X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Όμιλος VW: 20 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα σε 10 χρόνια

Σχεδόν 70 νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα λανσαριστούν μέχρι το 2028, αντί των 50 που είχαν προγραμματιστεί αρχικά.

Ο όμιλος Volkswagen, που έχει υπό τη σκέπη του τις μάρκες VW, Audi, Seat, Skoda και Porsche, όχι μόνο προχωρά σταθερά προς την ηλεκτροκίνηση, αλλά επιταχύνει κιόλας. Μάλιστα, μόλις ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει στην αγορά 70 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, τα επόμενα δέκα χρόνια, αντί των 50 που είχε αρχικά προγραμματίσει. Ως εκ τούτου, ο προβλεπόμενος αριθμός των οχημάτων που θα κατασκευαστούν στις ηλεκτρικές πλατφόρμες του Ομίλου, για όλες τις μάρκες, θα αυξηθεί από 15 σε 22 εκατομμύρια την επόμενη δεκαετία.

Η επέκταση της ηλεκτρική κινητικότητας, είναι ένα σημαντικό βήμα στο δρόμο προς την απαλλαγή από τον άνθρακα, το οποίο στοχεύει στην επίτευξη μιας απόλυτης ισορροπίας CO2 σε όλους τους τομείς, από την παραγωγή μέχρι τη διοίκηση, έως το 2050. Έτσι, η Volkswagen δεσμεύεται πλήρως για τους κλιματικούς στόχους του Παρισιού.

Σύμφωνα με τον Herbert Diess, διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen AG, «η Volkswagen αναλαμβάνει την ευθύνη όσον αφορά τις βασικές τάσεις του μέλλοντος - ιδιαίτερα σε σχέση με την προστασία του κλίματος. Με τις ενέργειές μας θα συμβάλουμε στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου. Απαιτούνται περαιτέρω επενδύσεις για την ηλεκτρική επίθεση που εξαπολύουμε και πρέπει να βελτιώσουμε πολλά ακόμα σε όλους τους τομείς.»

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο όμιλος VW, ακολουθούν τρεις αρχές: πρώτον, αποτελεσματική και βιώσιμη μείωση του CO2. Δεύτερον, μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τροφοδοσία. Τρίτον, αντιστάθμιση των υπόλοιπων εκπομπών που δεν μπορούν να αποφευχθούν. Προκειμένου να βελτιωθεί η ισορροπία του CO2 των οχημάτων, καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει από την αλυσίδα εφοδιασμού, με τις προμήθειες χάλυβα και αλουμινίου.

Ο στόχος του 2025 είναι να μειωθεί το αποτύπωμα CO2 του στόλου των οχημάτων κατά 30% καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής σε σύγκριση με το 2015. Ως εκ τούτου, η Volkswagen ηλεκτρικοποιεί το χαρτοφυλάκιο των οχημάτων, ενώ οι επενδύσεις μόνο στον τομέα αυτό ανέρχονται σε περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2023. Τα ηλεκτρικά οχήματα του στόλου του ομίλου πρόκειται να ανέλθουν σε τουλάχιστον 40%, μέχρι το 2030. Το πρώτο από τα ηλεκτρικά οχήματα νέας γενιάς θα κυκλοφορήσει φέτος: το AUDI e-tron και θα ακολουθήσει το Porsche Taycan. Ήδη οι κρατήσεις για κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα έχουν φθάσει τις 20.000 μονάδες. Τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα που αναμένονται τα αμέσως επόμενα χρόνια, είναι το ID. CROZZ, το SEAT el-born, το SKODA Vision E, το ID. BUZZ και το ID. VIZZION.

Για να υποστηρίξουν την ηλεκτρική επίθεση, οι εταιρείες LG Chem, SKI, CATL και Samsung επιλέχθηκαν ως στρατηγικοί προμηθευτές κυψελών μπαταριών. Λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης, η Volkswagen εξετάζει την πιθανή συμμετοχή της σε εγκαταστάσεις παραγωγής κυψελών μπαταριών στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 σε όλες τις μονάδες παραγωγής, στα εργοστάσια, θα μειωθούν κατά 50% μέχρι το 2025, σε σύγκριση με το 2010. Η μετατροπή του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στο Φόλσμπουργκ, από άνθρακα σε αέριο, θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 1,5 εκατ. τόνους ετησίως, από το 2023 και μετά. Οι δραστηριότητες παραγωγής της Audi στις Βρυξέλλες, για παράδειγμα, είναι ήδη πλήρως ουδέτερες από το CO2. Επίσης, το εργοστάσιο Ζβικάου, δεν θα είναι το μόνο εργοστάσιο παραγωγής για τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων Modular Electric Drivekit (MEB). Όλα τα ID μοντέλα που θα βασίζονται σε αυτή τη πλατφόρμα, θα έχουν ουδέτερο αποτύπωμα CO2.

Η MEB βρίσκεται στην καρδιά της ηλεκτρικής επίθεσης της Volkswagen και το κόστος της ηλεκτρικής κινητικότητας μπορεί να μειωθεί σημαντικά μέσω εταιρικών σχέσεων για να καταστεί δυνατή η ευρύτερη δυνατή εξάπλωση του MEB και των συναφών οικονομιών κλίμακας. Μάλιστα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ανακοινώθηκε συνεργασία με την e.GO Mobile AG, που εδρεύει στο Άαχεν.

Καταλήγοντας, ο όμιλος VW για να προωθήσει περαιτέρω την ηλεκτρική κινητικότητα, θα εγκαταστήσει 400 σταθμούς ταχείας φόρτισης κατά μήκος των μεγάλων οδών και των εθνικών οδών της Ευρώπης, μέχρι το 2020, σε συνεργασία με τους εταίρους της στη συμμαχία IONITY. Οι 100 σταθμοί από αυτούς, θα βρίσκονται στη Γερμανία. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει σταθμός κάθε 120 χιλιόμετρα. Επίσης, η Elli (Electric Life), η νέα θυγατρική της Volkswagen, θα προσφέρει ταχυφορτιστές Wallbox για φόρτιση στο σπίτι, χρησιμοποιώντας πράσινη ενέργεια, αρχικά στη Γερμανία. Επιπλέον, θα υπάρχουν 3.500 σημεία φόρτισης στους χώρους στάθμευσης των εργαζομένων σε όλα τα εργοστάσια με περαιτέρω σημεία φόρτισης και στις αντιπροσωπείες.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ