X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οικονομική επιλογή το Mini Countryman plug-in Hybrid

WWW.GUENTERSCHMIED.COM

Το υβριδικό MINI Countryman Plug-In Hybrid μπορεί να λειτουργεί ήδη ως αμιγώς ηλεκτρικό για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, καλύπτοντας 42 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Το πρώτο βήμα προς το αμιγώς ηλεκτρικό MINI που επίκειται, είναι τώρα το υβριδικό MINI Countryman Plug-In Hybrid - το οποίο, κατά την εταιρεία, καλύπτοντας 42 χιλιόμετρα με μία φόρτιση μπορεί να λειτουργεί ήδη ως αμιγώς ηλεκτρικό για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης.

Υιοθετώντας, βέβαια, το πλαίσιο των τεχνολογιών eDrive του BMW Group, αυτό είναι το πρώτο υβριδικό MINI. Διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων κι έναν ηλεκτροκινητήρα 65 kW/88 hp, που αυτομάτως λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε μαζί. Στην τελευταία περίπτωση παράγουν συνολική ισχύ 224 ίππων.

Υπολογίζοντας τη μέση λειτουργία του υβριδικού συστήματος, το υβριδικό MINI Countryman πετυχαίνει μέση κατανάλωση που προσεγγίζει τα 2,1 λίτρα/100χλμ., και μειώνει τις εκπομπές CO2 στα 49 γρ./χλμ. Μόνο με ηλεκτροκίνηση, το αυτοκίνητο προσφέρει τελική ταχύτητα ως 125 χλμ./ώρα. Στο άλλο άκρο, όταν ο οδηγός χρειάζεται επιτάχυνση, οι δύο κινητήρες μπαίνουν σε πλήρη ισχύ, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα!

WWW.GUENTERSCHMIED.COM

Με βάση τα δεδομένα που στέλνει το ηλεκτρονικό Dynamic Stability Control (DSC), η κεντρική μονάδα του αυτοκινήτου υπολογίζει ποιος κινητήρας θα λειτουργεί, ή αν θα λειτουργούν μαζί - περίπτωση στην οποία το υβριδικό MINI Countryman γίνεται τετρακίνητο, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας δίνει ισχύ στους πίσω τροχούς.

Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μέσω του διακόπτη eDrive, με ανάλογες ενδείξεις στην κεντρική οθόνη, αν θα δώσει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση με αυτόματη ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα όταν απαιτείται (Auto eDrive), στην αμιγή ηλεκτροκίνηση (Max eDrive) ή μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (Save Battery). Κι αν διαθέτει μια οικιακή πρίζα, μπορεί σε 3:15 ώρες, ή σε 2:30 ώρες με wallbox, να αρχίσει πάλι από την αρχή…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ