X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Παντιλίκια στον πάγο με τον Λούκα ντι Γκράσι στο τιμόνι του ηλεκτρικού SUV, CUPRA Tavascan

Cupra Tavascan CUPRA

Ο οδηγός της ABT CUPRA Formula E και πρεσβευτής της μάρκας, Λούκα ντι Γκράσι, οδηγεί και εντυπωσιάζεται από το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της CUPRA, στα χιόνια και τους πάγους του Ροβανιέμι.

Η Λάπλαντ, είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της CUPRA πριν αυτά λανσαριστούν στην αγορά, προκειμένου να επιδοθούν σε ακραία τεστ και να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Το τελευταίο μοντέλο που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους της Β. Ευρώπης ήταν το νέο ηλεκτρικό SUV, CUPRA Tavascan, με οδηγό πίσω από το τιμόνι τον Λούκα ντι Γκράσι.

Cupra Tavascan CUPRA


O πρεσβευτής της CUPRA ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί κανείς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της CUPRA σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές. Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν τόσο το CUPRA Tavascan όσο και o Λούκα ντι Γκράσι ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. Μια πραγματικά απολαυστική πρόκληση για το Βραζιλιάνο οδηγό της Formula E.

H εμπειρία του ήταν σημαντική για το χειμωνιάτικο αυτό τεστ, όπου το CUPRA Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35ºC. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της CUPRA να δουν μέχρι που μπορεί να φτάσει το 100% ηλεκτρικό SUV, ενώ βοηθήθηκαν επίσης από τον Λούκα ντι Γκράσι να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ.

Ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου, οι δοκιμές ήταν ανελέητες. Περισσότεροι από 100 CUPRA μηχανικοί ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1.000 ώρες δοκιμών, από τον Νοέμβριο μέχρι τον Μάρτιο.

Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Αντιπρόεδρος R&D, Dr. Βέρνερ Τιτζ, όπου είχε έρθει ο ίδιος να επιβλέψει την εξέλιξη του CUPRA Tavascan. To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30.,000χλμ, κινούμενο μέρα και νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιολογηθεί η συνολική του απόδοση.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ CUPRA TAVASCAN CUPRA ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ