ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ολοκαίνουριο ToyotaYarisCross

Ολοκαίνουριο ToyotaYarisCross

Η κατηγορία των συμπαγών SUVδιευρύνεται ολοταχώς, καθώς όλες, πλέον, οι εταιρείες διαθέτουν τουλάχιστον ένα τέτοιο μοντέλο.

Η Toyota, ανήκει στις μάρκες που μέχρι στιγμής είχε εδώ και 25 χρόνια το RAV4 στα μεσαία SUV(το πιο καλοπουλημένο SUVπαγκοσμίως) και το CH-Rστα πιο σπορ.

Η ιαπωνική μάρκα, βλέποντας τον ανταγωνισμό να εξελίσσεται, αποφάσισε να μπει κι αυτή στην πλέον δυναμική κατηγορία των συμπαγών SUV.

Και για να το κάνει πράξη, διάλεξε ένα εμβληματικό της μοντέλο, όπως το Yaris, για να παρουσιάσει τη δική της πρόταση.

Είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα GA-Bτης Toyota, έχει υπερυψωμένη απόσταση από το έδαφος, σύστημα «έξυπνης» τετρακίνησης και υβριδική τεχνολογία.

Ιδού, λοιπόν, το νέο YarisCross, το οποίο έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για την Ευρώπη, ειδικά για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της αγοράς B-SUVτης περιοχής. Επίσης, θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της ToyotaMotorManufacturingFrance, παράλληλα με τη νέα γενιά Yarishatchbackκαι θα λανσαριστεί στην αγορά το 2021.

Το YarisCrossεπωφελείται από την τέταρτης γενιάς υβριδική τεχνολογία της Toyota, η οποία εισήγαγε το πρώτο YarisHybridhatchbackτο 2012. Έκτοτε, πάνω από μισό εκατομμύριο έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, καθιστώντας το ένα ισχυρό εργαλείο για την ευαισθητοποίηση του κοινού και εκτίμηση της τεχνολογίας.

Τα Yarisκαι YarisCrossείναι τα πρώτα μοντέλα που χρησιμοποιούν το τελευταίο υβριδικό σύστημα 1.5 ltτης Toyota, που εξελίχθηκε απευθείας από τους μεγαλύτερους κινητήρες 2.0 και 2.5 ltπου χρησιμοποιήθηκαν στα Corolla, C-HR, RAV4 και Camry.

ProEXR File Description

=Attributes=
channels (chlist)
compression (compression): Zip16
dataWindow (box2i): [0, 0, 5077, 3624]
displayWindow (box2i): [0, 0, 5077, 3624]
lineOrder (lineOrder): Increasing Y
pixelAspectRatio (float): 1
screenWindowCenter (v2f): [0, 0]
screenWindowWidth (float): 1
type (string): "scanlineimage"

=Channels=
B (half)
G (half)
R (half)
ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 5077, 3624] displayWindow (box2i): [0, 0, 5077, 3624] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1 screenWindowCenter (v2f): [0, 0] screenWindowWidth (float): 1 type (string): "scanlineimage" =Channels= B (half) G (half) R (half) PROEXR FILE DESCRIPTION =ATTRIBUTES= CHANNELS (CHLIST) COMPRESSION (COMPRESSION): ZIP16 DATAWINDOW (BOX2I): [0, 0, 5077, 3624] DISPLAYWINDOW (BOX2I): [0, 0, 5077, 3624] LINEORDER (LINEORDER): INCREASING Y PIXELASPECTRATIO (FLOAT): 1 SCREENWINDOWCENTER (V2F): [0, 0] SCREENWINDOWWIDTH (FLOAT): 1 TYPE (STRING): "SCANLINEIMAGE" =CHANNELS= B (HALF) G (HALF) R (HALF)

Αυτό το σύστημα συνδυάζει έναν νέο, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Atkinson1.5 lt, σχεδιασμένο με ακρίβεια για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της ταχύτητας καύσης. Το αποτέλεσμα είναι υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές κινητήρα και εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Η θερμική απόδοση του κινητήρα βαθμολογείται στο 40%, το οποίο είναι μεγαλύτερο από τους συγκρίσιμους κινητήρες πετρελαίου και εξασφαλίζει ισχυρή οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2.

Το νέο υβριδικό σύστημα έχει μέγιστη απόδοση 116 hp, με τις εκπομπές του προσθιοκίνητου να είναι από 120 γρ./χλμ. CO2 και του τετρακίνητου AWD-iκάτω από 135 γρ./χλμ., σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες (WLTP).

Το YarisCrossέχει μήκος4,180 μ. (+60 εκ. μπροστά και 16 εκ. πίσω σε σχέση με το 5θυρο Yaris), πλάτος 1,765 μ. και ύψος 1,560 μ., ενώ διαθέτει το ίδιο μεταξόνιο 2,560 μ. με το νέο 5θυρο Yarishatchback. Επίσης, η απόσταση από το έδαφοςείναι κατά 3 εκ. αυξημένη, ενώ είναι κατά 9 εκ. ψηλότερο και κατά 2 εκ. φαρδύτερο, από το 5θυρο Yaris.

Σχεδιαστικά, το YarisCrossαπέχει πολύ από το νέο Yaris, το οποίο θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στο 2020. Διακρίνουμε τα περιμετρικά προστατευτικά σε όλο το αμάξωμα, που το καθιστούν ως αναγνωρίσιμο SUV, τη διχρωμία στην οροφή, που είναι η μόδα της εποχής και τους μεγάλους τροχούς, έως 18 ιντσών.

Στην καμπίνα, η Toyotaδεν πρωτοτύπησε, ως προς τον χρωματισμό, διατηρώντας το μαύρο μοτίβο. Πάντως, ξεχωρίζει η μεγάλη αιωρούμενη οθόνη αφής, το ταμπλό δύο επιπέδων, η λιτή κονσόλα με ελάχιστα χειριστήρια και ο σπορτίφ πίνακας οργάνων, ενώ θα φιλοξενηθούν άνετα 4 επιβάτες, με αρκετό χώρο αποθήκευσης που διευρύνεται με την ασύμμετρη (40:20:40) αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Το μοντέλο πέραν της προσθιοκίνητης έκδοσης θα λανσάρεται και με σύστημα τετρακίνησης, AWD-iπαρέχει επιπλέον σταθερότητα και πρόσφυση στην καθημερινή οδήγηση, σε κακές συνθήκες και σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης.

Το ηλεκτρονικό σύστημα, είναι πιο συμπαγές και ζυγίζει λιγότερο από τις μηχανικές μονάδες AWD, βοηθώντας το YarisCrossHybridAWD-iνα επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.

Ολοκαίνουριο ToyotaYarisCross

Στην κανονική οδήγηση, το YarisCrossλειτουργεί με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά όταν εντοπίζονται συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς αυτόματα. Στη δε γρήγορη εκκίνηση, το σύστημα κατευθύνει τη ροπή κίνησης στον πίσω άξονα.

Ως προς την ασφάλεια, το μοντέλο εφοδιάζεται από τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας ToyotaSafetySenseκαι τις προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού,

Η Toyota αναμένει να παράγει περισσότερα από 150.000 Yaris Cross ετησίως στο εργοστάσιο TMMF, κοντά στη Βαλεννσιέν στη Γαλλία και αποσκοπεί σε μερίδιο άνω του 8%, στην κατηγορία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ