X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Peugeot 3008 1.2 Pure Tech: Αυτοκρατορία των αισθήσεων

To Peugeot 3008 στην έκδοση βενζίνης κινείται από έναν κινητήρα 1.2 λίτρων με τρεις κυλίνδρους, έχει αντί τετρακίνησης το ηλεκτρονικό σύστημα Advanced Grip Control, και απέχει κοντά 22 εκατοστά από το έδαφος.

Κάτω από τον λεπτό μανδύα του, ένα θέλγητρο υψηλής έντασης και σχέδιο ικανό ν’ αποτελέσει από μόνο του λόγο αγοράς, το Peugeot 3008 στην έκδοση βενζίνης κινείται από έναν κινητήρα 1.2 λίτρων με τρεις κυλίνδρους, έχει αντί τετρακίνησης το ηλεκτρονικό σύστημα Advanced Grip Control, και απέχει κοντά 22 εκατοστά από το έδαφος.

Αυτό, αλλάζει άρδην όσα ξέραμε για τα παλιά SUV: τα Crossover της νέας εποχής δεν χρειάζονται χιλιάδες κυβικά, ούτε ογκώδη διαφορικά, για να πετυχαίνουν όσα τα 3008 της Peugeot με τον κινητήρα 1.2 PureTech. Κατ’ αρχάς, οι συμπαγείς διαστάσεις του κινητήρα κάνουν άριστη την εξοικονόμηση του βάρους μπροστά. Έτσι, η Peugeot απέκτησε τη δυνατότητα να εξελίξει ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα υπάκουο εμπρός μέρος, και μαζί με τρομερή αίσθηση ευελιξίας - παρότι, καθισμένος ψηλά, αισθάνεσαι για τα καλά ότι οδηγείς κάτι μεγαλύτερο-απ’-το-δρόμο.

Έπειτα, το σύστημα AGC προσφέρει μ’ έναν περιστροφικό διακόπτη, ξεχωριστό από την πανέμορφη σειρά διακοπτών της φουτουριστικής κονσόλας, τη δυνατότητα του οδηγού να επιλέξει ποιο πρόγραμμα μετάδοσης της ροπής ταιριάζει στις ολισθηρές, ή μη, συνθήκες. Τρίτον, το turbo του κινητήρα εξασφαλίσει δύναμη, ροπή 230 Nm και «τράβηγμα» όχι μόνο στις επιταχύνσεις εν κινήσει, αλλά και στα ξεκινήματα των 1,2 τόνων του 3008.

Ένας ολοζώντανος κινητήρας σ’ όλο το φάσμα στροφών, που επιπλέον με πολλή βελούδινη χρήση του οδηγού μπορεί -σε μέση κατανάλωση- να πέσει και κάτω από τα 8 λίτρα/100χλμ. Και τέταρτον, το 3008 υπακούει σ’ όλα τα καλέσματα άνεσης: με τη ρύθμιση της ανάρτησης, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα (ADAS) υποβοήθησης του οδηγού, την ηχομόνωση, την έλλειψη κραδασμών του τρικύλινδρου και τους χώρους του, προσομοιάζει ένα μαγικό χαλί, όπως κινείται στο δρόμο…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ