Ράλλυ Ακρόπολις: Οι σκέψεις για τη διαδρομή του
Η οργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις φέρεται να κλίνει προς την επιλογή του Λουτρακίου για τη βάση του αγώνα του Σεπτεμβρίου, με ένα Remote Tire Zone την πρώτη μέρα που θα στείλει τα πληρώματα σε κλασσικές Ειδικές της Λαμίας.
Παράλληλα, εξετάζεται και το ενδεχόμενο να φιλοξενήσει η Λαμία το κέντρο και το Service Park του αγώνα. Αλλά, είναι σχεδόν βέβαιο ότι, σε κάθε σενάριο θα συμπεριληφθούν κλασσικές «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές όπως οι Βωξίτες, το Δροσοχώρι και η Θήβα.
Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης
Η πόλη της Κορινθίας είχε φιλοξενήσει το τελευταίο Ακρόπολις του WRC, το 2013, ενώ η πόλη της Φθιώτιδας το τελευταίο Ακρόπολις που διεξήχθη, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), το 2018.
Η βάση του Ακρόπολις φέρεται ότι θα αποφασιστεί από την κυβέρνηση, και σε κάθε περίπτωση θα ανακοινωθεί -μαζί με την πλήρη διαδρομή του αγώνα- σε περίπου 15 ημέρες, προς το μέσον του Απριλίου. Η ράμπα της αφετηρίας, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα στηθεί κάτω από τον Παρθενώνα.
Σε κάθε περίπτωση, το φετινό Ακρόπολις σχεδιάζεται να έχει το πλήρες μήκος κανονικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος - παρότι η FIA δίνει στους οργανωτές αγώνων που καλούνται να αναπληρώσουν έναν αγώνα που ματαιώθηκε τη δυνατότητα να σχεδιάσουν διαδρομή μικρότερη του κατώτατου ορίου των 300 χιλιομέτρων.
Θυμίζουμε ότι την Παρασκευή 26/3 ανακοινώθηκε από το WRC ότι το Ακρόπολις θα αντικαταστήσει στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021 το Ράλλυ Χιλής, 10ο γύρο του φετινού προγράμματος, το οποίο ματαιώθηκε λόγω των δυσχερειών μετακίνησης που εξακολουθεί να επιφέρει η παγκόσμια κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού.
Η οργάνωση εκτιμά ότι μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει εμβολιαστεί περίπου το 80% του ελληνικού πληθυσμού, και το γεγονός αυτό -σε συνδυασμό με τα απαραίτητα προληπτικά υγειονομικά μέτρα, και φυσικά με το γεγονός ότι ο αγώνας διεξάγεται σε ανοιχτό χώρο- θα επιτρέψει την παρουσία των θεατών στο φετινό Ακρόπολις.
Παρότι το ελληνικό ράλλυ διεξαγόταν παραδοσιακά στα τέλη Μαΐου ή τον Ιούνιο, η ημερομηνία του Σεπτεμβρίου φέτος βοηθά όχι μόνο σε σχέση με την πανδημία, αλλά -σύμφωνα με την οργάνωση- και σε σχέση με το γεγονός ότι δεν θα υπάρχει η αυξημένη κίνηση του καλοκαιριού, και θα έχει ακόμα αρκετή ζέστη ώστε το Ακρόπολις να διατηρήσει τη φήμη της δυσκολίας του για ανθρώπους και μηχανές.
Photo credits: Volkswagen Motorsport Media