X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι πιο καυτές επιλογές σε Crossovers

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Τα Crossovers κάνουν σχεδόν τα πάντα, κεντρίζοντας όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών. Ιδού οι πιο καυτές επιλογές. (PHOTOS)

Τα Crossovers κάνουν σχεδόν τα πάντα, κεντρίζοντας όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών. Τα συγκεκριμένα οχήματα συνδυάζουν τις αρετές ενός επιβατικού 5θυρου χάτσμπακ, όπως είναι η εκμετάλλευση των χώρων, με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος ενός τετρακίνητου μοντέλου, ικανή για να μπει και σε εκτός ασφάλτου διαδρομές.

Τα Crossovers λοιπόν είναι εδώ, και μάλιστα με εμφαντικό τρόπο, με το κοινό να αναζητά ολοένα και πιο πολύ την καλύτερη λύση, από μια τεράστια γκάμα μοντέλων που «ξεφυτρώνουν» σαν τα μανιτάρια από όλες σχεδόν τις εταιρείες. Επιλέγουμε πέντε από αυτές τις προτάσεις, οι οποίες έχουν κοινό χαρακτηριστικό την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.

CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech

Με ένα ολόφρεσκο μοντέλο η Citroen μπαίνει εκ νέου πολύ δυναμικά στην κατηγορία των μικρών SUV αυτοκινήτων, λανσάροντας το νέο C3 Aircross. Το Citroen C3 Aircross ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά λόγω της πολύ μοντέρνας σχεδίασης του αμαξώματός του. Εδώ, η Citroen επέλεξε να εξελίξει τη νεότερη σχεδιαστική της φιλοσοφία στη μικρή κατηγορία που μας έδειξε στην τελευταία γενιά του Citroen C3, επενδύοντας σε ένα μυώδες αμάξωμα με πολλές καμπύλες, αρκετές γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τα χαρακτηριστικά λεπτά εμπρόσθια φώτα που συνδυάζονται με μεγάλα τετραγωνισμένα φωτιστικά ακριβώς από κάτω τους. Επιπλέον των παραπάνω δεν λείπουν τα στοιχεία που τονίζουν και τον off road χαρακτήρα του C3 Aircross, όπως είναι οι «ποδιές» στους προφυλακτήρες, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (175 χιλιοστά).

Όπως στο αμάξωμα του νέου C3 Aircross, έτσι και στο εσωτερικό η Citroen επέλεξε μια αρκετά μοντέρνα και ντιζαϊνάτη σχεδίαση. Το παρών δίνει και η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία εκτός του συστήματος πολυμέσων φιλοξενεί και το χειρισμό για τον κλιματισμό.

Tο Citroen C3 Aircross διαθέτει στην γκάμα των κινητήρων τον βραβευμένο turbo 1.2 lt PureTech βενζινοκινητήρα των 110 hp, ο οποίος προσφέρει 20,9 kgm (205 Νμ) ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 στροφές. Ξεχωρίζει για την καλή του απόδοση και την προθυμία του να ανεβάσει στροφές, ιδίως μετά το peak της διαθέσιμης ροπής του. Η Citroen υπόσχεται ένα σβέλτο για την κατηγορία 0-100 χλμ./ώρα (10,2 δευτερόλεπτα). Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι 5άρι μηχανικό διαθέτοντας μακριά κλιμάκωση που βοηθά στον περιορισμό της κατανάλωσης στο ταξίδι (5,0 λίτρα/100 χλμ.).

Τιμολογιακά, το κόστος για το νέο γαλλικό μοντέλο ξεκινά από τα 14.950 ευρώ στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.2 Puretech των 82 ίππων. Για την πιο ισχυρή, turbo έκδοση με τους 110 ίππους, οι τιμές ξεκινούν από τα 17.460 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, τα συστήματα Coffee Brake Alert/Ακούσιας αλλαγής λωρίδας/Αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7 ιντσών κ.λπ.

FORD FIESTA ACTIVE 1.0 EcoBoost

To πρώτο crossover μοντέλο με βάση το Ford Fiesta είναι γεγονός. Και το όνομα αυτού Active, ένα όχημα που δείχνει εξ’αρχής τον πιο ήπιο προσδιορισμό ενός crossover, με διευρυμένο πεδίο χρήσης σε σχέση με μια συμβατική έκδοση, χάρη κυρίως στην αυξημένη κατά 18 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος η οποία διευκολύνει την πρόσβαση και σε μέρη με πιο ανώμαλο οδόστρωμα. Η οπτική ταυτότητα δίνεται από το πακέτο των μαύρων ματ προστατευτικών πλαστικών που ντύνουν περιμετρικά το αμάξωμα έχοντας ως στόχο και την προστασία του από τυχόν κλαδιά ή άλλα αντικείμενα σε κάποια εκτός δρόμου εξόρμηση. Επιπλέον η έκδοση Active έχει χαρακτηριστική μάσκα και είναι εξοπλισμένη με δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών όπως και με ράγες οροφής που διευρύνουν τις μεταφορικές δυνατότητες του Fiesta.

Οι τεχνικοί της Ford έχουν επέμβει στη γεωμετρία των συνδέσμων της εμπρός ανάρτησης, έχουν τροποποιήσει το λογισμικό της ηλεκτρικής υποβοήθησης αλλά και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ενώ έχουν τοποθετηθεί αμορτισέρ με ειδικά προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης με τα εμπρός να διαθέτουν μάλιστα και υδραυλικά bump stop για πιο ομαλή και άνετη λειτουργία σε ανώμαλο οδόστρωμα.

Φυσικά και αυτή η έκδοση συνοδεύεται από τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας που γνωρίζουμε στο νέο Fiesta ενώ υπάρχουν οι διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων SYNC 3. Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες το Fiesta Active θα φιλοξενεί κάτω από το καπό του τον 1.0 EcoBoost βενζίνης στις εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 6αρι στην έκδοση των 100 hp.

Το Fiesta Active είναι διαθέσιμο με τιμή που ξεκινά από τα 17.244 ευρώ για το 1.0 EcoBoost των 100 PS με μηχανικό κιβώτιο και τα 19.496 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο. Στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται τεχνολογίες ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, όπως η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, η προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας, το ρυθμιζόμενο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας, η υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Παράλληλα συνοδεύεται με οκτώ χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στα μηχανικά του μέρη.

OPEL CROSSLAND X 1.2

Το νέο Opel Crossland X κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τον ελκυστικό του σχεδιασμό. Το κόμπακτ αμάξωμά του έχει μήκος 4,2 μ. και διακρίνεται στο εμπρός άκρο από την τραπεζοειδή μεγάλη μάσκα, τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED (φώτα ημέρας και φλας) και την ασημί ποδιά στον προφυλακτήρα. Τον crossover χαρακτήρα του ενισχύουν με την σειρά τους τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα στους θόλους των τροχών και στα μαρσπιέ. Πίσω κυριαρχούν τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα και η ασημί ποδιά στον προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό του νέου Opel Crossland X η σχεδίαση ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα που έχουμε δει στα νέα μοντέλα της μάρκας. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και το προαιρετικό head-up display με τις διάφορες ενδείξεις για την ταχύτητα, το cruise control, τις πινακίδες σήμανσης, το navigation. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του εσωτερικού είναι η πρακτικότητα και οι άνετοι χώροι που προσφέρει. Θήκες για μικρά ή μεγαλύτερα αντικείμενα υπάρχουν πολλές, ενώ το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο, αναδιπλούμενο και συρόμενο 40:60 σε διαδρομή 150 χιλιοστών.

O χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 410 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 520 με τη μετακίνηση του καθίσματος. Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 1.2 lt και 110 ίππων που εφοδιάζει το Opel Crossland X προέρχεται από τον όμιλο PSA, όπως επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων και το δάπεδο, το οποίο βασίζεται σε εκείνο του Peugeot 2008. Συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προσφέρεται και με αυτόματο 6άρι κιβώτιο). Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel ανακοινώνει 4,8 λίτρα/100 χλμ.

ADAM OPEL AG

Το Crossland X προσφέρεται στη χώρα μας σε τιμές που ξεκινούν από 15.950 ευρώ για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.2 lt με τους 81 hp, ενώ το αμέσως πιο ισχυρό με τους 110 hp πωλείται από 19.650 ευρώ.

SEAT ARONA 1.0

Το Arona αποτελεί το πρώτο B-SUV που πέρασε στην παραγωγή από τον όμιλο VW. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,15 μ. και σχεδιαστικές συνήθειες που παραπέμπουν στο επίσης νέο Ibiza, όπως η εμπρός μάσκα και τα φωτιστικά σώματα, το Arona φαντάζει εξαιρετικά οικείο. Επίσης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (190 χιλιοστά) – η μεγαλύτερα από όλα της κατηγορίας του- και τα χρήσιμα προστατευτικά αμαξώματος, προσφέρουν την απαραίτητη διαφοροποίηση και έναν διαφορετικό χαρακτήρα. Η ημίψηλη αρχιτεκτονική του Arona είναι σίγουρο ότι θα εκτιμηθεί από τους περισσότερους, κυρίως για την εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις που εξασφαλίζει η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, αλλά και τους μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Τα ποιοτικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά δεν διαφέρουν από εκείνα του Ibiza, ενώ με το ανάλογο χρηματικό τίμημα μπορούν να τοποθετηθούν προβολείς τεχνολογίας LED, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και ηχοσύστημα της Beats. Στους χώρους, παρά τις μικρές διαστάσεις του αμαξώματος, το Arona προσφέρει αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα που θα επιτρέψουν σε 4 ενήλικες επιβάτες να μεταφερθούν με σχετική άνεση. Επίσης, πλεονέκτημα αποτελεί ο πολύ μεγάλος όγκος του χώρου αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 400 λίτρα και ξεφεύγει από τα δεδομένα των μικρών μοντέλων. Παράλληλα, το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει και διπλό δάπεδο. Ο 3κύλινδρος TSI των 999 κ.εκ, με τους 115 hp και τα 20,4 kgm (199 Νμ) ροπής ταιριάζει γάντι στο crossover της Seat, τόσο σε ότι αφορά τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8’’, τελική ταχύτητα 182 χλμ./ώρα), όσο και στο πως λειτουργεί, όντας γραμμικός και ήσυχος. Από τη στιγμή μάλιστα που δεν προσφέρεται, έστω και προαιρετικά, η δυνατότητα κίνησης στους τέσσερις τροχούς, το «μικρό» crossover της Seat δεν διακρίνεται μόνο για τις επιδόσεις του αλλά και για την οικονομία καυσίμου που είναι ικανό να προσφέρει σε ευνοϊκές συνθήκες κίνησης (4,9 λίτρα/100 χλμ.).

Η Seat έχει δημιουργήσει τρία επίπεδα εξοπλισμού για το Arona 1.0, τα Style, Xcellence, καθώς και το πιο σπορτίφ FR. Η βασική έκδοση Style κοστίζει 16.500 ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, σύστημα Front Assist, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες και ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών.

VW T-ROC 1.0 TSI

Φρέσκο και στιλάτο, το VW T-Roc λανσάρεται στην ελληνική αγορά ως το μικρότερο SUV της γερμανικής εταιρείας, έχοντας μια πλήρη γκάμα κινητήρων. Αναμφίβολα, η πιο εμπορική έκδοσή του στην ελληνική αγορά είναι αυτή με τον turbo βενζινοκινητήρα του 1.0 lt και των 115 hp. To νέο T-Roc διαθέτει κόμπακτ διαστάσεις, με μήκος που αγγίζει τα 4,234 μ., ενώ ξεχωρίζει και με τις γραμμές της σχεδίασής του, με την VW να δίνει τη δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου και με διαφορετικού χρώματος οροφή (μαύρο ή λευκό) από αυτό του υπολοίπου αμαξώματος. Στην εμφάνιση του νέου T-Roc ξεχωρίζει η κουπέ σχεδίαση του πίσω τμήματος και τα λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 161 χιλιοστά.

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν οι επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος που σπάνε πετυχημένα τη μουντάδα του μαύρου. Στο πεδίο της πρακτικότητας το T-Roc τα καταφέρνει πολύ καλά παρά τις compact διαστάσεις του, όντας σε θέση να μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικες. Το πορτ-μπαγκάζ έχει πολύ καλή χωρητικότητα 415 λίτρων και βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Παράλληλα, χαρακτηριστικό στοιχείο της καμπίνας του T-Roc αποτελούν και οι αρκετές και μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες βρίσκονται χαμηλά στην κονσόλα, στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων, στο εσωτερικό των θυρών, το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 3κύλινδρος turbo 1.0 lt κινητήρας βενζίνης της VW έχοντας ονομαστική απόδοση ισχύος 115 hp και ροπή 20,4 kgm (200 Nm). Συνδυάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο έχει την ιδανική κλιμάκωση για να προσφέρει καλές επιδόσεις, αλλά και να μην επιβαρύνει την κατανάλωση, η οποία ανέρχεται στα 5,1 λίτρα/100 χλμ.

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Το νέο VW T-Roc έχει ξεκινήσει την διάθεσή του στην ελληνική αγορά, κοστίζοντας από 19.650 ευρώ για το 1.0 TSI των 115 ίππων. Ο εξοπλισμός βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα από την αρχική έκδοση Discover περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου κ.α.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ