση εμπρόσθια πρόσκρουσης) και AEB (αυτόνομη πέδηση) με ανίχνευση πεζού και LDW (προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας).

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ