ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο τσιμπάνε οι δύο συλλεκτικές εκδόσεις του Abarth 595

Πόσο τσιμπάνε οι δύο συλλεκτικές εκδόσεις του Abarth 595

Οι 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro, θα κατασκευαστούν σε μόλις 2.000 μονάδες, η κάθε μία, και είναι διαθέσιμες για παραγγελία και στην ελληνική αγορά.

Υπάρχουν φανατικοί φίλοι του Fiat 500 και ακόμα πιο φανατικοί υποστηρικτές, των πιο σπορ εκδόσεων Abarth.

Αψηφώντας το μικρό μέγεθος, οι λάτρεις αυτού του μοντέλου αναζητούν άλλες συγκινήσεις, εμφάνισης και επιδόσεων. Και η Abarth, τους αποζημιώνει με δύο, νέες, συλλεκτικές και εντυπωσιακές εκδόσεις, τις 595 Scorpioneore και 595 Monster Energy Yamaha, οι οποίες θα κατασκευαστούν σε μόλις 2.000 αντίτυπα, η κάθε μία, και είναι διαθέσιμα για παραγγελίες στην Ελλάδα, με τιμές από 23.700 ευρώ και 23.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Το Abarth 595 Scorpioneoro τιμά το θρυλικό A112 Abarth "Gold Ring", που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο "Targa Oro". Ένα πραγματικά σπάνιο αυτοκίνητο, το οποίο κατασκευάστηκε το 1979 σε μόλις 150 μονάδες, όλες σε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες και πλούσιο εξοπλισμό, όπως άλλωστε ορίζει η ιταλική παράδοση των αυτοκινήτων "granturismo". Η νέα, συλλεκτική έκδοση, την οποία πιστοποιεί και η ειδική πλακέτα στο εσωτερικό του, θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα, με ματ μαύρη οροφή σε σχέδιο «σκακιέρας», που συνδυάζεται με ανθρακί στοιχεία σε χειρολαβές, καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και αεροδυναμικά στοιχεία στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Όλα τα παραπάνω συνυπάρχουν με τα στοιχεία σε χρυσό χρώμα, όπως ο σκορπιός στο καπό, το χρυσό σιρίτι και φυσικά οι χρυσές ζάντες των 17 ιντσών. Προαιρετικά διαθέσιμες είναι και ζάντες σε μαύρο χρώμα, με το κέντρο του τροχού να φιλοξενεί το σκορπιό σε χρυσό χρώμα.

Πόσο τσιμπάνε οι δύο συλλεκτικές εκδόσεις του Abarth 595
ALDO_FERRERO_PHOTOGRAPHER_ITALY_TO

Στο εσωτερικό τα νέα σπορ καθίσματα Abarth "Scorpioflage" έχουν επένδυση από μαύρο δέρμα και ειδική επεξεργασία ώστε να συγκρατούν καλύτερα το σώμα του οδηγού κατά τη γρήγορη οδήγηση. Στο προσκέφαλο η λέξη "Scorpioneoro" κυριαρχεί μαζί με την ιταλική σημαία, ενώ το ταμπλό με τα ματ μαύρα στοιχεία, η χρυσή πλακέτα στο κεντρικό τούνελ και τα ειδικά ταπέτα ολοκληρώνουν την εικόνα. Ο εξοπλισμός, περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων 7" HD UconnectTM με συμβατότητα Apple CarPlay και Google Android AutoTM*, αλλά και ηχοσύστημα BeatsAudio ισχύος 480 W.

Κάτω από το καπό, φιλοξενείται ο turbo κινητήρας 1.4 T-Jet με τους 165 ίππους (αναλογία κιλών ανά ίππο 6,5 κιλά/hp), χαρίζοντας επιτάχυνση στα 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δευτ. Το μοτέρ, συνδυάζεται είτε με μηχανικό, είτε αυτόματο κιβώτιο με shift paddles, δηλαδή χειροκίνητες αλλαγές από το τιμόνι.

Από την άλλη, το Abarth 595 Monster Energy Yamaha, υποδηλώνει τη συνεργασία των δύο εταιρειών, που ξεκίνησε το 2015. Η αισθητική του νέου μοντέλου είναι εμπνευσμένη από τα χρώματα της Yamaha Energy Monster YZR-M1 MotoGP 2020. Το αμάξωμα είναι διαθέσιμο στη διχρωμία μπλε-μαύρο, είτε εξολοκλήρου μαύρο, και εκτός από το λογότυπο "Monster Energy Yamaha MotoGP" έχει και τις χαρακτηριστικές νυχιές του Monster στο καπό, λόγω της νέας συνεργασίας μεταξύ του «Σκορπιού» και του γνωστού ενεργειακού ποτού. Λεπτομέρειες σε χρώμα "tar cold gray", όπως οι χειρολαβές, οι καθρέπτες και τα αεροδυναμικά στοιχεία στους προφυλακτήρες δημιουργούν μια ιδιαίτερη και δυναμική αντίθεση.

Πόσο τσιμπάνε οι δύο συλλεκτικές εκδόσεις του Abarth 595
[email protected]

Στο εσωτερικό, νέα είναι τα σπορ καθίσματα σε μπλε απόχρωση που φέρουν το λογότυπο "Monster Energy Yamaha MotoGP" στα προσκέφαλα. Η ειδική αριθμημένη πλακέτα βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης, ενώ μπλε στοιχεία ξεχωρίζουν πάνω στο μαύρο ταμπλό, συνεχίζοντας τη διχρωμία του αμαξώματος.

Φορά τον ίδιο κινητήρα, έχοντας, ωστόσο, διακόπτη "Sport" στο ταμπλό, που διαφοροποιεί την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, τη ρύθμιση του τιμονιού και τη λειτουργία της ενεργής βαλβίδας της εξάτμισης Record Monza. Το σύστημα πέδησης, που σχεδιάστηκε ειδικά για την συλλεκτική έκδοση, αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς διαμέτρου 284χλστ. (εμπρός) και 240χλστ. (πίσω). Υπάρχουν και αμορτισέρ της Koni, τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping), που βελτιώνουν το κράτημα και τη σταθερότητα, ενώ διαθέτει και σύστημα τηλεμετρίας, που επιτρέπει στον οδηγό να μετρά τις επιδόσεις του, καθώς και ένα μοναδικό δημιουργικό με το λογότυπο Monster Energy Yamaha MotoGP που εμφανίζεται κάθε φορά που ενεργοποιείται η οθόνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ