Ρεκόρ κινητήρων πριν τις μπαταρίες για τη Nissan
Το εργοστάσιο της Nissan στη Γιοκοχάμα, ξεπέρασε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων κινητήρων από το 1935 που βρίσκεται σε λειτουργία.
Μόλις δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan, στη πόλη της Γιοκοχάμα ξεκίνησε να λειτουργεί το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων για την Ιαπωνική μάρκα. Τα “σημεία αναφοράς” στην πορεία του μέχρι σήμερα, είναι πως συμπλήρωσε τα 10 εκατομμύρια μηχανικά σύνολα το 1976, ενώ το νούμερο αυτό διπλασιάστηκε 10 χρόνια μετά.
Τα 30 εκατομμύρια κινητήρες, συμπληρώθηκαν το 1997, ενώ φέτος που η Nissan γιορτάζει να 90 της χρόνια, το εργοστάσιο της Γιοκοχάμα ξεπερνά τους 40 εκατομμύρια κινητήρες. Ο Ταμίγιο Γουάντα, διευθυντής του εργοστασίου στη Γιοκοχάμα, λέει για την περίσταση: “Μπορέσαμε να φτάσουμε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων χάρη σε τόσους πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο που αγαπούν τα αυτοκίνητά μας”.
Πολλοί κινητήρες που κατασκευάζονται στο το εργοστάσιο της Γιοκοχάμα έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. Αυτοί περιλαμβάνουν τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος turbo κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και ο VG του 1983, ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας.
Το εργοστάσιο της Γιοκοχάμα κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT για το Nissan GT-R, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες takumi. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo, ο οποίος είναι ο πρώτος κινητήρας turbo μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.
Μετά το λανάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού Leaf το 2010, το εργοστάσιο παράγει επίσης ηλεκτροκινητήρες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων για οχήματα e-POWER. Κατά το οικονομικό έτος 2022, οι ηλεκτροκινητήρες αντιπροσώπευαν περίπου το 40% της παραγωγής του εργοστασίου της Γιοκοχάμα. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στο 2024, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή παραγωγής μέσα στο εργοστάσιο, για μπαταρίες στερεάς κατάστασης.