X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Παραιτήθηκε πριν εκπέσει το συμβούλιο της ΟΜΑΕ

Το συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) παραιτήθηκε, προκηρύσσοντας εκλογές για τις 18 Δεκεμβρίου, που θα επαναληφθούν στις 21 εφόσον δεν υπάρξει απαρτία.

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μόλις τη Δευτέρα, παραιτήθηκε σύσσωμο το συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), προκηρύσσοντας εκλογές για τις 18 Δεκεμβρίου, που θα επαναληφθούν στις 21 εφόσον δεν υπάρξει απαρτία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την επόμενη μέρα, κι ενώ γνώριζε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού για τις παραιτήσεις, απέστειλε επιστολή με την οποία κηρύσσει έκπτωτο (!) το Διοικητικό Συμβούλιο, ύστερα από τις αλλαγές στον Αθλητικό Νόμο (ψηφίστηκε την περασμένη Παρασκευή), ώστε η ΟΜΑΕ να εναρμονιστεί με το νέο κανονισμό. Ουσιαστικά, η τροποποίηση στον νόμο, δεν επιτρέπει αγωνοδίκες και τεχνικοί έφοροι να είναι μέλη σωματείων ή της Ομοσπονδίας.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που η ΟΜΑΕ εναρμονίζεται σε κανονισμούς με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκίνητου – FIA, της οποίας θα γινόταν σύντομα μέλος. Επίσης, τις τελευταίες ημέρες υπήρχε συνεχής επαφή μεταξύ ΟΜΑΕ και υφυπουργού Αθλητισμού, κυρίως όσον αφορά το Ράλλυ Ακρόπολις, που και το 2020 δεν θα περιλαμβάνεται σε διεθνές καλεντάρι αγώνων.

Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλήθεια είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουμε ομοιογένεια και ξεκάθαρο προσανατολισμό. Πάντα υπήρχαν ίντριγκες για αξιώματα, οδηγοί και ομάδες να κάνουν τα “κόλπα” τους για να διακριθούν περισσότερο από τους άλλους, εδώ και δεκαετίες, ωστόσο η οικονομική κρίση επέτεινε τα προβλήματα που δεν βρήκαν λύση.

Το ζήτημα παραμένει ένα. Εάν θέλουμε να αλλάξει εικόνα ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός, θέλει κανόνες παιχνιδιού εναρμονισμένους με τα διεθνή πρότυπα, επενδύσεις σε υποδομές (πίστες αγώνων κ.ά.) και ανανέωση του έμψυχου δυναμικού τόσο των αγωνιζόμενων όσο και των διοικούντων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ