X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Opel Insignia Sport 1.6

Η ουσία της προσθήκης του "επιθέτου" Grand Sport στην ονομασία της δεύτερης γενιάς του Insignia, δεν βρίσκεται μόνο στην κλίση της οροφής στο πίσω μέρος της -που παραπέμπει σε σπορ Coupe- αλλά κρύβεται και στην απόδοση του πετρελαιοκινητήρα 1.6 CDTi 136 ίππων, καθώς και στην, υπαρκτή πια, οδηγική αίσθησή του.

Η ουσία της προσθήκης του "επιθέτου" Grand Sport στην ονομασία της δεύτερης γενιάς του Insignia, δεν βρίσκεται μόνο στην κλίση της οροφής στο πίσω μέρος της -που παραπέμπει σε σπορ Coupe- αλλά κρύβεται και στην απόδοση του πετρελαιοκινητήρα 1.6 CDTi 136 ίππων, καθώς και στην, υπαρκτή πια, οδηγική αίσθησή του.

Το Insignia έχει φτάσει πλέον τα 4,9 μέτρα, όμως τα διαχειρίζεται καλά με το σχεδιασμό του -χάρη και στους κοντύτερους προβόλους, τα μεγαλύτερα μετατρόχια, τα φωτιστικά σώματα, την κεκλιμένη οροφή- καθώς και με το στήσιμό του στο δρόμο. Ελέγχει τις μεταφορές βάρους σαν πιο συμπαγές αυτοκίνητο χάρη -και- στη μείωση του βάρους στα 1.503 κιλά, έχει σε σημαντικό βαθμό σπορ, σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το πλαίσιό του είναι 9% πιο άκαμπτο και το τιμόνι του είναι πιο ακριβές και καλό σε αίσθηση από ποτέ. Έτσι, σε ορεινούς δρόμους δεν είναι «δεινόσαυρος», στον αυτοκινητόδρομο κυλά με εξαιρετική ποιότητα, ενώ η λίγο σκληρή ανάρτηση κάνει αισθητή την παρουσία της μόνο στις έντονες ανωμαλίες του δρόμου.

Τα 320 Nm της ροπής αποδίδονται χωρίς «εκρήξεις αλλά εξαιρετικά γραμμικά και ομαλά σ' όλο το φάσμα των στροφών, πλην την αρχικών μέχρι τις σχεδόν 1.600, ενώ το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων κάνει εξίσου ήπια, χωρίς κομπιάσματα, τις αλλαγές. Το Insignia, που ξεκινά στην έκδοση 1.6 πετρελαίου από τα 31.500 ευρώ, αγγίζει από στάση τα 100 χλμ./ώρα se 10,9'' και φτάνει τα 203 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, ενώ η μέση του κατανάλωση -ρεαλιστικά- κυμαίνεται στα 7,5 λίτρα/100χλμ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ