Τελικά, αυτά τα νούμερα στο πίσω μέρος πολλών αυτοκινήτων, σε μπερδεύουν. Εντάξει, το Α, παραπέμπει στο μοντέλο, το AMG στο επίπεδο εξοπλισμού και στις τεχνικές παρεμβάσεις, αλλά το 35, ενδιάμεσα, κάποτε ίσως να φανέρωνε ότι φοράει μοτέρ 3,5 λίτρων.
Αλλοτε, διότι τώρα, με τις αλλαγές στον τρόπο σήμανσης των μοντέλων, που να φανταστείς ότι το 35 υποδηλώνει την ύπαρξη ενός δίλιτρου κινητήρα, αλλά απίστευτα ισχυρού, στη συγκεκριμένη έκδοση.
Η Α 35 AMG δε θέλει τίποτα παραπάνω από όσα έχει εργοστασιακά, σε εμφάνιση, προς απογοήτευση όσων μετατρέπουν τα αυτοκίνητα τους σε… πυραυλάκατους.
Διακριτική, ελαφρώς χαμηλωμένη, με δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα με αεροδυναμικά βοηθήματα και λεπτά μαρσπιέ στο πλάι, κάνει τους υποψιασμένους να θέλουν να δουν τι γίνεται πίσω, εκεί που η ύπαρξη του μαύρου διαχύτη και οι δύο οβάλ απολήξεις εξάτμισης, μαζί με το λογότυπο AMG, βάζουν τα πράγματα στη θέση τους.
Και ποια είναι αυτή η θέση; Μα ότι πρόκειται για ένα μοναδικό σύνολο, που εμφορείται από έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, ισχύος 406 ίππων, μεταξύ 5.800 – 6.100 σ.α.λ., με τα 400 Nm της ροπής, να παρέχονται από τις 3.000 σ.α.λ.
Copyright,Spreadtrum,2011
Πριν όμως αναφερθώ στις επιδόσεις, θα σταθώ στον εσωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου, καθώς είναι ο ορισμός της πολυ-τέλειας ισορροπίας. Σπορ καθίσματα από δέρμα και αλκαντάρα, δερμάτινο τιμόνι με ακτίνες αλουμινίου, αλουμινένια πεντάλ, τουρμπίνες στις εισαγωγές αέρα και, βέβαια, δύο οθόνες αφής (η μια, για σύστημα πολυμέσων κ.ά.) 10,25 ιντσών, συνθέτουν ένα σύνολο που ειδικά το βράδυ, με τους φωτισμούς που αλλάζει, ανάλογα το πρόγραμμα που επιλέγεις να οδηγήσεις, σε συνεπαίρνει.
Στον δρόμο, λοιπόν, εκεί που θέλεις να αποδείξεις ότι η επιλογή σου έπιασε τόπο, έχεις την ευκαιρία να κινηθείς όπως θέλεις. Αν επιλέξεις τη ρύθμιση Comfort, τότε στον αυτοκινητόδρομο, και μέσα στα όρια ταχύτητας θα είσαι και με την κατανάλωση σε απίστευτα χαμηλά επίπεδα, ακόμα και κάτω από τα 8 λίτρα στα 100 χλμ.
Αν πάλι παίξεις με το Sport και το Sport+, τότε εκτός από την αλλαγή στον ήχο του αυτοκινήτου και στον χρωματισμό της καμπίνας, θα δεις την τιμή της κατανάλωσης να εκτοξεύεται. Όμως, θα βιώσεις τις απόλυτες επιδόσεις, με 4,7 δευτ. επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα και 250 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, την οποία, εδώ που τα λέμε, σε ελληνικό δρόμο δεν τα πιάνεις, και δεν πρέπει. Απλά το νιώθεις, ότι όσο πατάς… πηγαίνει.
Copyright,Spreadtrum,2011
Υπάρχει μία ακόμα επιλογή οδήγησης, με το προφίλ Individual, όμως πολύ σπάνια το χρησιμοποιείς. Στο αυτοκινητόδρομο, το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε ξεκουράζει, όμως αν θέλεις να παίξεις, ειδικά στα στροφιλίκια της Εύβοιας πηγαίνοντας για Μαντούδι, τότε ανέλαβε δράση με τα paddles στο τιμόνι. Πάντως, τέτοια επιλογή αντενδείκνυται με άλλους επιβάτες, για τους γνωστούς λόγους. Μόνος σου, όμως, το διασκεδάζεις απόλυτα κι έχεις έναν λόγο παραπάνω για να δοκιμάσεις τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, που μπορεί να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα.
Μάλιστα, μπορείς να ντριφτάρεις ελαφρώς, μέσα στο όριο του δρόμου, χωρίς να τρομάξεις τους υπόλοιπους οδηγούς και σε συνεργασία με την καλοστημένη ανάρτηση AMG Ride Control, με τρία διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας, να κρατάς πάντα κολλημένο στο αυτοκίνητο στον δρόμο.
Πολύ καλά τα φρένα, με τετραπίστονες, ασημένιες δαγκάνες, δεν θα σε προδώσουν ακόμα και στην πίεση. Εν γένει η Mercedes A 35 AMG, είναι ένα αυτοκίνητο για κάποιον που ξέρει ακριβώς τι θέλει, που δεν επιθυμεί να το διατυμπανίζει με την εμφάνιση στον δρόμο, που το χρησιμοποιεί όπως πρέπει, όταν πρέπει.