X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οριακά κινείται η αγορά αυτοκινήτου

Σε μια εκλογική χρονιά και ειδικά με πολλαπλές εκλογές, όπως η φετινή, δημιουργείται “αναστάτωση” στην αγορά, ίσως αδικαιολόγητα.

Σε αυτό το περιβάλλον, μια αγορά όπως το αυτοκίνητο, επηρεάζεται περισσότερο, καθώς είναι ένα προϊόν ακριβό.

Το πρώτο τρίμηνο, όσον αφορά τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, ήταν σύμμικτο σε συναισθήματα. Το πρώτο δίμηνο κινήθηκε ανοδικά, ενώ ο Μάρτιος αρκετά πτωτικά, εξαιτίας διαφόρων παραγόντων, όπως οι λιγότερες εργάσιμες.

Ετσι, ο Μάρτιος έκλεισε με -13,9% σε πωλήσεις, σε σχέση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα, ωστόσο οι εισαγωγείς αυτοκινήτου δεν δείχνουν να ανησυχούν τόσο, θεωρώντας ότι και το 2019 θα κλείσει τελικά θετικά, έστω και οριακά σε σχέση με το 2018. Κι αυτό, επειδή ο στόλος των κυκλοφορούντων ΙΧ έχει γεράσει (15,4 έτη ο μέσος όρος ηλικίας) και αρκετοί έχουν ανάγκη να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου, στο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι ελαφρώς μειωμένες κατά 1,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Πάντως, η αγορά αυτοκινήτου παραμένει στο -64,8% ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (5,3%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 κ.εκ.) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά 6,8% ως προς το 2018.


Μάρτιος 2019

Μάρτιος 2018

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

9.518

11.053

-13,9%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

672

667

+0,7%

Καινούργια λεωφορεία

29

51

-43,1%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 κ.εκ.)

2.401

2.296

+4,6%






Ιαν.-Μαρ. 2019

Ιαν.-Μαρ. 2018

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

26.289

26.776

-1,8%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

2.022

1.920

+5,3%

Καινούργια λεωφορεία

114

75

+52,0%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 κ.εκ.)

5.802

5.431

+6,8%


www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ