X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Plug-in υβριδική με πετρελαιοκινητήρα η νέα Mercedes-Benz GLC 300de 4MATIC

Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC DAIMLER AG

Ήρθε στην Ελλάδα με τιμή 66.265 ευρώ η GLC 300 de SUV και με 69.939 ευρώ η GLC 300de Coupe.

Η υβριδική τεχνολογία κατακλύζει την αυτοκίνηση με σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα να φέρουν τουλάχιστον ήπιο υβριδικό σύστημα, κυρίως 48V.

Το σύστημα αυτό, μπορεί να συνδυάζεται ως επί το πλείστον με κινητήρες βενζίνης, εντούτοις μπορεί να συνδυαστεί και με κινητήρες πετρελαίου.

Παράλληλα, αναπτύσσεται πολύ και η plug-in υβριδική τεχνολογία, επίσης με κινητήρες βενζίνης.Ωστόσο, η Μercedes Benz, η οποία ήδη διαθέτει μία γκάμα lug-in υβριδικών, που ξεπερνά τα 20 μοντέλα αυτή τη στιγμή, δημιούργησε και plug-in εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα, φέροντας τα χαρακτηριστικά γράμματα de.

Τον συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και 4κύλινδρου κινητήρα πετρελαίου 2.0 lt, θα βρούμε στα σεντάν και station wagon μοντέλα C-Class, E-Class καθώς και στα GLC SUV, GLC Coupe, GLE SUV και GLE Coupe. Συνδυαστικά, οι δύο αυτές πηγές ισχύος προσφέρουν στην GLC (SUV & Coupe), μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 225 kW (306 hp) και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 400 Nm με κατανάλωση μόλις 2,2- 1,7λίτρα/100 χλμ. (GLC SUV) και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 45–57 γρ./100 χλμ., ενώ η μετάδοση κίνησης γίνεται από το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G TRONIC.

Η Mercedes-Benz GLC, με ξεχωριστή off-road εμφάνιση,διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό υψηλής απόδοσης προβολείς LED HighPerformance με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED και ράγες οροφής.

Από την πρώτη στιγμή, η GLC σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε η τοποθέτηση της μπαταρίας να μην στερήσει σημαντικό χώρο από τον χώρο φόρτωσης, που ανέρχεται στα 395, λίγο μικρότερος από αυτόν των συμβατικών GLCSUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

GLC 300 e 4MATIC, selenitgrau metallic, Leder schwarz;Kraftstoffverbrauch gewichtet 2,5-2,2 l/100 km, CO2-Emissionen gewichtet 57-51 g/km, Stromverbrauch gewichtet 17,8-16,5 kWh/100 km* (vorläufige Angaben) GLC 300 e 4MATIC, selenite grey metallic, Leather black;Weighted fuel consumption 2.5-2.2 l/100 km, weighted CO2 emissions 57-51 g/km, weighted power consumption 17.8-16.5 kWh/100 km* (provisional figures) DAIMLER AG

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 13,5 kWh, με το βάρος της να ανέρχεται στα 123 κιλά. Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 45χιλιόμετρα (τιμές WLTP), ενώ η μέγιστη ταχύτητα όταν το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα. Σε φορτιστή 7.4 kW (καλώδιο για τον οποίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος) αρκούν 1 ώρα και 30 λεπτά(10-100% SoC), ενώ για οικιακή φόρτιση σε πρίζα έως 2.3 kW (230 V, 1-phase, 10A), απαιτούνται 5 ώρες (10-100% SoC).

Όπως όλα τα plug-in hybrid οχήματα, η GLC 300 de σε SUV & Coupe έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελείται από τη μεγάλη αυτονομία και οικονομία που προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας.

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των plug-in hybrid μοντέλων είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. O ηλεκτροκινήτρας λειτουργεί ως δυναμό κατά το ρολάρισμα και την πέδηση για τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης στη διάρκεια της διαδρομής, ενώ εκκινεί και το σύστημα. Μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού κατά τη διάρκεια της πορείας, ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας, που μετατρέπει την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ηλεκτρική ενέργεια

Επίσης, ο οδηγός με το πρόγραμμα “Electric”, μπορεί να επιλέξει χειροκίνητα το επίπεδο της ανάκτησης ενέργειες που επιθυμεί με τη βοήθεια των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Όσο μεγαλύτερη η ανάκτηση ενέργειας, τόσο πιο έντονα επιβραδύνει το όχημα κατά την κύλιση και τόσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια καταλήγει στην μπαταρία υψηλής τάσης.

Στα προγράμματα Comfort, Battery level και Eco, είναι ενεργοποιημένο το αυτόματο πρόγραμμα ανάκτησης, το οποίο χρησιμοποιεί το ραντάρ του αυτοκινήτου που ελέγχει την απόσταση από προπορευόμενα οχήματα. Το ραντάρ ενεργεί αυτόματα και βοηθά στην επιβράδυνση του οχήματος, όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Επίσης, η λειτουργία του συστήματος υποβοήθησης ECO, δίνει στον οδηγό την ευκαιρία να επιτύχει τα μέγιστα δυνατά οφέλη σε ότι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και την ανάκτηση ενέργειας, καθώς αξιολογεί τα δεδομένα για το υπόλοιπο της διαδρομής του οχήματος (από το σύστημα πλοήγησης για την διαδρομή, την οδική μορφολογία, τα όρια ταχύτητας, ακόμα και τα προπορευόμενα οχήματα).

Οι GLC 300de SUV & Coupe διαθέτουν πλούσιο βασικό εξοπλισμό και προσφέρονται με τιμή 66.265 ευρώ η GLC 300 de SUV και με 69.939 ευρώ η GLC 300de Coupe.

Επειδή η Λιανική Τιμή προ φόρων είναι πάνω από 40.000 ευρώ, δεν υπάρχει απαλλαγή φόρου για τους εταιρικούς χρήστες, αλλά πληρώνουν φόρο για τη διαφορά στην τιμή. Η GLC 300 de 4MATIC SUV,για παράδειγμα με τη ΛΤΠΦ να ανέρχεται στα 50.431 ευρώ, υπόκειται σε φόρο εταιρικών αυτοκινήτων μόνο για το ποσό των 10.431 ευρώ, σαν να ήταν αυτοκίνητο αυτής της αξίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ