X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Seat Ateca 1.0 TSI – 115hp

Επισκίασε το μεγαλύτερο Ateca η άφιξη του μικρότερου Arona. Η Seat, στη γκάμα των SUV, διαθέτει τριπλέτα σε αυτή τη κατηγορία και μάλιστα πολύ επιθετική.

Επισκίασε το μεγαλύτερο Ateca η άφιξη του μικρότερου Arona. Η Seat, πλέον, και με την μόλις παρουσίασε του νέου Tarraco, του μεγαλύτερου μοντέλου στη γκάμα των SUV, διαθέτει τριπλέτα σε αυτή τη κατηγορία και μάλιστα πολύ επιθετική.

Το Ateca, λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητες και της όχι και τόσο ανταγωνιστικής τιμής στην Ελλάδα, έμεινε λίγο πίσω εμπορικά, αν και δεν του άξιζε. Ηρθε και το Arona, που με καλή τιμή, διαθεσιμότητα και φρέσκο look πήρε προβάδισμα εμπορικά, κι έτσι το Ateca έμεινε κάπως πίσω.

Όμως, η εισαγωγική εταιρεία εξασφαλίζει διαθεσιμότητα αλλά και καλύτερη τιμή, με συνέπεια να έρχεται και πάλι στην επιφάνεια το Ateca.

Ευκαιρίας δοθείσης, είπαμε να το οδηγήσουμε εκ νέου, με τον κινητήρα βενζίνης 1.0 TSI – 115 hp, που αναμφίβολα του δίνει πλεονέκτημα στην κατηγορία των συμπαγών SUV, όντας με μικρού κυβισμού μοτέρ.

Η προσθιοκίνητη έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα, κινείται περίφημα, ακόμη και στα ορεινά μέρη που πήγα. Το Ateca έχει ελκτική δύναμη και διαπίστωσα μέση κατανάλωση στα 7,5 λίτρα στα 100 χλμ. Τα 1.200 κιλά του αμαξώματος «τραβιούνται» ικανοποιητικά, με τη ροπή να είναι εκεί όταν την ήθελες για προσπέραση.

Πέραν αυτού, με σπορτίφ σχεδίαση, οδηγοκεντρικό κόκπιτ, καλά πλαστικά, μεγάλη άνεση και ευρυχωρία, το Ateca είναι ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί αρκετές κατηγορίες αγοραστών. Εφοδιάζεται με όλα τα διαθέσιμα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, ενώ φέρει και ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Πάντως, για όσους θέλουν μεγαλύτερους κινητήρες, υπάρχουν επιλογές σε βενζίνη 1.4 TSI – 150 hp και πετρελαίου 1.6 TDI – 115 hp καθώς και 2.0 TDI – 150 hp και 190 hp.

Μάλιστα, προσφέρεται και τετρακίνητο Ateca 2.0 TDI 4Drive – 150 hp, με φουλ εξοπλισμό...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ