X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς είναι να οδηγείς με τα 275 άλογα του Hyundai i30N

Την πρώτη φορά που το οδήγησα, ήταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Τη δεύτερη φορά που είχα στα χέρια το ταχύτερο Hyundai που έχει κατασκευάσει η κορεατική μάρκα, ήταν προ ημερών και αυτή τη φορά το οδήγησα στους δρόμους.

Την πρώτη φορά που το οδήγησα, ήταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Τη δεύτερη φορά που είχα στα χέρια το ταχύτερο Hyundai που έχει κατασκευάσει η κορεατική μάρκα, ήταν προ ημερών και αυτή τη φορά το οδήγησα στους δρόμους για τους... κοινούς θνητούς. Μάλιστα, είχα για δοκιμή την πιο ισχυρή έκδοση του Hyundai i30N, με τους 275 ίππους, διότι υπάρχει και η έκδοση με τους 250 ίππους.

Αμφότεροι πηγάζουν από τον τετρακύλινδρο, Turbo κινητήρα βενζίνης 2.0 T-GDIT, που μπορεί ναι μεν να τρομάζει με τον κυβισμό του, εντούτοις η τιμή είναι τόσο ανταγωνιστική (28.750 ευρώ), που δεν το σκέφτεσαι για πολύ.

Αν θέλεις ένα ισορροπημένο σχέδιο, χωρίς υπερβολές σε αεροτομές και σπόιλερ, ένα πραγματικά γρήγορο και καλοστημένο αυτοκίνητο, με αυθεντικό ήχο, τότε πρέπει να το δοκιμάσεις. Ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το κόκκινο σιρίτι στο κάτω χείλος, την πίσω πτέρυγα, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.

Οδηγώντας στην πίστα, μπορούσα να φθάσω ή και να ξεπεράσω τα όρια, προκειμένου να δω τι μπορεί να κάνει από το πανίσχυρο μοντέλο παραγωγής. Στον δρόμο, βέβαια, οφείλεις να σεβαστείς τον κώδικα κυκλοφορίας και το γεγονός ότι δεν έχεις την ασφάλεια μιας πίστας.

Παρ’ όλα αυτά, το πήγα γρήγορα, καθισμένος στα αναπαυτικά σπορ καθίσματα. Από την εκκίνηση καταλαβαίνεις την αίσθηση της δύναμης και το 6άρι κιβώτιο αναλαμβάνει να μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, με τη ροπή να αγγίζει τα 353 Nm.

Όταν χρειάστηκε, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, έκανε τη δουλειά του, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS), απορροφά τους κραδασμούς, όπου υπάρχουν.

Το δε Launch Control, σου δίνει την ευκαιρία να εκτοξεύσεις την αδρεναλίνη σου στην εκκίνηση, ενώ αν θέλεις κάποια στιγμή να παίξεις με πλαγιολίσθηση, μπορείς να απενεργοποιήσεις το ESP.

Και βέβαια, έχεις την ευκαιρία να επιλέξεις και τον τρόπο που θέλεις να οδηγήσεις, μέσω των 5 modes ρυθμίσεων: Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Την ίδια στιγμή, στον πίνακας οργάνων έχεις χρονόμετρο γυρολογίου, αλλά και μετρητή των δυνάμεων G, σαν να βρίσκεσαι σε αγώνα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ