Online Booking για σέρβις από τη Citroen
Η Citroen δίνει την ευκαιρία δίνει στον κόσμο να κλείσει ραντεβού σε επίσημο κατασκευαστή της εταιρίας μέσω Online Booking από την άνεση του σπιτιού.
Με τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας να παραμένουν σε ισχύ, το διαδίκτυο αποτελεί μια λύση για ορισμένες εργασίες και τρόπους επικοινωνίας.
Στον χώρο του αυτοκινήτου, με τα συνεργεία (τα περισσότερα) να παραμένουν ανοικτά για την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών οχημάτων, δίνεται επίσης η ευκαιρία αξιοποίησης του διαδικτύου για καλύτερη επικοινωνία.
Η Citroen, με την υπηρεσία Online Booking, η οποία είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή smartphone "MyCitroen App" ή στην ειδική ενότητα στο website της μάρκας, δίνει την δυνατότητα στον κάτοχο του οχήματος να κλείσει ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής του εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού.
Επιπλέον, η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.