Οι τιμές του εντυπωσιακού νέου DS 4 και DS 4 CROSS στην Ελλάδα
Ξεκίνησε η διάθεση στην ελληνική αγορά του νέου γαλλικού premium crossover σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και plug-in hybrid.
Τα νέα DS 4 και DS 4 CROSS, η εντυπωσιακή αντιπρόταση της γαλλικής DS Automobiles απέναντι σε premium μοντέλα όπως τα Audi A3 Sportback και Q3 Sportback, BMW Σειρά 1, X1 και X2, Mercedes-Benz A-Class και GLA, είναι πλέον διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.
Η γκάμα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης PureTech 1.2 turbo και 1.6 turbo με απόδοση 130 και 180 ίππων αντίστοιχα, diesel 1.5 BlueHDI με 130 ίππους και 1.6 Plug-in Hybrid E-TENSE με 225 ίππους. Σε όλες τις περιπτώσεις το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ!
Σε επίπεδο εξοπλισμού, η πολυτέλεια είναι διάχυτη από τη βασική κιόλας έκδοση Bastille+ και κορυφώνεται στην Rivoli, με ενδιάμεση πρόταση την Trocadero.
Για τους λάτρεις του σπορ στιλ υπάρχει η έκδοση Performance Line, ενώ για πιο περιπετειώδες λουκ η επιλογή είναι το DS 4 CROSS. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η ελληνική αντιπροσωπεία έχει εξασφαλίσει μικρό χρόνο παράδοσης για το νέο DS 4 (περίπου 3 μήνες), στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικά στις μέρες μας που οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να ανατιμετωπίσουν τεράστιες αναμονές για καινούρια αυτοκίνητα.
Δείτε τις τιμές για τα νέα DS 4 και DS 4 CROSS στην ελληνική αγορά.
DS 4
ΒΕΝΖΙΝΗ
- 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Bastille+: 28.500 €
- 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Trocadero: 33.050 €
- 1.6 PureTech 180 S&S EAT8 Trocadero: 36.250 €
- 1.6 PureTech 180 S&S EAT8 Rivoli: 39.800 €
DIESEL
- 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Bastille+: 30.100 €
- 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Trocadero: 35.250 €
E-TENSE PLUG-IN HYBRID
- 1.6 E-TENSE 225 Bastille+: 43.750 €
- 1.6 E-TENSE 225 Trocadero: 47.200 €
- 1.6 E-TENSE 225 Rivoli: 50.550 €
DS 4 PERFORMANCE LINE
- 1.2 PureTech 130 (βενζίνη) S&S EAT8 Performance Line: 30.800 €
- 1.6 PureTech 180 (βενζίνη) S&S EAT8 Performance Line: 34.000 €
- 1.5 BlueHDi (Diesel) 130 S&S EAT8 Performance Line: 33.000 €
- 1.6 E-TENSE (Plug-in Hybrid) 225 Performance Line: 45.950 €
DS 4 CROSS
ΒΕΝΖΙΝΗ
- 1.2 PureTech 130 EAT8 CROSS Trocadero: 34.050 €
- 1.2 PureTech 130 EAT8 CROSS Rivoli: 37.600 €
- 1.6 PureTech 180 EAT8 CROSS Trocadero: 37.250 €
- 1.6 PureTech 180 EAT8 CROSS Rivoli: 40.800 €
DIESEL
- 1.5 BHDi 130 EAT8 CROSS Trocadero: 36.250 €
- 1.5 BHDi 130 EAT8 CROSS Rivoli: 39.800 €
Περισσότερα για τα νέα DS 4 και DS 4 CROSS
Το νέο DS 4 ξεχωρίζει με την εντυπωσιακή του σχεδίαση, αλλά και την πολυτέλεια του εσωτερικού του. Στην επιβλητική του εμφάνιση συμβάλλει το φαρδύ αμάξωμα, που συνδυάζεται με μεγάλους τροχούς έως και 20 ιντσών. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι εξαιρετικά λεπτά και ακολουθούν τη φιλοσοφία της DS, ενώ διαθέτουν το σύστημα DS Matrix LED Vision, το οποίο συνδυάζει matrix και κατευθυντικό φωτισμό.
Οι δυναμικές γραμμές στο πλάι του αμαξώματος ολοκληρώνουν τη ραφιναρισμένη σιλουέτα του, ενώ στο πίσω μέρος η οροφή φτάνει αρκετά χαμηλά, χαρίζοντας του ακόμα πιο αεροδυναμικό στιλ.
Το DS 4 Cross διαθέτει επιπλέον λεπτομέρειες που ενισχύουν τον crossover χαρακτήρα του, όπως η διαφορετική σχεδίαση στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, αλλά και η παρουσία προστατευτικών πλαστικών στο αμάξωμα.
Το σύνολο συμπληρώνουν οι μπάρες οροφής και η γυαλιστερή μαύρη μάσκα. Σημειώστε, ότι η crossover εκδοχή του νέου DS 4 διαθέτει και σύστημα Advanced Traction Control με διαφορετικές λειτουργίες ελέγχου της πρόσφυσης ανάλογα την επιφάνεια, καθώς και Hill Assist Descent Control.
Τέλος, η γκάμα περιλαμβάνει ακόμη την σπορ έκδοση Performance Line, που θα ξεχωρίζει από μία σειρά λεπτομερειών σε μαύρο χρώμα, αλλά και τις ιδιαίτερης σχεδίασης ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά, η μοντέρνα αισθητική και η τεχνολογία. Καινοτομία αποτελεί το σύστημα DS Air με τους “αόρατους” αεραγωγούς, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι ψηλά και ουσιαστικά δεν φαίνονται.
Εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής στο ταμπλό, υπάρχει ακόμα μία οθόνης αφής 5’’ στην κονσόλα, η οποία συνδέεται με το σύστημα DS Iris. Οι χώροι είναι μεγάλοι για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 430 lt.
Το νέο DS 4 βασίζεται σε αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP2 του γκρουπ Stellantis, που αποτελείται κατά 70% από νέα εξαρτήματα. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει δυνατότητες ηλεκτροκίνησης, κάτι που οι Γάλλοι μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν για να παρουσιάσουν την plug-in hybrid έκδοση του μοντέλου. Αυτή συνδυάζει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 180 ίππων με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο e-EAT8, αποδίδοντας συνδυαστικά 225 ίππους.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το υβριδικό DS 4 μπορεί να καλύψει απόσταση έως 50 km αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει ακόμη τους 1.2 και 1.6 PureTech με ισχύ 130 και 180 ίππων, καθώς και τον 1.5 BlueHDi diesel των 130 ίππων. Στάνταρ σε κάθε περίπτωση είναι το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων.
Όσο αφορά στο πλαίσιο, το νέο DS 4 εφοδιάζεται με το σύστημα ActiveScan Suspension, το οποίο διαθέτει κάμερα που σκανάρει την επιφάνεια του οδοστρώματος και εν συνεχεία μεταδίδει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στην κεντρική μονάδα ελέγχου. Από εκεί με τη χρήση τεσσάρων αισθητήρων θέσης και τριών επιτάχυνσης, το σύστημα ελέγχει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μεταβάλλοντας τη σκληρότητα της ανάρτησης ανάλογα με τις συνθήκες.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί επίσης στους τομείς της ασφάλειας και της άνεσης στην οδήγηση. Έτσι, το DS 4 εφοδιάζεται με σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Οι τεχνολογίες που ενσωματώνει το γαλλικό μοντέλο έχουν τη δυνατότητα προσαρμογής της ταχύτητας του αυτοκινήτου ανάλογα με τη ροή της κυκλοφορίας, έχοντας παράλληλα δυνατότητα ακινητοποίησης και επανεκκίνησης σε μποτιλιάρισμα, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν την κίνηση του αυτοκινήτου στη λωρίδα του.
Επιπλέον, τα νέα «Radar corners» επιτρέπουν λειτουργίες όπως η παρακολούθηση τυφλού σημείου μεγάλων αποστάσεων (με εμβέλεια 75 μέτρων) και η προειδοποίηση για εμπόδια ή άλλα οχήματα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με στόχο την αποφυγή σύγκρουσης κατά την όπισθεν.