Πόσο κάνει η Emira με το δυνατότερο 4κύλινδρο κινητήρα στην ιστορία της Lotus
Με τις “ευλογίες” της Mercedes-AMG, η Lotus διαθέτει προς παραγγελία τη νέα Emira με το δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει προσφέρει ποτέ στην ιστορία της.
Η συγκλονιστική σε εμφάνιση Emira, είναι το νέο μοντέλο της Lotus που προσφέρεται για παραγγελία αυτή την περίοδο, με το δυνατότερο τετρακύλινδρο σύνολο που έχει “φορέσει” ποτέ μοντέλο της πάλαι ποτέ Βρετανικής εταιρείας. Το μοντέλο που θα κάνει δημόσιο ντεμπούτο στο Goodwood αυτές τις μέρες, εφοδιάζεται με το δίλιτρο σύνολο που έχει “ευλογήσει” η Mercedes-AMG.
Η απόδοσή του είναι 365 ίπποι και 430 Nm ροπής, στοιχεία πραγματικά εντυπωσιακά, μια και “κρατούν” την τετρακύλινδρη εκδοχή του μοντέλου μόλις 41 ίππους χαμηλότερα από εκείνη με τον turbo V6 σύνολο των 3,5 λίτρων. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται με ένα κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη που προέρχεται -και αυτό- από τη Mercedes.
Ο συνδυασμός αυτός κινητήρα- μετάδοσης, επιτρέπει στο Emira να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 290 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το αλουμινένιο πλαίσιο LSCA (Lotus Sports Car Architecture) και διαθέτει ανάρτηση από σφυρήλατο αλουμίνιο με διπλά ψαλίδια.
Η ανάρτηση διαθέτει ελατήρια της Eibach και αμορτισέρ από τη Bilstein, με διαφορετικές ρυθμίσεις για τις εκδόσεις του μοντέλου Tour και Sport. Η Lotus αναφέρει πως στην πρώτη περίπτωση, η ρύθμιση είναι σαφώς πιο άνετη, ενώ στη δεύτερη, η ανάρτηση έχει σαφέστατο προσανατολισμό την οδήγηση σε πίστα.
Το μοντέλο εφοδιάζεται με ειδικά ελαστικά και μια νέα ρύθμιση για το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, έχουν διάμετρο 370 χιλ. μπροστά και 350 χιλ. πίσω. Εξαιρετικά ελαφρές είναι και οι σφυρήλατες ζάντες που έχουν διάμετρο 20 ιντσών. Στην καμπίνα, ξεχωρίζει το flat bottomed τιμόνι, πίσω από το οποίο είναι η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών που παίζει το ρόλο του πίνακα των οργάνων.
Αντίστοιχα, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής 10,25 ιντσών, η οποία αποτελεί το κέντρο ελέγχου των επιμέρους συστημάτων, καθώς και του infotainment που προσφέρει συνδεσιμότητα με τα Android Auto και Apple CarPlay εγκατεστημένα. Ενδιαφέρον έχει και η τιμή του αυτοκινήτου στη Γερμανική αγορά, όπου μπορεί να το βάλει κανείς στο γκαράζ του, διαθέτοντας ένα ποσό της τάξης των 95.995 ευρώ- έχοντας και ρέστα από τις 100 χιλιάδες δηλαδή.