X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πληθωρική θα είναι η παρουσίαση της PIAGGIO HELLAS στην Έκθεση Μοτοσικλέτας

MARCO ZAMPONI-WWW.ZAMPONI.NET

H συμμετοχή της Piaggio Hellas στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας έχει σαν στόχο την παρουσίαση στο κοινό των σημαντικότερων μοντέλων σκούτερ και μοτοσυκλετών από τα εμπορικά σήματα που αντιπροσωπεύει: Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto, Guzzi, Derbi.

Η Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018 ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες της από τις 18 έως τις 22 Απριλίου. Στο event, η Piaggio Hellas παράλληλα με την πλούσια τρέχουσα γκάμα, θα παρουσιάσει τα νέα μοντέλα:

- Κιτ Aprilia Racing Factory Works

- Νέα Aprilia RX 125cc

- Νέα σειρά μοτοσυκλετών Derbi 50cc

- Moto Guzzi V7 III Carbon - Rough - Milano

- Moto Guzzi V9 MY18

- Vespa Primavera και Vespa Sprint MY18

Ας δούμε αναλυτικά:

APRILIA RACING FACTORY WORKS KIT

MARCO ZAMPONI-WWW.ZAMPONI.NET

Με συγκομιδή 54 παγκοσμίων τίτλων, η Aprilia Racing είναι η προηγμένη πλατφόρμα εξέλιξης τεχνολογιών του ομίλου Piaggio στους αγώνες μοτοσικλετών - τεχνολογιών που μεταφέρονται και στη συνέχεια στα εργοστασιακά μοντέλα παραγωγής.

Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος θέσπισε το νέο πρόγραμμα "Factory Works", μια πλατφόρμα που καθιστά διαθέσιμη στους αναβάτες που αρέσκονται στα track days ή στους ιδιώτες αγωνιζόμενους ανά τον κόσμο τις τεχνολογίες που ανέπτυξε η Aprilia στην επτά φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Superbike RSV4.

Το πρόγραμμα διευρύνεται με την εισαγωγή ενός κιτ Aprilia RSV4 που μεγιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, μειώνει το συνολικό βάρος και βελτιώνει την αεροδυναμική. Χάρη στα νέα έμβολα, τις διαφορετικές κεφαλές, την πλήρως αγωνιστική εξάτμιση και την χαρτογράφηση της κεντρικής μονάδας, ο κινητήρας αγγίζει τους 215 ίππους.

Περαιτέρω προσθήκες μειώνουν το βάρος, όπως η μπαταρία λιθίου και νέο ρεζερβουάρ, το ειδικό πλήρες σύστημα εξάτμισης, τα τμήματα ανθρακονημάτων και η άνω πλάκα αλουμινίου, που κατασκευάστηκε πλέον ως ενιαίο κομμάτι. Όλα αυτά μαζί επιτυγχάνουν συνολικό περιορισμό βάρος περίπου 10 κιλών.

Το νέο κιτ Factory Works μπορεί να εμπλουτιστεί περαιτέρω μέσω ενός σετ αεροδυναμικών πτερυγίων, τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Aprilia πάνω στο πρωτότυπο RS-GP για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.

APRILIA DORSODURO 900

STUDIO POINTER

Με διαχρονικό στόχο να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική ψυχαγωγία, το Supermotard της Aprilia δέχθηκε μια σειρά αναβαθμίσεων.

Ο σχεδιασμός της Dorsoruro 900, γύρω από το χαλύβδινο χωροδικτύωμα που συνδυάζεται με πλάκες αλουμινίου, έχει περιορισμένου μεγέθους φέρινγκ, "χούφτες" για την προστασία των χεριών καθώς και μακριά και επίπεδη σέλα.

Όσον αφορά στον κινητήρα, η Aprilia έκανε μια παραλλαγή του 90° V-twin αυξάνοντας τη χωρητικότητά του στα 900 cc για να βελτιώσει τη ροπή - ειδικά στις χαμηλές και μέσες στροφές, για τις περιπτώσεις που το Dorsoduro δεν θα κινείται σε σβέλτο ρυθμό. Με την τροποποίηση η μέγιστη ισχύς προσεγγίζει πλέον τους 95,2 ίππους στις 8.750 σ.α.λ., αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η μέγιστη ροπή αυξήθηκε από τα 82 Nm στα 90 Nm.

H νέα, ενισχυμένη μονάδα ελέγχου κινητήρα (ECU) επικοινωνεί με το νέο σύστημα πλήρως ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-by-wire, το οποίο είναι ενσωματωμένο στη λαβή του γκαζιού και παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα, μεταβάλλοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο απελευθερώνεται η διαθέσιμη ισχύς.

Η ρύθμιση "Sport" δίνει αμεσότερη απόκριση στο γκάζι, η "Touring" ομαλότερη απόκριση για ταξίδια και καθημερινές μετακινήσεις, ενώ η ρύθμιση "Rain" μειώνει στους περίπου 70 ίππους τη διαθέσιμη ισχύ και ενδείκνυται για δυσμενείς καιρικές συνθήκες ή ολισθηρά οδοστρώματα. Παράλληλα, το Dorsoduro 900 έχει και το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Aprilia με τρία επίπεδα ρύθμισης της ευαισθησίας (και με δυνατότητα απενεργοποίησης).

Εξάλλου, το traction control συνδυάζεται με το σύστημα ABS δύο καναλιών της Continental με διαμορφωμένη βαθμονόμηση προκειμένου να μη χάνεται ο σπορ χαρακτήρας της οδήγησης. Το νέο ηλεκτρικό σύστημα παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ του συστήματος ελέγχου κινητήρα και του συστήματος διαχείρισης, μέσω του νέου έγχρωμου ψηφιακού πίνακα οργάνων TFT.

APRILIA SHIVER 900

Η Shiver 900 αποτελεί από το 2007 έναν καμβά της τεχνογνωσίας της Aprilia στη δομή του πλαισίου και στη μηχανολογία, καθώς έγινε το πρώτο μοντέλο παραγωγής που υιοθέτησε από την εργοστασιακή Aprilia του MotoGP τον ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού (Ride-by-wire), με την επιλογή τεσσάρων ρυθμίσεων χαρτογράφησης.

Τώρα, η γυμνή σπορ μοτοσικλέτα του Noale αποκτά ακόμα περισσότερη ισχύ με τον κινητήρα 900 V-twin. Η βελτίωση των επιδόσεων συνδυάζεται με το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και με το πλαίσιο που η Aprilia διατείνεται ότι είναι σημείο αναφοράς στον κόσμο των naked.

Ο σχεδιασμός της Shiver 900 ξεχωρίζει από τους πλαϊνούς αεραγωγούς, το συμπαγές πίσω μέρος, τις σχεδιασμένες εν λευκώ εξατμίσεις κάτω από τη σέλα, τα νέα πλαϊνά καλύμματα του ρεζερβουάρ καυσίμου και τα πλαϊνά καπάκια.

Η μεγάλη είδηση, ωστόσο, είναι ο νέος κινητήρας, που μεγάλωσε από τα 750 στα 900 κ.εκ. χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή του εμβόλου - κάτι που σημαίνει ότι η ισχύς στον στρόφαλο υπερβαίνει το όριο των 95 ίππων και, κυρίως, ότι αυξάνεται σημαντικά η ροπή στις μεσαίες σ.α.λ., προς όφελος της επιτάχυνσης από τα χαμηλά και μεσαία επίπεδα στροφών και κατά την έξοδο από τις στροφές.

Εξάλλου, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Aprilia (ATC) συνδυάζεται με το σύστημα ABS δύο καναλιών της Continental με δυνατότητα απενεργοποίησης και με ρυθμιζόμενη βαθμονόμηση προκειμένου να μη χάνεται ο σπορ χαρακτήρας της οδήγησης.

Για λιγότερο έμπειρους αναβάτες, πάντως, το Aprilia Shiver 900 και σε έκδοση περιορισμένης ισχύος (35 KW), που μπορούν να οδηγήσουν οι κάτοχοι άδειας οδήγησης μοτοσυκλέτας κατηγορίας Α2.

APRILIA RX & SX

Με τις αγωνιστικές τους καταβολές, οι νέες Aprilia RX 125 και SX 125 έχουν κοινά χαρακτηριστικά σε ό,τι αφορά τη δομή, το πλαίσιο, τον κινητήρα και τις αναρτήσεις, αλλά καθεμία έχει δικό της, διακριτό χαρακτήρα.

Η SX 125 είναι, με το χαμηλό της βάρος και τους τροχούς 17 ιντσών με σπορ ελαστικά, απολύτως ταιριαστή σε μεικτές διαδρομές, ενώ η RX 125 παραπέμπει σε off road διαδρομές. Και οι δύο είναι εφοδιασμένες με τον μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ., τον οποίο η Aprilia βελτίωσε για να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4.

Σημειώστε ότι οι RX και SX διαθέτουν νέο σύστημα πέδησης ABS με σύστημα αποτροπής ανύψωσης του πίσω τροχού, το οποίο εγγυάται ακρίβεια και ολικό έλεγχο πέδησης και προσαρμόζει την ανύψωση του πίσω τροχού στο βίαιο φρενάρισμα.

Ταυτόχρονα, οι τρεις παραλλαγές των 50 κ.εκ. SX, SX Factory και RX Factory διαθέτουν μια δίχρονη μονοκύλινδρη υγρόψυκτη μονάδα επίσης προδιαγραφών Euro 4, με ηλεκτρονικό έλεγχο της βαλβίδας εξαγωγής και τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα.

Κοινό και για τις τρεις εκδόσεις είναι επίσης το περιμετρικό πλαίσιο από υψηλής αντοχής χάλυβα, σε ασημί χρώμα, η γυαλιστερή εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα, καθαρά αγωνιστικής έμπνευσης, και τα νέα ψηφιακά όργανα.

DERBI SENDA X-TREME & SENDA RACING

Με ανανεωμένη σχεδίαση και γραφικά έρχονται στις φετινές τους εκδόσεις οι δίχρονες Senda X-Treme και Senda Racing της Derbi. Η πρώτη έχει τις παραλλαγές Enduro ή Motard, με σημαντικότερη φυσικά διαφορά τους τροχούς: στην Enduro είναι ακτινωτοί 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με ελαστικά εκτός δρόμου.

Στην έκδοση SM (Supermotard) και οι δύο τροχοί έχουν μέγεθος 17 ιντσών, είναι ελαφρού κράματος αλουμινίου και διαθέτουν ελαστικά δρόμου. Ένα κοινό και στις δύο παραλλαγές της Senda είναι τα καινούργια φανάρια (LED στο πίσω μέρος), το νέο τιμόνι, τα ψηφιακά όργανα και η σέλα.

Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με τον μονοκύλινδρο υγρόψυκτο δίχρονο κινητήρα 50 κ.εκ., που καλύπτει τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 4. Βαμμένος σε σκούρο γκρι χρώμα, ο κινητήρας έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ και τριοδικό καταλύτη.

Η Senda Racing, που διατίθεται στην έκδοση SM, διαθέτει επιπλέον στοιχεία τεχνικού εξοπλισμού όπως τιμόνι μεταβλητής διατομής από αλουμίνιο και νέο αντεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλιοστών.

MOTO GUZZI V7 III STONE & SPECIAL

STUDIO POINTER

H Moto Guzzi V7 III ενσαρκώνει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη V7 το πνεύμα του "προπάτορα" του 1967, της πιο δημοφιλούς μοτοσικλέτας της ιταλικής φίρμας.

Με το κλασικό της σχέδιο και τα πολυάριθμα επιχρωμιωμένα εξαρτήματά της, η V7 III μιμείται τη διάσημη V750 S3 του 1975 καθώς διαθέτει τη χαρακτηριστική χρωματιστή λωρίδα στα πλαϊνά πλαίσια κάτω από τη σέλα που συνοδεύει τις οριζόντιες λωρίδες του ίδιου χρώματος στο ρεζερβουάρ.

Οι ακτινωτοί τροχοί φέρουν στιλβωμένα κανάλια και μαύρα μουαγιέ, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δύο κυκλικά καντράν, η σέλα έχει "ρετρό" ραφές και η επιχρωμιωμένη ατσάλινη χειρολαβή για τον συνεπιβάτη περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η V7 III Stone, τώρα, δεν διαθέτει χρωμιωμένα μέρη αλλά απόλυτα "σκοτεινό" στυλ, χάρη στη ματ μαύρη βαφή. Η σέλα της έχει ειδικό γι’ αυτήν σχεδιασμό, καθώς και έναν ιμάντα στήριξης συνεπιβάτη.

Η V7 III Stone είναι το μοναδικό μοντέλο από τα τέσσερα της σειράς V7 III που διαθέτει ακτινωτούς τροχούς και πίνακα οργάνων με ενιαίο κυκλικό καντράν. Τέλος, το μπροστινό της φτερό είναι πιο κοντό, για να τονίσει τη δυναμική εμφάνισή της.

Αυτόν τον καιρό οι Moto Guzzi V7 III Stone και Special διατίθενται με προσφορά που προσφέρει όφελος 600 Ευρώ - συγκεκριμένα, με τιμή 8.340 Ευρώ (από 8.940 Ευρώ) και 8.490 Ευρώ (από 9.090 Ευρώ) αντίστοιχα. Κι επίσης, συνοδεύονται από δωρεάν διετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και δωρεάν οδική βοήθεια για 4 χρόνια.

MOTO GUZZI V7 III - ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 2018

Το κλασσικό ρετρό Moto Guzzi V7, στην προηγμένη και σύγχρονη μορφή του μοντέλου που συνέβαλλε στη δημιουργία του πνεύματος της φίρμας του Mandello del Lario, εμπλουτίζεται με τρεις νέες εκδόσεις της τρέχουσας τρίτης γενιάς του: τις V7 III Carbon, Rough και Milan.

Και οι τρεις μοτοσικλέτες, πέραν του ότι σέβονται την παράδοση της V7, αποτελούν σύμβολα της Moto Guzzi στην τέχνη της εξατομίκευσης: με μια σειρά από ιδιαίτερα αξεσουάρ, χρώματα και προσθήκες, κάθε αναβάτης μπορεί να προσδώσει στη δική του μοτοσικλέτα ιδιαίτερο, και εν πολλοίς μοναδικό, χαρακτήρα.

Η V7 III Carbon, που διατίθεται σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση, εμπλουτίζει το στιλ της V7 με την προσθήκη εξαρτημάτων από ανθρακονήματα σε συνδυασμό με πολλές λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα: στις κεφαλές του κινητήρα, στις ραφές της νέας σέλας από Alcantara και στη δαγκάνα Brembo του μπροστινού φρένου.

Η V7 III Rough είναι λίγο πιο «σκληροπυρηνική» και ακατέργαστη, με ακτινωτούς τροχούς, ελαστικά με τακούνια, αποκλειστική σέλα με ραφές και ιμάντα συγκράτησης συνεπιβάτη, καθώς και με το ζεύγος των αλουμινένιων πλευρικών καπακιών.

Η V7 III Milano είναι, όπως υπονοεί και το όνομά της, πιο εκλεπτυσμένη: διαθέτει πίνακα οργάνων με διπλό κυκλικό καντράν, εξατμίσεις χρωμίου και χειρολαβή συνεπιβάτη - ενώ τα φωτεινά χρώματα του ρεζερβουάρ και των ακτινωτών τροχών την κάνουν να δείχνει πιο σύγχρονη. Παράλληλα, όμως, διαθέτει και φτερά και πλευρικά καπάκια από αλουμίνιο.

Στη φετινή Έκθεση Μοτοσικλέτας θα έχετε τη δυνατότητα να πάρετε μια οδηγική «γεύση» από τη V7, ενώ θυμίζουμε ότι όλα τα μοντέλα της γκάμας της Moto Guzzi προσφέρονται με δωρεάν διετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και δωρεάν οδική βοήθεια για 4 χρόνια.

PIAGGIO MP3 300 YOURBAN LT

H γκάμα του ΜΡ3, του πρώτου και πιο επιτυχημένου επί μία δεκαετία τρίτροχου σκούτερ, ολοκληρώνεται τώρα και στην πιο συμπαγή έκδοση Yourban με ορισμένες αναβαθμίσεις που, εκτός των άλλων, εντάσσουν τον τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα του στις προδιαγραφές ρύπων Euro 4.

Το Piaggio MP3 300 Yourban LT, θυμίζουμε, οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου, καθώς διαθέτει -διευρυμένο στα 465 χιλ.- εμπρός μετατρόχιο που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και σύστημα συνδυασμένης πέδησης που ενεργοποιείται από το πεντάλ του φρένου στο υποπόδιο.

Τα ενσωματωμένα φώτα πορείας ημέρας LED στον διπλό προβολέα είναι ένα ακόμη νέο του στοιχείο, ενώ στο κέντρο της ποδιάς υπάρχει η χαρακτηριστική "γραβάτα" με γκρι φινίρισμα, ίδιο με εκείνο στις ζάντες από κράμα αλουμινίου και στο προστατευτικό καπάκι της εξάτμισης. Τα συμπαγή φτερά των τροχών, στον ίδιο χρωματισμό του αμαξώματος, λεπταίνουν την μπροστινή όψη.

Η σέλα, η οποία διαθέτει δύο ξεχωριστά επίπεδα, είναι πιο άνετη, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω της χωρά ένα full face κράνος. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από τρία κυκλικά πλαίσια (ταχύμετρο, θερμοκρασία νερού και ένδειξη στάθμης καυσίμου) και μια σύγχρονη οθόνη LCD για τις ενδείξεις και τις λυχνίες.

Η μείωση του βάρους σε σχέση με το Piaggio MP3 γίνεται αισθητή άμεσα με την ευελιξία του Yourban στην πόλη, ενώ οι πιο συμπαγείς του διαστάσεις και το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα κλειδώματος της μπροστινής ανάρτησης βοηθούν ιδιαίτερα στη στάθμευση και στον χειρισμό από τη θέση ακινητοποίησης.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του, τέλος, λειτουργεί με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού προσφέροντας 21,1 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και ροπή 22,5 Nm στις 6.000 στροφές – επιτυγχάνοντας στην πράξη μια αξιόλογη ισορροπία ευελιξίας και σβελτάδας στην πόλη και παράλληλα ελέγχου της κατανάλωσης.

PIAGGIO LIBERTY

To Piaggio Liberty, που από το 1997 μέχρι σήμερα έγινε ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο νεανικά σκούτερ με μεγάλους τροχούς της ιταλικής εταιρείας, πέρασε στη νέα του εποχή το 2016 - και τώρα έρχεται με μια ειδική προσφορά της Piaggio με όφελος που φτάνει μέχρι και τα 270 Ευρώ.

Στη νέα του γενιά, το Liberty έχει περισσότερο χρώμιο, λαμπτήρες LED στο φωτιστικό σώμα, αυξημένο αποθηκευτικό χώρο στη σέλα από τα 12,5 στα 17 λίτρα, λίγο ψηλότερα τοποθετημένη σέλα, αυξημένο μέγεθος του εμπρός τροχούς από 15 σε 16 ίντσες, καθώς και κατά 15 τοις εκατό πιο άκαμπτο πλαίσιο. Το ταμπλό των οργάνων επίσης είναι νέο, με την προσθήκη μπλε οθόνης LCD.

Το Piaggio Liberty κινεί στα 50 και 125 κ.εκ. ο νέος αερόψυκτος κινητήρας i-Get, με νέο σύστημα ψεκασμού που αυξάνει τη ροπή και μειώνει την κατανάλωση. Σημειώστε ότι στις εκδόσεις 125 και 150 το Liberty έρχεται με στάνταρ σύστημα ABS για τον εμπρός τροχό.

Η προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας αφορά στις εκδόσεις 50 και 125 κ.εκ., που -για περιορισμένο αριθμό αντιτύπων- διατίθενται σε τιμή 1.890 και 2.090 Ευρώ, που είναι μειωμένη κατά 260 και 270 Ευρώ αντίστοιχα.

PIAGGIO MEDLEY SPECIAL EDITION

Όντας ήδη ένα ιδανικό "παιχνίδι" για την πόλη, το Piaggio Medley εμπλουτίζεται τώρα και με μια λίγο πιο σπορ έκδοση, τη Medley Special Edition, που τονίζει ακόμα περισσότερο το νεανικό του χαρακτήρα.

Οι σπορ προεκτάσεις αυτής της ειδικής έκδοσης είναι οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες, η μαύρη σχάρα, καθώς και τα ειδικά γραφικά στα οποία εναλλάσσονται λεπτομέρειες σε μπλε electric χρώμα με φινιρίσματα σε carbon όψη. Η σέλα γίνεται ακόμη πιο εκλεπτυσμένη χάρη στη νέα επένδυση και τις ραφές σε μπλε χρώμα, ενώ ιδιαίτερο χαρακτήρα προσδίδει και ο γκρι ματ χρωματισμός με την ονομασία "Grigio Titanio".

Κατά τα άλλα, το Medley Special Edition εξοπλίζεται με τους κλασσικούς μονοκύλινδρους υγρόψυκτους κινητήρες iGet στα 125 και 150 κ.εκ., με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και σύστημα χρονισμού 4 βαλβίδων, που διακρίνονται για την οικονομία και την αξιοπιστία τους.

Συνδυάζονται, δε, με αρκετά εντυπωσιακό εξοπλισμό που περιλαμβάνει εκτός των άλλων σύστημα Start & Stop του κινητήρα, σύστημα ABS, φώτα τεχνολογίας LED και ιδιαίτερη ικανότητα φόρτωσης.

VESPA PRIMAVERA & SPRINT 2018

Δύο από τις πιο όμορφες παραλλαγές της μυθικής Vespa, οι Primavera και Sprint, δέχθηκαν ενόψει του 2018 μια σειρά στιλιστικών παρεμβάσεων και προσθηκών ασφαλείας που τις κρατούν επίκαιρες χωρίς να θυσιάζουν τίποτα από την παραδοσιακή τους υπόσταση.

Στην περίπτωση της Vespa Primavera τα πιο σημαντικά νέα βρίσκονται στους τροχούς, οι οποίοι -κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου και με ασυνήθιστη σχεδίαση πέντε ακτίνων- έχουν τώρα και οι δύο μέγεθος 12 ιντσών.

Προστέθηκαν, επίσης, λαμπτήρες LED στα εμπρός και πίσω φώτα, καθώς και τηλεχειρισμός για το άνοιγμα της σέλας και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder). Σχεδιαστικά, ακόμη, η Primavera έχει μια καινούρια "γραβάτα" στο ρύγχος της και μια λεπτομέρεια χρωμίου στο μπροστινό φτερό.

Μία σημαντική νέα έκδοση είναι η Vespa Primavera S: η σπορ έκδοση της Vespa έχει εξ’ ολοκλήρου ψηφιακό πίνακα οργάνων μέσω έγχρωμης οθόνης TFT 4.3 ιντσών. Το όργανο, εκτός από την εμφάνιση όλων των κλασικών πληροφοριών, λειτουργεί και ως οθόνη για την ανανεωμένη έκδοση της Vespa Multimedia Platform.

Η ειδική έκδοση Vespa Primavera 50° Anniversario, τέλος, γιορτάζει τα πρώτα υπέροχα 50 χρόνια ενός διαχρονικά κλασικού μοντέλου. Διατίθεται με κινητήρες i-Get 50 κ.εκ. και i-Get 125 κ.εκ. και με τον ασυνήθιστο γαλάζιο χρωματισμό της με καφέ σέλα και γκρι τροχούς πέντε ακτινών.

Η Vespa Sprint, επίσης καρπώνεται τα φώτα LED εμπρός και πίσω, τον τηλεχειρισμό για το άνοιγμα της σέλας και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder), όπως και στιλιστικά την "γραβάτα" του εμπρός μέρους.

Παράλληλα, διαθέτει και την έκδοση Sprint S, που αποτελεί την πιο «τολμηρή» έκδοση της οικογένειας Vespa με "μικρό σώμα". Ο πιο σημαντικός νεωτερισμός είναι ο πίνακας οργάνων που, όπως και στην Primavera S, είναι μία έγχρωμη πολύ-λειτουργική οθόνη TFT.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ