ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πιο ισχυρή και οικονομική η υβριδική BMW 225xe Active Tourer

Πιο ισχυρή και οικονομική η υβριδική BMW 225xe Active Tourer

Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στις κυψέλες μπαταριών για τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW ανοίγουν νέες προοπτικές για οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους - εντός και εκτός πόλης.

Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στις κυψέλες μπαταριών για τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW ανοίγουν νέες προοπτικές για οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους - εντός και εκτός πόλης. Η νέα γενιά μπαταριών της BMW 225xe Active Tourer, αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία του πολυμορφικού μοντέλου πόλης πάνω από 25% σε 55 - 57 χλμ.

Μάλιστα, η νέα BMW 225xe Active Tourer, με συνεχή μετάδοση ισχύος του κινητήρα καύσης και του ηλεκτροκινητήρα και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες, μέσω ειδικού συστήματος τετρακίνησης, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,1 μέχρι 1,9 λίτρα ανά 100 χλμ. - μείωση πάνω από 15%. Αυτό μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 47 - 42 γρ./χλμ., με τιμές κατανάλωσης ενέργειας στο μικτό κύκλο μεταξύ 14,2 και 13,5 kWh / 100 km.

Το μοντέλο φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες μέσω του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, σε περίπου πέντε ώρες. Σε έναν επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox, η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3 ώρες και 15 λεπτά.

Η ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών της νέας BMW 225xe Active Tourer δεν θίγεται από το υβριδικό σύστημα κίνησης και ανέρχεται στα 400 λίτρα. Έχοντας στάνταρ διαιρούμενη διάταξη 40 : 20 : 40, οι αναδιπλούμενες πλάτες των καθισμάτων αυξάνουν αυτή τη χωρητικότητα στα 1.350 λίτρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας BMW 225xe Active Tourer, αποτελείται από ένα 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5lt τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 100 kW/136 hp, σε συνδυασμό με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 65 kW/88 hp κινεί τον πίσω άξονα.

Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 165 kW/224 hp, και αντίστοιχα η μέγιστη ροπή φτάνει τα 385 Nm. Το υβριδικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτ., αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα, ενώ με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 130 km/h.

Για την οδήγηση, υπάρχουν τα προγράμματα SPORT, COMFORT και ECO PRO, ανάλογα τον τρόπο που θέλει κάποιος να κινηθεί. Επίσης, υπάρχει και το μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, το σύστημα διασφαλίζει βέλτιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο κινητήριων μονάδων σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Το MAX eDRIVE mode είναι ένα πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενώ με το SAVE BATTERY διατηρείται ή αυξάνεται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα για ηλεκτρική οδήγηση – σε μία αστική περιοχή, για παράδειγμα.

Για την προστασία των πεζών, όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος, ειδικά σχεδιασμένος για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ