X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρώτο στα ηλεκτρικά μονοθέσια το Πανεπιστήμιο Πατρών

Συμμετείχε με επιτυχία στον διαγωνισμό του IMechE Formula Student 2017 στο Silverstone.

Πολλά συγχαρητήρια ανήκουν στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών, που δίνουν το στίγμα του υψηλού επιπέδου των Ελλήνων μηχανολόγων, που με ελάχιστα εφόδια πραγματικά διαπρέπουν.

Η ομάδα επέστρεψε μετά από 2 έτη στην ιστορική πίστα του Silverstone, με την βελτιωμένη εκδοχή του UoP5e που είχε οδηγήσει πέρυσι, το UoP5 evo. Το πλήρως ανασχεδιασμένο powertrain (που πλέον λειτουργεί στα 500V), καθώς και ο ανασχεδιασμός και βελτίωση όλων των υποσυστημάτων οδήγησε στην μείωση του βάρους κατά 10 κιλά, ενώ παράλληλα αυξήθηκε τόσο η μέγιστη ροπή όσο και το ωφέλιμο εύρος. Σε συνδυασμό με την αύξηση της κάθετης δύναμης το μονοθέσιο εμφάνιζε σαφώς αυξημένες επιδόσεις, και φάνταζε ως φαβορί για την κατάκτηση μίας εκ των κορυφαίων θέσεων στον αρχαιότερο και μεγαλύτερο από άποψη συμμετοχών διαγωνισμό Formula Student στην Ευρώπη.

Η πρώτη μέρα περιλάμβανε το στήσιμο των pits καθώς και τον τεχνικό έλεγχο. Παραδοσιακά πλέον, η UoP Racing ήταν η 1 ομάδα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τον ολοκλήρωσε, ένδειξη του επιπέδου προετοιμασίας. Ακολούθησαν τα στατικά αγωνίσματα την Παρασκευή, με πρώτη την παρουσίαση του επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan), ακολουθούμενη από τα αγωνίσματα του σχεδιασμού (design) και κόστους. Οι κριτές ανταποκρίθηκαν ιδιαίτερα θετικά, κάτι που γέμισε προσδοκίες την ομάδα εν’ όψει και των δυναμικών αγωνισμάτων του Σαββάτου.

Το Σάββατο ξεκίνησε με κάποιες δοκιμές και τελευταίες ρυθμίσεις στο μονοθέσιο πριν το αγώνισμα της επιτάχυνσης. Δυστυχώς, κατά την διάρκειά τους προέκυψε πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου, το οποίο δεν επέτρεψε στην ομάδα να αγωνιστεί τόσο στο αγώνισμα της επιτάχυνσης, όσο και στα αγωνίσματα του skidpad και autocross, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς. Μετά από τιτάνια προσπάθεια, το πρόβλημα επιδιορθώθηκε, και το μονοθέσιο κατάφερε να αγωνιστεί και να τερματίσει στην 11 θέση του endurance, κερδίζοντας παράλληλα και την 1 θέση στο efficiency!

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ