ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτη στα πολυτελή η Mercedes στην Ελλάδα και στον κόσμο!

Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC, canyonbeige, Fahraufnahme;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 4,8 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 127 g/km*

Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC, canyon beige, driving shot;Fuel consumption combined:  4.8 l/100 km; Combined CO2 emissions: 127 g/km*
Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC, canyonbeige, Fahraufnahme;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 4,8 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 127 g/km* Mercedes-Benz GLA 220d 4MATIC, canyon beige, driving shot;Fuel consumption combined: 4.8 l/100 km; Combined CO2 emissions: 127 g/km* DAIMLER AG

Η Mercedes-Benz κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας και το 2017!

Και το 2017 η Mercedes-Benz κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας, σημειώνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,5% και 3.920 ταξινομήσεις επιβατηγών οχημάτων! Ταυτόχρονα σημείωσε αύξηση 20% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, έναντι του 2016, και κατατάσσεται πρώτη στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων vans (Vito & Sprinter) για 5η συνεχόμενη χρονιά!

Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 3.920 επιβατηγά οχήματα, 259 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, 139 βαρέα επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά) και 16 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra. Τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις! Ειδικά στα λεωφορεία, το μερίδιο αγοράς ξεπερνά το 32% (32,6%). Ικανοποιητική ήταν και η πορεία των smart, με 616 ταξινομήσεις το 2017.

Ο Γιάννης Καλλίγερος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς επισημαίνει ότι: "Το να καταφέρει μία εταιρεία να διατηρείται στην πρώτη θέση ανάμεσα στους ανταγωνιστές της για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, εν μέσω ενός γενικότερα δυσχερούς επιχειρηματικού και οικονομικού περιβάλλοντος, σημαίνει ότι αποτελεί την αδιαμφισβήτητη επιλογή τόσο στην καρδιά όσο και στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή που αναζητά ασφάλεια, ποιότητα, αξιοπιστία, διαχρονικότητα και σχέση τιμής-αξίας. Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο, οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εφάμιλλες της ποιότητας των προϊόντων που εισάγουμε, ενώ η έμφαση που δίνουμε σε ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας αντικατοπτρίζουν το σεβασμό της μάρκας στο περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται".

Η Mercedes-Benz παγκοσμίως, παρέδωσε το 2016 στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Η μάρκα της Στουτγάρδης με σήμα το "αστέρι" πούλησε συνολικά 2.289.344 οχήματα (+9,9%) σημειώνοντας για 7η συνεχόμενη χρονιά νέο ρεκόρ έναντι της προηγούμενης! Αυτό σημαίνει, ότι η Mercedes-Benz παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους Γερμανούς ανταγωνιστές της παγκοσμίως. To 2017 η Mercedes-Benz ήταν η πρώτη premium μάρκα σε πολλές χώρες του κόσμου, όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Γαλλία, η Ελβετία, η Ελλάδα, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Δανία, η Τσεχία, η Φινλανδία, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊβάν, η Ινδία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, το Μεξικό και η Βραζιλία, ενώ η Ευρώπη αποτέλεσε την καλύτερη αγορά της Mercedes-Benz.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ