ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Ηyundai Kona με τον χιλιάρη κινητήρα

Οδηγούμε το Ηyundai Kona με τον χιλιάρη κινητήρα

Το Hyundai Kona είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της αγοράς. Ένα ιδιαίτερα καλαίσθητο σύνολο, με εντυπωσιακή πολυγωνισκή μάσκα, λεπτά φωτιστικά ημέρας και μεγάλους προβολείς αναδεικνύοντας τον SUV χαρακτήρα του.

Αυτά τα τρικύλινδρα μοτέρ είναι που μας έχουν πάρει τα μυαλά. Από τότε που μπήκαν στη ζωή μας, μόνο χαρά προσφέρουν στην οδήγηση, διότι και επιδόσεις έχουν και περιορισμένη κατανάλωση.

Το τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης της Hyundai, που τροφοδοτεί το νέο Kona, είναι πράγματι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σύνολο και μάλιστα ταιριάζει γάντι στο μεσαίου μεγέθους κορεατικό SUV, καθώς κινεί υποδειγματικά το βάρους 1308 κιλών αμάξωμα.

Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής

Κατά την άποψή μου, αυτή η έκδοση 1.0 T-GDI με τους 120 ίππους, είναι πολύ ισορροπημένη. Δεν είναι τόσο εκρηκτική σε επιτάχυνση, αλλά με πολλή ροπή έχοντας διαθέσιμα 172 Nm από τις 1500 σ.α.λ., ενώ μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα έως 181 χλμ./ώρα. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που θέτουμε σε προτεραιότητα, δηλαδή το πόσο “φωτιά” θα βάλουμε στην άσφαλτο ξεκινώντας γρήγορα, όσο το πόσο φωτιά δεν θα πιάσει η τσέπη μας, ξοδεύοντας χρήματα για τα καύσιμα. Η μέση κατανάλωση που κατεβαίνει από τα 6,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, θεωρείται άκρως ικανοποιητική, ενώ και με τα 117 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, είναι οικονομικό και σε τέλη κυκλοφορίας.

Επίσης, η λειτουργία του είναι αρκετά αθόρυβη με την ηχομόνωση της καμπίνας να κάνει καλά τη δουλειά της και η συνεργασία του με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, άψογη. Σβέλτο στην πόλη, σε χειρισμό και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε ανηφορικά κομμάτια με στροφές, νιώθεις εύκολα το “τράβηγμα” της ροπής.

Οδηγούμε το Ηyundai Kona με τον χιλιάρη κινητήρα

Το Hyundai Kona είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση της αγοράς. Ένα ιδιαίτερα καλαίσθητο σύνολο, με εντυπωσιακή πολυγωνισκή μάσκα, λεπτά φωτιστικά ημέρας και μεγάλους προβολείς, που το περιβάλλουν μαύρα προστατευτικά, αναδεικνύοντας τον SUV χαρακτήρα του.

Με 4,165 μ. μήκος και 2,6 μ. μεταξόνιο, ο χώρος είναι άφθονος στην καμπίνα και πλούσιο σε χωρητικότητα το πορτμπαγκάζ με 361 λίτρα όγκου. Πέραν της άνεσης, η εμφάνιση στην καμπίνα έχει τη δική της συμμασία, με αρμονική τοποθέτηση των χειριστηρίων, τριάκτινο τιμόνι με χειριστήρια και μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό.

Για όσους επιθυμούν κάπιο άλλο μοτέρ, υπάρχει και η ισχυρή έκδοση βενζίνης 1.6 lt T–GDI με 177 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7DCT. Ακρως αποδοτική και με κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Οσοι επιμένουν στο πετρέλαιο, διατίθεται και έκδοση με κινητήρα Smartstream 1.6 lt, με 115 και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 136 ίππους με 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Σε αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για μέση κατανάλωση αρκετά κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χλμ.

Οδηγούμε το Ηyundai Kona με τον χιλιάρη κινητήρα

Με 5 χρόνια εγγύηση και 5 αστέρια ασφάλειας, το Kona προσφέρεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ σε εξοπλισμό, εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων.

Ενδεικτικά αναφέρω: σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας (Lane Keeping Assist–LKA), που προειδοποιεί τον οδηγό σε μη ασφαλείς κινήσεις σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα ανιχνεύοντας τη θέση του αυτοκινήτουμ με σύστημα υποβοήθησης αποφυγής πρόσκρουσης (Forward Collison Avoidance Assist – FCA), που ειδοποιεί τους οδηγούς σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και, εάν απαιτείται, φρενάρει αυτόνομα, λειτουργώντας σε τρία στάδια, καθώς και με επιπλέον συστήματα: High Beam Assist (HBA), Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision Warning (BCW), Rear Cross-Traffic Collision Warning (RCCW)...

www.driveandtravel.gr

Οδηγούμε το Ηyundai Kona με τον χιλιάρη κινητήρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ