ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πανίσχυρο Megane 300 ίππων

Πανίσχυρο Megane 300 ίππων

Το πλέον εκρηκτικό Megane ετοίμασε η Renault, παρουσιάζοντας την έκδοση R.S. TROPHY. Το νέο, κορυφαίο μοντέλο εξοπλίζεται με την πιο αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 1.8 turbo με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 300 ίππους και τα 420 Nm ροπής (με αυτόματο κιβώτιο EDC).

Μια πορεία επιτυχιών ξεκινάει το 2005, όταν η Renault παρουσίασε το Megane R.S. Trophy 1 γενιάς, ακριβώς 9 μήνες αφού ξεκίνησαν οι πωλήσεις του 1 Megane με τα διακριτικά R.S.

Οι αλλαγές τότε επικεντρώθηκαν στην ανάρτηση (που ονομαζόταν Sport2), με ελαφρύτερους τροχούς, πιο σφικτά ελατήρια, ειδικά σχεδιασμένα αμορτισέρ και ESP που μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

Το 2 Megane R.S. Trophy παρουσιάστηκε 6 χρόνια μετά, βασισμένο στην 3 γενιά του γαλλικού best seller, και εφοδιαζόταν με την αναβαθμισμένη ανάρτηση της έκδοσης Cup, με ισχύ ανεβασμένη στους 265 ίππους (από τους 250 του απλού).

Ήταν το μοντέλο που αναδείχτηκε ως το ταχύτερο προσθιοκίνητο της αγοράς, επιτυγχάνοντας χρόνο ρεκόρ 8:07:97 στο θρυλικό Nurburgring. Το 2014 κυκλοφόρησε η κορυφαία έκδοση Megane 275 Trophy με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.

Σήμερα, η Renault Sport παρουσιάζει το νέο MEGANE R.S. TROPHY χαρίζοντας τροφή για όνειρα τους απανταχού θιασώτες της ταχύτητας και των σπορ αυτοκινήτων. Το νέο, κορυφαίο μοντέλο εξοπλίζεται με την πιο αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα 1.8 turbo με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 300 ίππους και τα 420 Nm ροπής (με αυτόματο κιβώτιο EDC).

Πανίσχυρο Megane 300 ίππων

Ένα επίτευγμα της εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών προερχόμενων από την F1, στο σύστημα υπερτροφοδότησης και εξάτμισης. Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με μοχλούς αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι, αμφότερα 6 σχέσεων.

Το νέο MEGANE R.S. TROPHY ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας της Renault Sport, στην ανάρτηση και το στήσιμό του γενικότερα. Από το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μέχρι τα 4 υδραυλικά compression bumps.

Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με το Cup Chassis που ενσωματώνει πιο σφικτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς) και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen.

Ειδικά για την έκδοση, τα εμπρός δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από έναν συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα (bi-material) για περιορισμό του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας σε έντονη χρήση. Παράλληλα, εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ελαστικά πολύ υψηλών επιδόσεων της Bridgestone.

Μέσα στο 2019, το νέο μοντέλο θα μπορεί να εξοπλίζεται με ακόμα ελαφρύτερες ζάντες 19 ιντσών (Fuji Light) που μειώνουν το βάρος κάθε τροχού κατά 2 κιλά.

Στο εσωτερικό, το Νέο MEGANE R.S. TROPHY μπορεί να εξοπλιστεί με νέας γενιάς μπάκετ καθίσματα της Recaro με αλκαντάρα, που είναι κατά 20 χλστ. πιο χαμηλά τοποθετημένα για καλύτερη οδηγική αίσθηση και υψηλά επίπεδα ασφάλειας.\

Πανίσχυρο Megane 300 ίππων

Το νέο κορυφαίο Megane είναι και ιδανικό για καθημερινή χρήση, με συστήματα που γνωρίσαμε και στο "απλό" R.S., όπως το σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense, το σύστημα φωτισμού R.S. Vision και την πλατφόρμα R.S. Monitor μέσα από την οποία ο χρήστης έχει πρόσβαση σε δεδομένα τηλεμετρίας για τη συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, οδηγός της Renault Sport F1 και πρεσβευτής της Renault Sport:

"Η ενασχόλησή μου με το project της εξέλιξης του Megane R.S. εδώ και ένα χρόνο με βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένο για την ενίσχυση της γκάμας με ένα μοντέλο ακόμα πιο σπορ. Κάθε ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του Νέου MEGANE R.S. TROPHY προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη σπορ αίσθηση στο οδηγό".

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ