Οι πωλήσεις ηλεκτρικών θα ξεπεράσουν τα πετρελαιοκίνητα
Μια ενδιαφέρουσα έρευνα διεξήγαγε η DrivingElectric.com, αναφορικά με τις προθέσεις των αγοραστών. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών θα ξεπεράσουν τα πετρελαιοκίνητα.
Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει ολοένα και περισσότερο στο μυαλό των υποψήφιων αγοραστών σε όλη την Ευρώπη. Μάλιστα, εκεί όπου υπάρχουν και κρατικές επιδοτήσεις, το ενδιαφέρον είναι αυξημένο. Κάτι ανάλογο, ενδεχομένως να συμβεί και την Ελλάδα, καθώς περιμένουμε στις αρχές του 2020 να ανακοινωθούν κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.
Σύμφωνα με έρευνα της DrivingElectric.com, στη Μ. Βρετανία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι έτοιμα να ξεπεράσουν τους κινητήρες πετρελαίου σε δημοτικότητα. Ο ανεξάρτητος ιστότοπος συμβουλών για τον καταναλωτή ηλεκτρικών οχημάτων, διαπίστωσε ότι διπλάσιος αριθμός οδηγών σχεδιάζει να αγοράσει ένα EV σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια.
Περισσότεροι από ένας στους πέντε οδηγούς, λένε τώρα ότι το επόμενο αυτοκίνητο τους θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό - ξεπερνώντας το πετρέλαιο και τις προθέσεις για υβριδικές αγορές για πρώτη φορά - φέρνοντας τα EV στη δεύτερη θέση ως προτιμώμενη επιλογή ηλεκτροκίνησης, από τους οδηγούς.
Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά επειδή προέρχονται από την αγορά αυτοκινήτων, και όχι από ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα.
Πριν από δύο χρόνια, μόλις το 10% των οδηγών ανάφεραν ως πρώτη επιλογή αγοράς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε σύγκριση με το 26% για το πετρέλαιο, το 43% για τη βενζίνη και το 14% για τα υβριδικά.
Όμως οι EV έχουν φτάσει στο 22%, με το πετρέλαιο να κυμαίνεται στο 19%, τα υβριδικά να πέφτουν στο 16% και η βενζίνη να μειώνεται σημαντικά, στο 37%.
Το DrivingElectric.com παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τις απόψεις ιδιοκτητών EV και μελλοντικών αγοραστών και ανακαλύπτει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θεωρούνται πια μια εξειδικευμένη επιλογή, για παράδειγμα, να αγοράζονται ως δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια.
Μια πρόσφατη έκθεση της DrivingElectric.com, αποκάλυψε ότι η άνεση και η πρακτικότητα - ειδικά η ικανότητα φόρτωσης - αντισταθμίζουν τις προτεραιότητες πολλών αγοραστών, όπως το κόστος εξοικονόμησης καυσίμου. Επίσης, διαπίστωσαν ότι πολλοί αγοραστές θέλουν να εγκαταλείψουν τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα και να μετακινηθούν απευθείας από συμβατικούς τύπους καυσίμων σε καθαρά ηλεκτρικά.
«Οι απόψεις των αγοραστών αυτοκινήτων σαφώς ωριμάζουν καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται πιο συνηθισμένα. Αυτό σημαίνει ότι οι αρχικές σκέψεις αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως τα πολύ χαμηλά λειτουργικά κόστη, τώρα μετριάζονται από πιο παραδοσιακούς προβληματισμούς γύρω από την πρακτικότητα, το στυλ και την άνεση», δήλωσε η Vicky Parrott, αναπληρώτρια εκδότης της DrivingElectric.com…