Πλήρως υβριδική γίνεται όλη η γκάμα Renault
Επεκτείνει τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων της μοντέλων η γαλλική εταιρεία, καθώς παρουσιάζει τρεις νέες εκδόσεις.
Το πρώτο εξάμηνο του 2021, αναμένεται η Renault να παρουσιάσει στην αγορά το Arkana E-TECH Hybrid, το Captur E-TECH Hybrid και το Megane E-TECH Plug-in Hybrid.
Οι τρεις, αυτές, νέες εκδόσεις, προστίθενται στα Clio Hybrid, Captur και Megane Sports Tourer Plug-in Hybrid. Τα μεν δύο πρώτα, θα φέρουν σύστημα μικρο-υβριδικής (12V) τεχνολογίας, ενώ το τρίτο θα φορτίζεται και από πρίζα.
Εξελιγμένη και πατενταρισμένη από τη Renault Engineering, η τεχνολογία E-TECH Hybrid συνδυάζει τη λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων, ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1.6 lt.
Στην τεχνολογία E-TECH Plug-in Hybrid, η μπαταρία διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, σε καθημερινή βάση, δηλαδή έως και 65 χλμ. αυτονομίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, σε αστικό περιβάλλον, με μέγιστη ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.
Γενικά, η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτυγχάνει έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης.
Το Renault Arkana διατίθεται, λοιπόν, σε μία νέα υβριδική έκδοση με τον κινητήρα E-TECH 1.6 lt των 140 ίππων και μπαταρία 1.2 kWh (230V). Τη γκάμα συμπληρώνει και μία ακόμα έκδοση με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.
Τώρα, το μοντέλο που βρίσκεται στην 1η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στα compact crossovers (Β-SUV), το Renault Captur, προσφέρεται, πλέον, και σε έκδοση με τον ίδιο κινητήρα E-TECH Hybrid, που έρχεται να συμπληρώσει την έκδοση E-TECH Plug-In Hybrid.
Συνδυάζεται με την ίδια μπαταρία των 1.2 kWh, αποδίδοντας ισχύ 140 ίππων. Παράλληλα, το μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, καθιστώντας τη γκάμα του Captur ως την πιο πλήρη και εξηλεκτρισμένη της κατηγορίας.
Το Renault Captur προσφέρεται πλέον και στη σπορ έκδοση R.S. Line, με σπορτίφ χαρακτηριστικά στο εξωτερικό μέρος και στην καμπίνα.
Από την άλλη, το νέο Renault Megane, μετά την έκδοση Sports Tourer, είναι η σειρά και του hatchback να εφοδιαστεί με τον κινητήρα E-TECH Plug-in Hybrid.
Σε αυτό το μοντέλο, η ισχύς ανεβαίνει στους 160 ίππους, φέρει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh (400V) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για οδήγηση σε μικτό κύκλο (WLTP) και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: