ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι σπουδαστές - σχεδιαστές της Skoda δημιουργούν cabrio

Οι σπουδαστές - σχεδιαστές της Skoda δημιουργούν cabrio
SKODA AUTO

Το SLAVIA, το έβδομο στη σειρά concept car από τους σπουδαστές της SKODA ACADEMY, αποκαλύφθηκε και ήδη δοκιμάστηκε στην πίστα από τον παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι, Jan Kopecky.

Εδώ και περίπου 100 χρόνια, αναδεικνύονται σχεδιαστές αυτοκινήτων, μέσα από την επαγγελματική σχολή SKODA ACADEMY, της SKODA AUTO. Οι σπουδαστές, ονειρεύονται και δημιουργούν πρωτότυπα μοντέλα, αντλώντας έμπνευση από μοντέλα παραγωγής. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχουν φιλοτεχνήσει 7 τέτοια μοντέλα, τα οποία ουδέποτε κυκλοφόρησαν, αν και θεωρώ ότι μια cabrio έκδοση ή μια pick-up έκδοση, η Skoda τη χρειάζεται.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Το τελευταίο δημιούργημα, είναι το Slavia, που αποτίει φόρο τιμής στη επέτειο των 125 χρόνων από την ίδρυση της SKODA AUTO, που εορτάζεται εφέτος, ενώ το όνομα αυτό χρησιμοποιήθηκε από τους ιδρυτές της SKODA, Václav Laurin και Václav Klement, με την ίδρυση της εταιρείας το 1895, για τα πρώτα ποδήλατα που κατασκεύασαν, πριν παρουσιάσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο.

Αναμφίβολα, κάθε Spider έκδοση συναρπάζει. Ετσι και το Slavia, που μολονότι βασίζεται στο λιγότερο σπορτίφ Scala, εντούτοις διαθέτει τολμηρά στοιχεία. Οι σπουδαστές, χρησιμοποίησαν ως βάση το SKODA 1100 OHC του 1957, ένα αγωνιστικό διθέσιο ανοιχτού τύπου. Με το χαμηλό και πολύ αεροδυναμικό αμάξωμά του από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα και βάρος μόλις 550 κιλά, το SKODA 1100 OHC, με τετρακύλινδρο κινητήρα 1.1 lt - 92 hp, άγγιζε τελική ταχύτητα κοντά στα 200 χλμ./ώρα.

Οι σπουδαστές - σχεδιαστές της Skoda δημιουργούν cabrio

Για να γίνει το Scala, Slavia, οι σπουδαστές ενίσχυσαν το κάτω μέρος του αμαξώματος, αφαιρέθηκε η οροφή και συγκολλήθηκαν οι πίσω πόρτες στη θέση τους, μετατρέποντας έτσι ένα compact μοντέλο hatchback με άφθονο χώρο για πέντε άτομα, σε δίθυρο coupe. Για να διαφοροποιηθεί η ροή αέρα πάνω από το όχημα, εξελίχθηκε ένα ειδικό κάλυμμα με χαρακτηριστικές αεροδυναμικές καμπύλες πίσω από τα καθίσματα, που καταλήγουν σε ένα εξίσου νέο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, με ενσωματωμένη πίσω αεροτομή. Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών από το Kodiaq RS, δημιουργούν μια ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση, ενώ το σύστημα φρένων και οι πλήμνες των τροχών, προέρχονται από το Octavia RS. Ο επανασχεδιασμένος χώρος κάτω από το δάπεδο φιλοξενεί ένα τροποποιημένο σύστημα εξαγωγής.

Το αποτέλεσμα της δουλειάς, ήδη οδηγεί ο Γιαν Κοπέτσκυ, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι στη κατηγορία WRC2 με τη SKODA το 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ