Πώς θα φτάσει η MG στην κορυφή της ελληνικής αγοράς
Η επιστροφή μιας εταιρείας με θρυλική ιστορία στην ελληνική αγορά, γίνεται με ένα πολύ καλό υπόβαθρο σε ότι έχει να κάνει με τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτει στους καταναλωτές αλλά και ένα εξαιρετικό δίκτυο υποστήριξης που καλύπτει πρακτικά όλη την επικράτεια.
Το πιο "καυτό" νέο στην Ελληνική αυτοκινηστική "σκηνή" αυτή την περίοδο, είναι το επαναλανσάρισμα της MG, μιας εταιρείας που μόνο αδιάφορους δεν αφήνει τους φίλους της αυτοκίνησης σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Η μετάλλαξη της αυτοκίνησης γίνεται με ταχύς ρυθμούς και όπως όλα δείχνουν, πάμε ολοταχώς για τον απόλυτο εξηλεκτρισμό των ιδιωτικών και όχι μόνο μετακινήσεων.
Για την ελληνική αγορά και τις ιδιαιτερότητές της, μια μάρκα που έχει πολύ καλές προτάσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες με τρόπο εμφατικό, ενώ ικανοποιεί και τα “θέλω” του κάθε καταναλωτή, είτε θέλει “ρεύμα”, είτε βενζίνη, είναι συνταγή επιτυχίας. Αυτή ακριβώς τη συνταγή φαίνεται πως φέρνει η MG στην ελληνική πραγματικότητα, διαθέτοντας μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα, που προσαρμόζονται πολύ καλά στον παλμό της αγοράς και στην ανάγκη των καταναλωτών για αγορά κάποιου SUV, με πολύ καλή ισορροπία μεταξύ τιμής αγοράς και συνολικής αξίας. Αυτό που λέμε, “Value for Money”.
Η MG θυμίζουμε πως ξεκίνησε να “γράφει χιλιόμετρα” στην ιστορία της αυτοκίνησης, μέσα στη δεκαετία του 1920. Ήταν μια βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που ιδρύθηκε από τον Cecil Kimber και έγινε αρχικά πιο γνωστή για τα ανοιχτά διθέσια σπορ αυτοκίνητα που παρήγαγε. Στη γκάμα της, είχε επίσης και κάποια sedan μοντέλα αλλά και coupe, με κινητήρες χωρητικότητας έως 3,5 λίτρων.
Το 2017, έχοντας πλέον περάσει στην ιδιοκτησία του Κινέζικου κολοσσού SAIC Motor, παρουσίασε το πρώτο ολοκαίνουργιο πρωτότυπο μοντέλο της, αποκαλύπτωντας το E-Motion στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Το Μάιο του 2020, η MG παρουσίασε το πρωτότυπο για ένα μοντέλο- διάδοχο του θρυλικού MG TF, το οποίο αποκαλείται MG Cyberster.
Η έκδοση παραγωγής του Cyberster, που δεν απέχει και πολύ από το εντυπωσιακό πρωτότυπο (με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω) είναι ήδη έτοιμη και αξίζει να σημειωθεί πως θα τη δούμε και στην ελληνική αγορά και μάλιστα σχετικά σύντομα. Με τον τρόπο αυτό, η MG υπογραμμίζει πως έχει “επιστρέψει” για τα καλά, διεκδικώντας πρωτιές σε κάθε επίπεδο και σε κάθε τομέα.
Στην χώρα μας, ο Όμιλος Συγγελίδη που έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν ότι είναι ικανός για επιτυχίες και βασίζει τη στρατηγική του στην προσφορά μόνο ποιοτικών προϊόντων για τον καταναλωτή, έρχεται να “υπογράψει” την αξία των αυτοκινήτων της MG, υποστηρίζοντάς τα με την ανάληψη της αντιπροσώπευσής τους αλλά και την παροχή τεχνογνωσίας και δικτύου ανά την Ελλάδα.
Η MG, ως η πιο “ευρωπαϊκή” μάρκα της SAIC Motor, ταυτίζεται περισσότερο με τις ανάγκες και την οδηγική αντίληψη του Ευρωπαίου καταναλωτή. Αυτό αποδεικνύεται και από την αποδοχή της οποίας έτυχε σε αγορές που προηγήθηκε το λανσάρισμά της. H νέα εποχή της MG είναι γεμάτη προκλήσεις και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρία κάνει τα πάντα για να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.
Τα ελκυστικά της μοντέλα, συνδυάζουν τα μοντέρνα στοιχεία που αναζητά κανείς σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο, με τη λογική τιμολογιακή τοποθέτηση που “βοηθά” στην τελική απόφαση, καθώς όποιο και από τα 7 μοντέλα που είναι άμεσα διαθέσιμα στην Ελλάδα κοιτάξει κανείς, θα διαπιστώσει πως πάντα αγοράζει “κάτι περισσότερο” από ότι απέναντι στον ανταγωνισμό.
Στη βάση των μοντέλων που ξεκινούν να πωλούνται στην χώρα μας είναι το ZS, για το οποίο πολύ σύντομα θα έχουμε περισσότερα να σας πούμε μέσω της εκτενούς δοκιμής που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε. Στη βασική του έκδοση, το SUV της MG δεν έχει αντίπαλο στην εγχώρια αγορά σε ότι αφορά την σχέση τιμής προς την συνολική αξία του αυτοκινήτου.
Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι οι μεγάλοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ 448 λίτρων) αλλά και το πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο. Μία βασική έκδοση που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στα οικογενειακά SUV καθώς η τιμή εκκίνησης είναι τα 18.950 ευρώ. Στην αγορά προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης, έναν ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων με 106 ίππους και έναν τούρμπο 1,0 λίτρου με 111 ίππους και αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο.
Παράλληλα υπάρχουν και δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, με πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και άκρως ανταγωνιστικές τιμές, κάτι που αναμένεται να φέρει το συγκεκριμένο μοντέλο ψηλά στους πίνακες των πωλήσεων στην χώρα μας, συνεχίζοντας την αντίστοιχη ευρωπαϊκή του πορεία. Η πιο φρέσκια από κάθε άποψη πρόταση της MG, είναι το αμιγώς ηλεκτρικό MG4.
Το μοντέλο για το οποίο σας αναλύσαμε πρόσφατα καθώς το “βάλαμε στο χέρι” για δοκιμή πολύ σύντομα σε σχέση με την παρουσίασή του στην αγορά, έχει κερδίσει διακρίσεις και καθολική αναγνώριση ακόμα και στις πιο απαιτητικές αγορές της Ευρώπης. Με δύο εκδόσεις μπαταρίας και ισχύος, με εξαιρετικούς χώρους και κορυφαία αυτονομία, το MG4 είναι εδώ, εξαιρετικά τοποθετημένο τιμολογιακά απέναντι στον ανταγωνισμό.
Τα MG4 και MG5, είναι οι δύο αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις της γκάμας, που κάνουν τη διαφορά προσφέροντας ασυναγώνιστη τεχνολογία και ανάλογη τιμολογιακή προσέγγιση. Το MG5 είναι μια μεγαλύτερη πρόταση με τις ίδιες αρετές, που ενσωματώνει ακόμα περισσότερα χρηστικά στοιχεία, όπως είναι η δυνατότητα φόρτισης συσκευών από τη μπαταρία του, με την τεχνολογία “Vehicle to Load”.
Ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του MG5, είναι και η αυξημένη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, που μπορεί να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη, φτάνοντας έως και τα 1.367 λίτρα. Η αυτονομία του, που προκύπτει από τη μπαταρία των 61,0 kWh, φτάνει τα 400 χιλιόμετρα, απογειώνοντας την χρηστικότητα του μοντέλου που προσφέρει και το προηγμένο σύστημα δικτύωσης MG iSmart Lite.
Με το μεγαλύτερο βενζινοκίνητο ή plug-in υβριδικό, το MG HS, η MG θέλει να “χτυπήσει” τη μεγαλύτερη κατηγορία, προσφέροντας την απόλυτη απάντηση στην κατηγορία των premium SUV. Με δυναμική εμφάνιση και ευρύχωρη καμπίνα, γεμάτη με προηγμένης τεχνολογίας και εξελιγμένα gadgets στη διάθεση των επιβατών του, το MG HS είναι σχεδιασμένο για την απόλυτη άνεση στα ταξίδια.
Με turbo κινητήρα 1,5 λίτρων και 162 ίππους ή plug-in υβριδικό με 258 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων για να κάνει όλες τις καθημερινές διαδρομές σε συνθήκες μηδενικών ρύπων, το MG HS είναι σχεδιασμένο να προσφέρει λύσεις σε κάθε τρόπο ζωής και κάθε ανάγκη. Η μεγαλύτερη πρόταση στη γκάμα της MG Motor, ακούει στο όνομα Marvel R.
Το MG Marvel R, με τρεις ηλεκτροκινητήρες, 288 ίππους και 665 Nm ροπής, προσφέρει τις απόλυτες επιδόσεις σε συνδυασμό με πολυτέλεια, ευρυχωρία και πληρέστατο εξοπλισμό. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε μόνο το ότι για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το Marvel R χρειάζεται μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που προσφέρει η νέα MG στους καταναλωτές, είναι πως καλύπτονται και από τη “διπλή” εγγύηση.
Από τη μια εκείνη της υποστήριξης του δικτύου του Ομίλου Συγγελίδη και από την άλλη, η εργοστασιακή εγγύηση των 7 ετών (ή 150.000 χιλιομέτρων), η οποία είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια που προσφέρεται σε καινούργιο αυτοκίνητο στην αγορά. Με αυτή την καινοτομία, η MG Motor διασφαλίζει πως κάθε κάτοχος νέου μοντέλου MG, απολαμβάνει την πιο άνετη οδηγική εμπειρία και θα εξακολουθήσει να το κάνει για 7 ξένοιαστα χρόνια.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει και η συνέχεια, που αναμένεται συναρπαστική, με μοντέλα που θα έρθουν στην ελληνική αγορά για να συνεχίσουν να καταπλήσσουν με τις επιδόσεις, την τεχνολογία και τη συνολική τους εικόνα. Όπως και να έχει, η MG πρόκειται να μας απασχολήσει αρκετά στο μέλλον, καθώς οι πρώτες ενδείξεις είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές πως θα φτάσει πολύ γρήγορα στο στόχο, που δεν είναι άλλος από την κορυφή.