Purosangue, το SUV της Ferrari: Τόλμη ή Ιεροσυλία; Θέλουμε τη γνώμη σας
Το πρώτο SUV της Ferrari είναι γεγονός και κάνει ήδη ρεκόρ παραγγελιών. “Χωράει” στη γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή σπορ μοντέλων ένα SUV; Θέλουμε τη γνώμη σας.
Μια νέα σελίδα στην 75χρονη ιστορία της άνοιξε η Ferrari με την παρουσίαση του πρώτου SUV μοντέλου της. Όσο κι αν οι Ιταλοί αρνούνται πεισματικά να χαρακτηρίσουν την Purosangue ως SUV, αποκαλώντας την ως ένα 4θυρο, 4θέσιο οικογενειακό μοντέλο, δεν παύει να είναι αυτό ακριβώς που δηλώνουν τα 185 mm απόστασης από το έδαφος...
Μπορεί εκεί στο Μαρανέλο να μας προϊδέαζαν ήδη από το 2018 για το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο δεν παύει ένα SUV με σήμα το “Καβαλίνο Ραπάντε”, το όρθιο άλογο της Ferrari δηλαδή, να θεωρείται από πολλούς σκληροπυρηνικούς λάτρεις της μάρκας σκέτη ιεροσυλία.
Από την άλλη, η Porsche χρωστά την επιβίωσή της στην Cayenne ενώ Lamborghini, Bentley, Aston Martin και Maserati έχουν ήδη μπει στο κλαμπ των σπορ κατασκευαστών που προσφέρουν στους πελάτες τους τουλάχιστον ένα SUV – γιατί δεν είναι εύκολο να κυκλοφορείς καθημερινά με supercar, είναι η αλήθεια…
Η Ferrari φρόντισε πάντως η Purosangue να έχει το τεχνολογικό υπόβαθρο που αξίζει στην καταγωγή της:
- Ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 λίτρων.
- Απόδοση 725 ίππων και 716 Nm ροπής.
- 0-100 km/h σε 3,3’’, 0-200 km/h σε 10,6’’.
- Τελική ταχύτητα πάνω από 310 km/h.
- Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
- Συστήματα ενεργής ανάρτησης, τεραδιεύθυνσης και τετρακίνησης.
- Σχεδόν τέλεια αναλογία 49/51 στην κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.
Το εσωτερικό είναι φυσικά πολυτελέστατο και εξοπλισμένο με κάθε σύγχρονη τεχνολογία άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Η ιδιαιτερότητα είναι πως υπάρχουν μεν μία οθόνη, με τη μία εμπρός από τον οδηγό έχοντας το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, η δεύτερη ωστόσο δεν βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό αλλά εμπρός από τον συνοδηγό. Προφανώς οι Ιταλοί θέλανε να δείξουν πως η Purosangue απευθύνεται σε πελάτες που βάζουν την οδήγηση πάντα σε προτεραιότητα...
Παρότι η τιμή ξεκινά από τα 390.000 ευρώ στην ιταλική αγορά, νούμερο που καθιστά την Purosangue ως τη δεύτερη πιο ακριβή Ferrari μαζικής παραγωγής μετά την SF90, η ζήτηση έχει ήδη χτυπήσει κόκκινο αναγκάζοντας τους Ιταλούς να μελετούν το ενδεχόμενο να σταματήσουν να δέχονται – έστω και προσωρινά - νέες παραγγελίες!
Εσείς τι λέτε; Μπορεί ένα SUV μοντέλο σαν την Purosangue να φορά τα σήματα της Ferrari; Ψηφίστε στο POLL του S24AUTO.