Peugeot: από 19.900 ευρώ το νέο 2008
Πριν από μερικές ημέρες, το νέο 2008 ήταν διαθέσιμο για δοκιμαστική οδήγηση σε ορισμένες εκθέσεις της Peugeot και τώρα είναι διαθέσιμο, εμπορικά.
Εντελώς νέο, σε σχέση με το προηγούμενο, όπως άλλωστε και το νέο 208, το ολοκαίνουργιο 2008 έχει ισορροπημένες γραμμές και οι ιδανικές αναλογίες, με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που κάνει το καπό να μοιάζει πιο οριζόντιο και συντελεί στη δημιουργία μίας εικόνας έντονου δυναμισμού. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς (690 χλστ.) και τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών. Το εμπρός μέρος διακρίνεται χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού.
Εμφανής είναι και η σημαντική αναβάθμιση της ποιότητας, με διχρωμία εξωτερικά και πολλές πινελιές στην καμπίνα.Το συνολικό μήκος των 4,30μ. και το μεταξόνιο των 2,60μ., εξασφαλίζουν πέραν της άνεσης στην καμπίνα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 434 λίτρα, ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση! Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Η πληθώρα νέων αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να μεταφέρει χωρίς πρόβλημα όλα τα προσωπικά του αντικείμενα. Το νέο PEUGEOT i-Cockpit 3D κάνει την εμφάνισή του και στο νέο 2008, με υπερυψωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ 3D, κεντρική οθόνη αφής 7’’ & 10’’ με εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό της και τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια.
Επίσης, σε επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας, διαθέτει Drive Assist Plus, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (Επιπέδου 2) που συνδυάζει: Adaptive Cruise Control & λειτουργία Stop & Go, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας - Lane Positioning Assist που δίνει τη δυνατότητα επιλογής της τοποθέτησης του αυτοκινήτου (Lane Positioning) στη λωρίδα κυκλοφορίας (διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων), Auto Park Assist, το οποίο αναλαμβάνει τον αυτόματο χειρισμό των κινήσεων του τιμονιού κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση στάθμευσης, επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα ακόμα και σε θέσεις που η απόσταση από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμπρός και πίσω, είναι μόλις 60 εκατοστά, τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης με camera & radar, με λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα και σε ταχύτητες από 5 έως και 140 χλμ/ώρα, προειδοποίηση οδηγού για επικείμενο κίνδυνο (σύσταση για φρενάρισμα εάν αυτό κριθεί απαραίτητο), ενεργό σύστημα προειδοποίησης & διόρθωσης σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση, αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων για καλύτερη εστίαση της προσοχής στο δρόμο, εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (μονόδρομος, stop, κ.α.) με σύσταση τήρησης ορίων ταχύτητας, ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας και ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη λειτουργία.
Εξάλλου, πλήρες και σε επίπεδο συνδεσιμότητας, ανώ ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης: “Eco”, “Normal” και “Sport”. Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων. Η γκάμα διατίθεται σε 4 εκδόσεις: Active, Allure, GT Line και GT, με κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech - 100 hp, 130 hp και 155 hp και με κινητήρα πετρελαίου 1.5 BlueHDi - 100 hp, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα λανσαριστεί αργότερα...