ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε ανανεωμένο και με plug-in hybrid εκδόσεις το Peugeot 3008 

Με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία, δύο πανίσχυρες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και τρεις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 3008.
Με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία, δύο πανίσχυρες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και τρεις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 3008. PEUGEOT

Με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία, δύο πανίσχυρες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και τρεις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 3008.

Ένα από τα πλέον καλλίγραμμα μικρομεσαία SUV, και από τα πιο καλοπουλημένα διεθνώς, το Peugeot 3008, ανανεώθηκε και ήρθε στη χώρα μας με πλειάδα παραλλαγών.

Με επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, νέο προαιρετικό εξοπλισμό με την ονομασία «Black Pack», νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, εκδόσεις Plug-in υβριδικές με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή πετρελαίου, αναμφίβολα θα παραμείνει σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Σχεδιαστικά, η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο, οι πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, οι μαύρες ρίγες στο νέο προφυλακτήρα, τα ανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα «δοντιού λιονταριού» (όμοια με του 208 και του 2008), με χρωμιωμένο πλαίσιο, τα νέα Full LED (και για το φως της όπισθεν) πίσω φώτα, και οι νέες ακτινωτές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών τύπου ‘SAN FRANCISCO’, που διατίθενται στις εκδόσεις GT Pack, δημιουργούν ένα ιδιαίτερα αθλητικό σύνολο.

Με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία, δύο πανίσχυρες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και τρεις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 3008.
Με νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά στοιχεία, δύο πανίσχυρες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και τρεις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 3008. PEUGEOT

Στο εσωτερικό, το PEUGEOT i-Cockpit διατηρεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών, ωστόσο προστέθηκε νέα οθόνη αφής 10 ιντσών, υψηλής ανάλυσης που συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου», με τις υβριδικές εκδόσεις να εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.

Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν, πλέον, στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων: Normal, Sport και Eco.

Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης: Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση HYBRID4 300).

Φρέσκιες είναι και οι ταπετσαρίες της καμπίνας.

Ως προς την τεχνολογία, προστέθηκαν –στα ήδη πάρα πολλά- νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Επίσης, το Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), φέρει επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.

Νέα και η Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go). Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

Επίσης, προστέθηκε το τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως 140 χλμ./ώρα ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

Κι ακόμη, αναβαθμίστηκε η λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος).

Για τη συνδεσιμότητα, οι πληροφορίες του smartphone περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη, χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay και Android Auto. Για τη φόρτιση των συσκευών σας, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Τώρα, το ανανεωμένο 3008 λανσάρεται με δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Η έκδοση HYBRID4 300 e-EAT8, είναι τετρακίνητη, με εκπομπές C02 από 29 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία έως 59χλμ. Η έκδοση HYBRID 225 e-EAT8 είναι δικίνητη, με εκπομπές C02 από 30 γρ./χλμ. και ηλεκτρική αυτονομία έως 56χλμ.

Και οι δύο εκδόσεις φέρουν κινητήρα βενζίνης, turbo 1.6 lt. Στην έκδοση ΗYBRID 4 300 e-EAT8 το μοτέρ PureTech αποδίδει 200hp (ή 147kW) και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110hp (ή 81kW), και έναν ακόμα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με απόδοση 112hp (ή 83kW). Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 300 ίπποι.

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η άψογη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Στην έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς, ο κινητήρας PureTech βενζίνης αποδίδει 180hp (ή 132 kW) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp (ή 80kW), με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Ο συνδυασμός αποδίδει 225hp (ή 165kW).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.

Επίσης, προσφέρονται και οι συμβατικές εκδόσεις, με κινητήρες εσωτερικής καύσης που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 γρ./χλμ. Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές των πιο πρόσφατων οδηγιών EURO 6. Οι κινητήρες βενζίνης είναι ο 3κύλινδρος 1.2 lt PureTech 130 με 6άρι μηχανικό και αυτόματο 8άρι κιβώτιο και ο 4κύλινδρος 1.6 lt PureTech 180 EAT8. Διαθέσιμος και ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 lt BlueHdi 130 με τα δύο κιβώτια ταχυτήτων.

Προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες που θα αγοράσουν το νέο Peugeot 3008, με υβριδικό plug-in κινητήρα στον τομέα της ενεργειακής μετάβασης, η PEUGEOT προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών Easy-Charge, Easy-care, εφαρμογής MyPeugeot και άλλα πολλά.

Οι τιμές του ανανεωμένου Peugeot 3008 ξεκινούν από τις 24.900 ευρώ και των plug-in hybrid από 46.900 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ