X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Mini Cooper Cabrio

Αποτελεί σημείο αναφοράς στον ανταγωνισμό. Οποιαδήποτε, premium, μάρκα θέλει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο στην μικρή κατηγορία, προσπαθεί να βάλει τέτοια στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, προκειμένου να αντιπαρατεθεί στο Mini.

Κάτι ανάλογο συνέβη και με το νέο Audi A1 που μόλις λανσαρίστηκε στην Ελλάδα. Πάντως, το Mini, κατά την άποψή μου, είναι μια κατηγορία μόνο του, με την έννοια ότι έχει διαχρονικό στυλ και οδηγικό χαρακτήρα, που θυμίζει καρτ. Και μην ξεχνάμε ότι το προτιμούν πολλές γυναίκες. Οδήγησα πρόσφατα, την cabrio έκδοση του φρεσκαρισμένου Mini, στην 3θυρη βέβαια έκδοση.

Σχεδιαστικά, η ανανεωμένη έκδοση ξεχωρίζει από τους προβολείς LED με λειτουργία Matrix για τη μεγάλη σκάλα, τα πίσω φώτα LED σε σχέδιο Union Jack (Βρετανική Σημαία), έχει νέο λογότυπο MINI, νέες ζάντες αλουμινίου, πλούσια γκάμα δερμάτινων ταπετσαριών, φινιρισμάτων εσωτερικού και Colour Lines, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 6,5-ιντσών, USB και διεπαφή Bluetooth στάνταρ.

Η έκδοση δοκιμής ήταν με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 lt – 136 hp, που συνδυάζεται με το 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Η απόδοση είναι εξαιρετική, δηλαδή αποδίδει από χαμηλά, έχει ομαλή λειτουργία και εκρηκτική όταν χρειάζεται. Στον δρόμο νιώθεις πάντα την αίσθηση ότι οδηγείς χαμηλά, σαν να είσαι σε καρτ και αυτό που μου άρεσε ήταν το «μπάσιμο» στις στροφές με δυνατό πάτημα.

Με κλασική, υφασμάτινη οροφή, που παραμένει εμφανής στο αναδίπλωμα, με συμπαθητικό χώρο αποθήκευσης στο πορτμπαγκάζ και τρίτο φως στοπ χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα, το Mini Cooper cabrio αποτελεί ένα all weather αυτοκίνητο…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ