X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Audi Q3 1.4 TFSI 150 hp

O Δημήτρης Μπαλής οδήγησε το νέο Audi Q3 1.4 TFSI 150 hp και παρουσιάζει τις εντυπώσεις του.

Ο πρωταγωνιστής του πρόσφατου facelift του Audi Q3, ο κινητήρας 1.4 TFSI, ειδικά στην έκδοση των 150 ίππων, αποδεικνύεται ο πλέον ταιριαστός για το γερμανικό μικρομεσαίο SUV: του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα, ενώ συνδυαζόμενος με την σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και με το χαμήλωμα κατά 20 χιλιοστά του ύψους από το έδαφος της έκδοσης S line δημιουργεί ένα ζωηρό και σπορ όχημα πολλαπλών προσωπικοτήτων.

Η σπορ προσωπικότητα είναι που υπερισχύει εδώ, μιας και με αυτόν τον κινητήρα δεν προβλέπεται σύστημα τετρακίνησης. Το Q3 με τα 250 Nm της ροπής του είναι εξαιρετικό στις επιταχύνσεις εν κινήσει, οι οποίες εξασφαλίζουν ιδιαίτερη άνεση στο ταξίδι μαζί με την πλήρη απουσία πλεύσεων, την ποιότητα κύλισης και την υποδειγματική ηχομόνωση. Όταν από τον αυτοκινητόδρομο περάσει σε ένα ορεινό ανέβασμα, το Q3 μπορεί μεν να μην κρύβει τον όγκο, το ύψος και τα 1.480 κιλά του, όμως η σκληρότερη ανάρτηση ελέγχει αξιόλογα τις κλίσεις, το κάνει διασκεδαστικό για σβέλτο ρυθμό.

Αν εξαιρέσουμε τη λίγο μαλακή αίσθηση του τιμονιού, όλα δουλεύουν σε πλήρη αρμονία - και κυρίως το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο S tronic, διπλού συμπλέκτη, που αποδεικνύεται εξίσου απροβλημάτιστο είτε στις γρήγορες αλλαγές, είτε στον ήπιο ρυθμό της πόλης. Βέβαια, με αυτό η μέση κατανάλωση βενζίνης ανεβαίνει λίγο, στα 8,3 λίτρα (μέση της δοκιμής μας), ενώ η Audi την τοποθετεί στα 6,2 λίτρα, ενώ χρειάζεται και λίγη σκέψη για την απόκτησή του, δεδομένου ότι το Q3 στη βασική έκδοση μ' αυτόν τον κινητήρα κοστίζει 30.230 ευρώ, ενώ το S tronic προσθέτει 2.240 ακόμα (32.470 ευρώ).

Κατά τα άλλα, το Q3 διατηρεί την κλασική ποιότητα υλικών της Audi, και ο ανασχεδιασμός δεν έχει αγγίξει το εσωτερικό, παρά μόνο σε λεπτομέρειες. Μεταξύ άλλων στον εξοπλισμό της, η έκδοση S line (34.900 ευρώ) περιλαμβάνει και σπορ επεμβάσεις στους προφυλακτήρες και στον διαχύτη, ειδικές σπορ ζάντες 18 ιντσών, επενδύσεις αλουμινίου στα μαρσπιέ με λογότυπο S line και στα φτερά. Και, τέλος, στο εσωτερικό sport καθίσματα με ειδικές επενδύσεις και την επιγραφή S line, στοιχεία με ματ αλουμίνιο και S line σπορ δερμάτινο τιμόνι.

Στην περσινή του ανανέωση το Audi Q3 άλλαξε σε πολύ μικρές λεπτομέρειες, όπως στους αεραγωγούς του προφυλακτήρα και στα φωτιστικά σώματα, που έχουν πλέον στάνταρ προβολείς Xenon και φώτα ημέρας LED…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ