ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι δύο κόσμοι του νέου Ford Explorer Plug-In Hybrid

Οι δύο κόσμοι του νέου Ford Explorer Plug-In Hybrid

Με συνδυαστική ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm, το πολυτελές SUV της Ford παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως48 χλμ.

Τα Plug-in Hybrid μοντέλα, βρίσκονται, πλέον, στην ημερήσια διάταξη. Κι όπως όλα του είδους, έτσι και το νέο και τεχνολογικά προηγμένο Ford Explorer Plug-In Hybrid, ένα μεγάλο SUV, συνδυάζει με τον πιο ιδανικό τρόπο τα πλεονεκτήματα δύο διαφορετικών κόσμων. Με την ηλεκτροκίνηση, από τη μια μεριά, να εξασφαλίζει αθόρυβη λειτουργία σε συνδυασμό με κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία κίνησης με μηδενικές εκπομπές σε αστικό περιβάλλον.


Το Explorer Plug-In Hybrid εφοδιάζεται με τον προηγμένο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford και με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh, που φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από εξωτερική πηγή αλλά και εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει τους 457 ίππους και η ροπή τα 825 Nm. Τα στοιχεία αυτά, καθιστούν το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Μάλιστα, για την επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 6 δευτ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Για τη διαχείριση της ενέργειας, υπάρχουν τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στόχο τη βέλτιστη απόδοση, όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στο EV Auto, συμπληρώνοντας έτσι την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

Οι δύο κόσμοι του νέου Ford Explorer Plug-In Hybrid
BERNARD ROUFFIGNAC

Πώς λειτουργούν:

EV Auto: Εναλλάσσει υβριδική και αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση για μεγαλύτερη οικονομία.

EV Now: Επιτρέπει αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση εφόσον επαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας.

EVLater: Διατηρεί σταθερή τη φόρτιση της μπαταρίας για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα.

EVCharge: Χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή των 230-volt απαιτούνται λιγότερο από 5 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε προαιρετικό, επιτοίχιο φορτιστή (Ford Connected Wallbox) ή σε συμβατό δημόσιο σταθμό φόρτισης του δικτύου FordPass, η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 4 ώρες και 20 λεπτά.

Σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις (WLTP), το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία42 χλμ., με κατανάλωση καυσίμου από3,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 71 γρ./χλμ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ