Η ολοκαίνουρια γενιά του πολυτελούς SUV είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, αρχικά με δύο κινητήρες βενζίνης και ένα diesel, και οι τρεις με υβριδική τεχνολογία.
Ξεκίνησε η διάθεση της ολοκαίνουριας Mercedes-Benz GLC στην ελληνική αγορά. Αρχικά είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα, δύο βενζίνης και ένας diesel, ενώ αργότερα αναμένονται άλλες τρεις επιλογές με τεχνολογία plug-in hybrid.
Αναλυτικά οι εκδόσεις της νέας GLC που είναι διαθέσιμες για παραγγελία και οι τιμές τους:
GLC 200 4MATIC: 66.500 € Με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, σύστημα mild hybrid, ισχύ 204 PS + 23 PS του ηλεκτροκινητήρα ISG, ροπή 320 Nm + 200 Nm του ISG, 0-100 km/h σε 7,8’’ και μέση κατανάλωση 7,3-8,2 lt/100 km.
GLC 300 4MATIC: 75.500 € Με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, σύστημα mild hybrid, ισχύ 258 PS + 23 PS του ηλεκτροκινητήρα ISG, ροπή 400 Nm + 200 Nm του ISG, 0-100 km/h σε 6,2’’ και μέση κατανάλωση 7,3-8,2 lt/100 km.
GLC 220d 4MATIC: 71.500 € Με 2λιτρο κινητήρα diesel, σύστημα mild hybrid, ισχύ 197 PS + 23 PS του ηλεκτροκινητήρα ISG, ροπή 440 Nm + 200 Nm του ISG, 0-100 km/h σε 8,0’’ και μέση κατανάλωση 5,2-5,9 lt/100 km.
GLC 300 e 4MATIC: 2λιτρος κινητήρας βενζίνης με σύστημα plug-in hybrid, συνδυαστική ισχύ 313 PS και ροπή 550 Nm, 0-100 km/h σε 6,7’’, μέση κατανάλωση 0,6-0,8 lt/100 km και ηλεκτρική αυτονομία 104-120 km.
GLC 400 e 4MATIC: 2λιτρος κινητήρας βενζίνης με σύστημα plug-in hybrid, συνδυαστική ισχύ 381 PS και ροπή 650 Nm, 0-100 km/h σε 5,6’’, μέση κατανάλωση 0,6-0,8 lt/100 km και ηλεκτρική αυτονομία 104-120 km.
GLC 300 de 4MATIC: 2λιτρος κινητήρας diesel με σύστημα plug-in hybrid, συνδυαστική ισχύ 335 PS και ροπή 750 Nm, 0-100 km/h σε 6,4’’, μέση κατανάλωση 0,5-0,7 lt/100 km και ηλεκτρική αυτομία 102-117 km.