ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέντε πλήρως ηλεκτρικά θα έχει η BMW μέχρι το 2021

Πέντε πλήρως ηλεκτρικά θα έχει η BMW μέχρι το 2021

Με παραδόσεις 350.000 και πλέον οχημάτων μέχρι το τέλος του 2018, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Ο γερμανικός όμιλος επεκτείνει συστηματικά την προϊοντική του γκάμα.

Με παραδόσεις 350.000 και πλέον οχημάτων (130.000+ πλήρως ηλεκτρικών και 220.000+ plug-in υβριδικών) μέχρι το τέλος του 2018, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Στις αρχές Μαρτίου, οι νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 7, BMW X5 και BMW X3, που τώρα διατίθενται με εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία, παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, ο όμιλος θα έχει στους δρόμους πάνω από δέκα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα εξοπλισμένα με τεχνολογία ηλεκτροκίνησης τέταρτης γενιάς ("Gen 4").

Μέχρι τα τέλη του 2019, θα περιλαμβάνουν το πλήρως ηλεκτρικό MINI Electric από το εργοστάσιο της Οξφόρδης και, από το 2020, το BMW iX 3, που θα παράγεται για την παγκόσμια αγορά στο Shenyang της Κίναw. Μαζί με το BMW i3, το BMW i 4 και το BMW iNEXT, το Group θα έχει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2021 και ο αριθμός θα αυξηθεί σε τουλάχιστον δώδεκα μέχρι το 2025. Συμπεριλαμβανομένης της ραγδαία αναπτυσσόμενης οικογένειας των plug-in υβριδικών, η προϊοντική γκάμα του BMW Group θα περιέχει τότε τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Αυτή η μεγάλη ποικιλία ηλεκτροκίνητων μοντέλων θα είναι εφικτή χάρη στις εξαιρετικά ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων και σε ένα εξίσου ευέλικτο παγκόσμιο σύστημα παραγωγής. Στο μέλλον, το BMW Group θα μπορεί να κατασκευάζει μοντέλα με πλήρως ηλεκτρικά (BEV), υβριδικά-ηλεκτρικά (PHEV) και συμβατικά (ICE) συστήματα κίνησης σε μία γραμμή παραγωγής.

Η δυνατότητα ενσωμάτωσης του e-mobility στο δίκτυο παραγωγής του, θα επιτρέψει στο BMW Group να ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ευελιξία στην αύξηση της ζήτησης. Μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, η εταιρία εκτιμά ότι θα έχει συνολικά πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους.

Επίσης, ο όμιλος εξελίσσει αυτή τη στιγμή την πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού της συστήματος κίνησης, στο οποίο θα βελτιστοποιηθεί περαιτέρω η συνεργασία ηλεκτροκινητήρα, μετάδοσης και ηλεκτρονικών ισχύος. Η ενσωμάτωση του ηλεκτροκινητήρα, της μετάδοσης και των ηλεκτρονικών ισχύος παίζει επίσης ρόλο στη μείωση κόστους.

Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί σπάνιες γαίες, κάτι που επιτρέπει στο BMW Group να περιορίσει την εξάρτησή του από τη διαθεσιμότητά τους. Η πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης θα εγκατασταθεί για πρώτη φορά στο BMW iX3 από το 2020.

Εξάλλου, το BMW Group πιστεύει ότι οι μακροπρόθεσμες συνεργασίες στο πλαίσιο μιας ευέλικτης, μη αποκλειστικής, προσαρμοζόμενης πλατφόρμας, είναι σημαντικές για την εκβιομηχάνιση της αυτόνομης οδήγησης. Ήδη από το 2016, το BMW Group ίδρυσε μία μη αποκλειστική πλατφόρμα με ειδικούς τεχνολόγους, προμηθευτές και OEM για την εξέλιξη της τεχνολογίας σε επίπεδο ωριμότητας παραγωγής και τώρα έχει συγκεντρώσει όλες τις σχετικές δραστηριότητες στο Κέντρο Αυτόνομης Οδήγησης, κοντά στο Μόναχο.

Οι τεχνολογίες που αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη θα προχωρήσουν στη μαζική παραγωγή ως Επίπεδο αυτοματοποίησης 3 στο BMWiNEXT το 2021. Το όχημα αυτό θα μπορεί επίσης να υποστηρίξει πιλοτικά προγράμματα Επιπέδου 4.

Επίσης, το BMW Group ένωσε τις δυνάμεις του με την Daimler AG για την προώθηση της εξέλιξης της επόμενης γενιάς τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Στα τέλη Φεβρουαρίου, οι δύο εταιρίες υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για την κοινή εξέλιξη τεχνολογιών που είναι ζωτικές για τη μελλοντική μετακίνηση. Αρχικά, η έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού επόμενης γενιάς, στην αυτοματοποιημένη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και στις λειτουργίες στάθμευσης (έως SAE Επίπεδο 4)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ