Οδηγούμε το Mini Cooper Cabrio
Αποτελεί σημείο αναφοράς στον ανταγωνισμό. Οποιαδήποτε, premium, μάρκα θέλει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο στην μικρή κατηγορία, προσπαθεί να βάλει τέτοια στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, προκειμένου να αντιπαρατεθεί στο Mini.
Κάτι ανάλογο συνέβη και με το νέο Audi A1 που μόλις λανσαρίστηκε στην Ελλάδα. Πάντως, το Mini, κατά την άποψή μου, είναι μια κατηγορία μόνο του, με την έννοια ότι έχει διαχρονικό στυλ και οδηγικό χαρακτήρα, που θυμίζει καρτ. Και μην ξεχνάμε ότι το προτιμούν πολλές γυναίκες. Οδήγησα πρόσφατα, την cabrio έκδοση του φρεσκαρισμένου Mini, στην 3θυρη βέβαια έκδοση.
Σχεδιαστικά, η ανανεωμένη έκδοση ξεχωρίζει από τους προβολείς LED με λειτουργία Matrix για τη μεγάλη σκάλα, τα πίσω φώτα LED σε σχέδιο Union Jack (Βρετανική Σημαία), έχει νέο λογότυπο MINI, νέες ζάντες αλουμινίου, πλούσια γκάμα δερμάτινων ταπετσαριών, φινιρισμάτων εσωτερικού και Colour Lines, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 6,5-ιντσών, USB και διεπαφή Bluetooth στάνταρ.
Η έκδοση δοκιμής ήταν με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 lt – 136 hp, που συνδυάζεται με το 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Η απόδοση είναι εξαιρετική, δηλαδή αποδίδει από χαμηλά, έχει ομαλή λειτουργία και εκρηκτική όταν χρειάζεται. Στον δρόμο νιώθεις πάντα την αίσθηση ότι οδηγείς χαμηλά, σαν να είσαι σε καρτ και αυτό που μου άρεσε ήταν το «μπάσιμο» στις στροφές με δυνατό πάτημα.
Με κλασική, υφασμάτινη οροφή, που παραμένει εμφανής στο αναδίπλωμα, με συμπαθητικό χώρο αποθήκευσης στο πορτμπαγκάζ και τρίτο φως στοπ χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα, το Mini Cooper cabrio αποτελεί ένα all weather αυτοκίνητο…