ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πανίσχυρες οι νέες BMW X5 M και X6 M

Πανίσχυρες οι νέες BMW X5 M και X6 M

Την τρίτη γενιά των εξαιρετικών Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupe (SAC) υψηλών επιδόσεων, παρουσίασε η BMW M, που ειδικεύεται στην δημιουργία πανίσχυρων εκδόσεων.

Η συνολική φιλοσοφία τους παραπέμπει στη δυναμική, ευελιξία και ακρίβεια των μοντέλων M – στοιχεία που τώρα συνδυάζονται με την πολυμορφικότητα, εκφραστική σχεδίαση και σύγχρονη πολυτέλεια της οικογένειας BMW X:

Στις νέες εκδόσεις BMW X 5 M, X 5 M Competition, X 6 M και X 6 M Competition, έχουμε αυξημένη ισχύ κατά 25 και 50 ίππους (μοντέλα Competition), συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Συγκεκριμένα, ο υψηλόστροφος V8 κινητήρας 4.400 κ.εκ., αποδίδει 600 στις εκδόσεις Μ και 625 ίππους στις εκδόσεις Competition.

Το μοτέρ, συνδυάζεται με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic, ενώ το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς μπορεί να ρυθμίζεται σε 4WD / 4WD Sport modes. Επίσης, το σύστημα τετρακίνησης M xDrive συνεργάζεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential, για καλύτερη πρόσφυση και δυναμική συμπεριφορά.

BMW X5M
BMW X5M BMW X5M

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition, επιταχύνουν σε 3,9 δευτ. και 3,8 δευτ.,αντίστοιχα, μέχρι 0,4 δευτ. ταχύτερα από τους προκατόχους της.

Επίσης, οι μηχανικοί έκαναν ειδικά σεταρίσματα στην ανάρτηση και εν γένει αύξησαν την ακαμψία του αμαξώματος. Τοποθέτησαν προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης M Servotronic και DSC (Dynamic Stability Control) που περιλαμβάνει M Dynamic Mode.

Για την πέδηση φροντίζουν τα συνθετικά φρένα Μ, ενώ τοποθετήθηκαν ζάντες αλουμινίου M 21 ιντσών στον εμπρός άξονα και 22 ιντσών πίσω.

BMW X6M
BMW X6M BMW X6M

Με ελαφρές αλλαγές στην εμφάνιση, εμπρός και πίσω, φέρουν διακόπτη Setup για άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις κινητήρα, αποσβεστήρων, συστήματος διεύθυνσης, M xDrive και του συστήματος πέδησης. Εχει και επιλογή ανάμεσα σε δύο εξατομικευμένα σεταρίσματα, που επιλέγονται από τους διακόπτες Μ στο τιμόνι. Εξάλλου, το M Mode επιτρέπει την εξατομίκευση λειτουργίας των συστημάτων υποβοήθησης και των ενδείξεων του πίνακα οργάνων και του Head-Up Display. Στα δε μοντέλα Competition, έχουμε και επιλογή ρυθμίσεων ROAD και SPORT - και TRACK.

Με πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας οδηγού, θα παρουσιαστούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες 2019 και θα λανσαριστούν από τον Απρίλιο του 2020...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ