X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Citroen C3 Aircross 1.5lt – 120hp

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αυτή των Crossover – SUV, το Citroen C3 Aircross, έχει να αντιπαραθέσει πλεονεκτήματα.

Μπορεί να βρίσκεται ήδη τρία χρόνια στην αγορά, ωστόσο κάθε φορά έχει και κάτι καινούργιο να προβάλλει. Οδηγώντας το C3 Aircross, εκείνο που παρατήρησα είναι ότι το στυλ του παραμένει φρέσκο, με εμφάνιση που τσιμπάει το μάτι, πολύ έντονο μπροστινό τμήμα, με τα μεγάλα φωτιστικά, τα λεπτά φώτα LED ημέρας, με την ποδιά μπροστά, και τα περιμετρικά προστατευτικά, που αναδεικνύουν τον δυναμισμό του σχήματος.

Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής

Η γαλλική φινέτσα, σε αυτόν τον τομέα, παίρνει πολύ υψηλό βαθμό, σε ένα αμάξωμα μήκους 4,15 μ., πλάτους 1,76 μ. και ύψους 1,64 μ. Οι αναλογίες είναι ικανοποιητικές και οι χώροι για τέσσερις επιβάτες άνετοι. Χωρά και πέμπτος, κανονικού αναστήματος, με το μεταξόνιο των 2,6 μ. να βοηθά σε ανέσεις, κυρίως στα πόδια. Γενικότερα, διακατέχεται από τη φιλοσοφία Citroen Advanced Comfort, ως προς την άνεση και τη φωτεινότητα. Βέβαια, το πορτμπαγκάζ είναι κάπως μικρό, με 410 λίτρα, τα οποία γίνονται 520 με τη μετακίνηση των πίσω καθισμάτων, σε δύο ανεξάρτητα μέρη, τα οποία σύρονται εμπρός-πίσω κατά 15 εκ. Επίσης, υπάρχουν αρκετοί διάσπαρτοι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα και ντουλαπάκι που ψύχεται και εξυπηρετεί για ένα παγωμένο μπουκαλάκι νερό, τώρα το καλοκαίρι.

Εξίσου πολύ καλό βαθμό παίρνει η Citroen και στη σχεδίαση της καμπίνας, που έχει ομοιογενή χαρακτήρα, καθαρά χαρακτηριστικά, σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, και εξαιρετικά αναπαυτικά καθίσματα, υψηλής αισθητικής. Η οθόνη αφής 7 ιντσών, είναι τοποθετημένη κάτω από τους αεραγωγούς και ίσως ξενίζει εκεί, τώρα που βλέπουμε σε άλλα μοντέλα σχεδόν να αιωρούνται αντίστοιχες οθόνες, όμως είναι λειτουργική.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, είναι και ο μεγάλος λεβιές για το χειρόφρενο.

Το μοντέλο δοκιμής, ήταν τόσο καινούργιο, που υπήρχε ακόμα και ζελατίνα στην οθόνη αφής, με έντονη τη μυρωδιά σαν να βγήκε από το κουτί.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το… λυπηθήκαμε.

Αυτό που με ενδιέφερε, κυρίως, ήταν η συμπεριφορά του μοτέρ πετρελαίου 1.5 lt με τους 120 ίππους, συνδυαζόμενο με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Ως προς την απόδοση κρίνεται πολύ ικανοποιητικό, ροπάτο από χαμηλά και χωρίς να ανεβάζει την κατανάλωση, της οποίας η μέση τιμή δεν ξέφυγε από τα 5,6 λίτρα στα 100 χλμ., ακόμη και στα ζόρικα. Η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο εξίσου καλή, ωστόσο ο κινητήρας περνά λίγο παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα. Ισως οι μηχανικοί να έπρεπε να κάνουν κάτι παραπάνω στην ηχομόνωση.

Γεγονός είναι, ότι με τέτοια χαμηλή κατανάλωση, το πετρέλαιο το σκέφτεσαι πολύ, ακόμα και στην πόλη κι όχι μόνο στην επαρχία.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, είναι το Grip Control, που μπορεί να μεταφέρει τη ροπή ανάμεσα στους τροχούς του μπροστινού άξονα. Αν επιλέξεις από τον περιστροφικό διακόπτη τη Standard λειτουργία, τότε συμπεριφέρεται αυτόματα, ανάλογα το έδαφος, ωστόσο, αν βάλεις λειτουργία Sand (άμμος), All-Road (παντός εδάφους), Snow (χιόνι) ή απενεργοποιήσεις το ESP, τότε μπορείς να παίξεις με το σύστημα, ανάλογα το που κινείσαι.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Παράλληλα, φέρει και Hill Assist Descent, όπου πατώντας τον διακόπτη, «κλειδώνει» την ταχύτητα σταθερά στα 3 χλμ./ώρα και κατεβαίνει μόνο του σε απότομες πλαγιές σταθερά, χωρίς να κάνεις τίποτα εσύ, ώστε να σε βγάλει από δυσκολίες.

Σε επίπεδο ψυχαγωγίας / ενημέρωσης είναι πλήρες, με επαρκή συνδεσιμότητα, ενώ ανάλογα την έκδοση, εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, που φθάνουν συνολικά τα 12, από τη λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος Active Brake Safety, την αυτόματη εναλλαγή των φώτων πορείας, την αναγνώριση ορίων ταχύτητας, έως και την προβολή ενδείξεων στο παρμπρίζ (head up display), το Park Assist και το Citroen Connect Nav.

Με 5 αστέρια ασφάλειας από τον οργανισμό Euro NCAP, έχει αποσπάσει ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην προστασία επιβατών (82%), στην προστασία πεζών (64%) και στα συστήματα ασφαλείας (60%).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ