X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Όλα παραγωγής μας...

Όπως λένε και οι έμποροι στα μανάβικα, όλα είναι παραγωγής μας. Στην περίπτωση των αυτοκινήτων που παρουσιάζουμε σήμερα και που αποκαλύφθηκαν στην Γενεύη, είναι τα πιο προσιτά μοντέλα παραγωγής, ευρείας κλίμακας.

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε:

AUDI

H Audi παρουσιάζει τις υβριδικές παραλλαγές των μοντέλων A8, A7 Sportback, A6 και Q5 με ηλεκτρικό εύρος κίνησης άνω των 40 χιλιομέτρων στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP, που θα ισχύσει από τον Οκτώβριο του 2019. Τα νέα υβριδικά μοντέλα plug-in θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία κατά τη διάρκεια του έτους 2019, σε έκδοση άνεσης και σε σπορ έκδοση S line, με πιο σφιχτή ανάρτηση και ρύθμιση για υψηλότερη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα. Πλέον, τα νέα υβριδικά μοντέλα plug-in, θα φέρουν το σήμα "TFSI e". Στο μέλλον, η ετικέτα "e-tron" θα παραμείνει αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα. Τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), λειτουργούν μόνο ηλεκτρικά, χωρίς εκπομπές ρύπων στην πόλη, με χαμηλές ταχύτητες και για ορισμένα χιλιόμετρα, ενώ για μεγάλες αποστάσεις χρησιμοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Επίσης, τα υβριδικά μοντέλα plug-in έχουν λειτουργίες οδήγησης: "EV", "Auto" και "Hold" και ρυθμίσεις οδήγησης “comfort,” “efficiency,” “auto” και “dynamic”.

BMW ΣΕΙΡΑ 7

Ανανεωμένη η νέα, πολυτελής BMW Σειρά 7 sedan. Πιο εντυπωσιακή, με νέα μάσκα, κάθετα Air Breathers στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και εμπλουτισμένη καμπίνα. Σε επίπεδο κινητήρων, όλες οι εκδόσεις πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP. Ο Κινητήρας V12 στην BMW M760Li xDrive, έρχεται με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Ο νέος V8 έχει μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 60 kW/80 hp σε 390 kW/530 hp για την BMW 750i xDrive και την BMW 750Li xDrive. Επίσης διατίθενται: τρεις κινητήρες πετρελαίου με έως τέσσερις υπερσυμπιεστές και ισχύ από 195 kW/265 hp έως 294 kW/400 hp. Φέρει προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αερανάρτηση δύο αξόνων, διατίθενται και plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ έχει πλούσια γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και νέο BMW Operating System 7.0, που επιτρέπει πολύ γρήγορη πρόσβαση σε ρυθμίσεις και λειτουργίες, εξατομικεύσιμες οθόνες και πολλαπλές δυνατότητες ελέγχου (multimodal).

BMW X7

Στην Αμερική παράγεται η ολοκαίνουργια BMW X7, η πρώτη στην ιστορία της μάρκας, που συνδυάζει την εμφάνιση, την αποκλειστικότητα και την ευρυχωρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με την προσαρμοστικότητα και ευελιξία ενός Sports Activity Vehicle (SAV). Το μοντέλο λανσάρεται εμπορικά εντός του Μαρτίου. Το μεγαλύτερο μοντέλο της οικογένειας BMW X, με μήκος 5,151 μ. Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση φέρει αεροελατήρια και στους δύο άξονες, έχοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, στάνταρ. Θα λανσαριστεί σε εκδόσεις BMW X7 xDrive40i (2.998 κ.ακ., 340 hp, 450 Nm), BMW X 7 xDrive 30 d (εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας πετρελαίου 2.993 κ.εκ., 265 hp, 620 Nm) και BMW X 7 M 50 d (2.993 κ.εκ., 400 hp, 760 Nm). Και με πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

DACIA DUSTER

Μολονότι δεν είναι καινούργιο, το συμπαγές SUV της Dacia δυναμώνει πολύ με τους νέους κινητήρες 1.3 TCe - 130 GPF και 150 GPF. Αυτή η νέα γενιά βενζινοκινητήρων που συνδυάζει τις τελευταίες καινοτομίες της συμμαχίας Renault – Nissan, για υψηλότερες απαιτήσεις από πλευράς αξιοπιστίας και ανθεκτικότητας.

JEEP RENEGADE PHEV

Και ο όμιλος της Fiat μπαίνει στην υβριδική τεχνολογία. Για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν τόσο το Renegade όσο και το Compass σε plug-in υβριδικής έκδοση, με 50 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρική αυτονομία, με τελική ταχύτητα (ηλεκτρικά) έως 130 χλμ./ώρα. Οι ηλεκτρικές μονάδες συνεργάζονται με το νέο βενζινοκινητήρα 1.3 lt turb. Στο Renegade, η ισχύς βρίσκεται φθάνει τους 190hp, έχοντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7 δευτ. Επίσης, οι εκπομπές CO2 είναι κάτω των 50 γρ./χλμ. Χάρη στη νέα ηλεκτρική τεχνολογία κίνησης όλων των τροχών (eAWD), η πρόσφυση στον οπίσθιο άξονα δεν παρέχεται μέσω ενός αποκλειστικού ηλεκτροκινητήρα. Αυτό επιτρέπει τον διαχωρισμό των δύο αξόνων και τον ανεξάρτητο έλεγχο της ροπής με αποτελεσματικότερο τρόπο από ένα μηχανικό σύστημα. Τα Renegade και τα Compass PHEV διαθέτουν μια ειδική οθόνη οργάνων και ψυχαγωγίας, με πληροφορίες σχετικά με την καθημερινή οδήγηση των υβριδικών.

ΚΙΑ E-SOUL

Παραμένει το ιδιαίτερο στυλ του Soul και στην ηλεκτρική έκδοση, με μήκος 4,195 μ. Στην Ευρώπη, το νέο Kia e-Soul θα πωλείται (από αρχές 2019) σε δύο εκδόσεις μπαταριών (39,2 kWh, 64 kWh). Η πρώτη έκδοση συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με ροπή 365 Nm και αυτονομία κίνησης έως 277 χλμ. με μία φόρτιση (ενεργειακή απόδοση 145 Wh/ χλμ.). Η μεγαλύτερη έκδοση, συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και προσφέρει έως 452 χλμ. ηλεκτροκίνησης στον νέο κύκλο δοκιμών (WLTP). Η κατανάλωση είναι μόλις στις 157 Wh/ χλμ. Με ροπή 395 Nm, επιταχύνει σε μόλις 7,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις του e-Soul έχουν την δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας τους από το 20% στο 80% σε περίπου 42 λεπτά της ώρας, χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή 100 kW DC. Το e-Soul εφοδιάζεται στάνταρ με προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και επιλογή οδηγικού προφίλ (Drive Mode Select), ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της Kia στην Ευρώπη με το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας UVO CONNECT.

KIA NIRO PLUG-IN

Δύο νέες εκδόσεις του Niro λανσάρονται στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, με 7 χρόνια εγγύηση Kia ή 150.000 χιλιόμετρα: η ηλεκτρική και η υβριδική. Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με κινητήρα βενζίνης 1.6 lt – 136 hp. Η hybrid έκδοση συνδυάζεται με μια μικρή μπαταρία 1,5kWh, χαρίζοντας ηλεκτρική κίνηση για πολύ μικρές αποστάσεις (99,8 γρ./χλμ. εκπομπές CO2), ενώ η Plug-in hybrid έκδοση, συνδυάζεται με μπαταρία 8,9kWh, που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 65 χλμ. (31,3 γρ./χλμ. εκπομπές CO2). Οι δύο εκδόσεις έχουν κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με αλλαγές και από τις μανέτες στο τιμόνι. Επίσης, έχουν καινούργιο ηλεκτρονικό χειρόφρενο, σε συνδυασμό με πιο μεγάλα πίσω φρένα και πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού. Όλα τα Kia Niro έρχονται εντός του 2019 στην Ελλάδα.

LEXUS UX 250h

Το πρώτο μικρό SUV της θυγατρικής μάρκας πολυτελών οχημάτων, της Toyota, είναι γεγονός. Το Lexus UX βασίζεται στην πλατφόρμα του Toyota C-HP και είναι υβριδικό με δύο ηλετρικά μοτέρ που πλαισιώνουν έναν κινητήρα βενζίνης δίλιτρο, 169 ίππων, στην έκδοση UX 250h. Ξεκίνησε η διάθεση του μοντέλου.

MAZDA CX3

Μπορεί στην Ελλάδα να μην υπάρχει ακόμα αντιπροσώπευση στην Ελλάδα, έπειτα από την κατάρρευση της ΕΛΜΑ το 2014, ωστόσο κάτι πρόκειται να συμβεί σύντομα από τον όμιλο Συγγελίδη. Ετσι, καλό είναι να θυμηθούμε τα νέα μοντέλα της μάρκας. Το CX3, παρουσιάστηκε ανανεωμένο στη Γενεύη, με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 148 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο CVT. Πρόκειται για ένα συμπαγές SUV που θα προσφέρεται ως δικίνητο και τετρακίνητο, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

MAZDA MX-5

Mετά από 30 χρόνια και πάνω από 1 εκατομμύριο πωλήσεις, η Mazda προσφέρει μια επετειακή έκδοση του κορυφαίου σε πωλήσεις roadster στον κόσμο, αποκλειστικά σε χρώμα Racing Orange. Μόνο 3.000 αυτοκίνητα θα παραχθούν σε παγκόσμιο επίπεδο, με κινητήρα Skyactiv-G 2.0 lt – 184 hp και στους δύο τύπους αμαξώματος, συνδυαζόμενος με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

MERCEDES CLA SHOOTING BRAKE

Με την παγκόσμια πρεμιέρα της CLA Shooting Brake, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την μεγαλύτερο σε χώρο αποθήκευσης εκδοχή της CLA Coupé. Είναι εξοπλισμένη με τα πιο σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού και προσφέρει ενεργή ασφάλεια με λειτουργίες απευθείας από την S-Class. Το ψηφιακό περιβάλλον της CLA ενσωματώνεται στο εσωτερικό με πρωτοποριακό τρόπο από την άποψη τόσο του σχεδιασμού όσο και της τεχνολογίας. Η εμπειρία χρήσης της MBUX - Mercedes-Benz - με ευφυείς ψηφιακούς βοηθούς έχει περαιτέρω φωνητικό έλεγχο για περισσότερες λειτουργίες. Ο κορυφαίος κινητήρας στη CLA Shooting Brake, θα είναι ο ισχυρός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της CLA 250 (165 kW / 225 hp, 350 Nm), ο οποίος μεταφέρει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς μέσω του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Με το λανσάρισμα του μοντέλου, τον Σεπτέμβριο, θα προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα πετρελαιοκινητήρων και βενζινοκινητήρων με χειροκίνητα ή με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση 4MATIC. Αφιξη προς το καλοκαίρι του 2019 στην Ελλάδα.

MITSUBISHI ASX

Από το 2009 που παρουσιάστηκε, το ASX έχει πουλήσει σχεδόν 1,32 εκατομμύρια μονάδες σε περίπου 90 χώρες. Για τις ευρωπαϊκές αγορές, εφοδιάζεται με έναν 16βάλβιδο κινητήρα 2.0lt MIVEC, που συνδυάζεται είτε με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με INVECS-III CVT με Sports Mode 6 σχέσεων. Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε δικίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις. Το ASX προσφέρει χαρακτηριστικά ασφάλειας, όπως η δομή αμαξώματος RISE για στις συγκρούσεις και ένα σύστημα πέδησης Forward Collision Mitigation (FCM) που περιορίζει τις επιπτώσεις μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης. Σχεδιαστικά αναβαθμισμένο και με Smartphone-link Display Audio (SDA) με έμφαση στην προηγμένη συνδεσιμότητα. Αναμένεται εντός της χρονιάς στην Ελλάδα.

MITSUBISHI OUTLANDER PLUG-IN

Ανακηρύχθηκε «Πράσινο Αυτοκίνητο της χρονιάς 2019», στο περιθώριο της Εκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες, Το Outlander PHEV παραμένει το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό SUV παγκοσμίως καθώς προσφέρει τα καλύτερα δύο κόσμων, έχοντας την απόδοση ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV) και τις ικανότητες ενός SUV, προσφέροντας πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 35 χλμ. Στη νέα γενιά του μοντέλου, στην οποία κυριαρχεί η εξελιγμένη έκδοση της τεχνολογίας PHEV, ο πλήρης ανασχεδιασμός της συνδυαστικής μονάδας ισχύος έχει αυξήσει την αυτονομία, ενώ ο νέος κινητήρας 2.4 lt – 135 hp κύκλου Atkinson (που αντικαθιστά τον προηγούμενο 2.0 lt κύκλου Otto) παράγει περισσότερη ροπή και έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία και μαζί βελτιωμένη αποδοτικότητα καυσίμου. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι κατά 10% ισχυρότερος, ενώ η μπαταρία έχει κατά 15% μεγαλύτερη χωρητικότητα (13,8 kWh). Πέραν αυτών, στο σύστημα τετρακίνησης τώρα διπλασιάστηκαν οι ρυθμίσεις, από δύο σε τέσσερις: στα Normal και 4wd Lock προστέθηκαν τώρα τα Sport και Snow, για πιο δυναμική οδήγηση στην άσφαλτο και για ολισθηρές επιφάνειες αντίστοιχα.

PEUGEOT 4X4 PLUG-IN HYBRID ELECTRIC DRIVE

Παρούσα η τεχνολογία της Peugeot, με επιλογή κίνησης σε 2 ή 4 τροχούς, ισχύ 225hp ή 300hp, σε αμαξώματα sedan, SW ή SUV. Εδώ το 3008 4X4 Plug-in hybrid. O κινητήρας 1.6 lt PureTech αποδίδει 200 ​​ίππους στην τετρακίνητη HYBRID4, συνδυαζόμενος με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων e-EAT8, στο οποίο συνδέεται ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 110hp (80kW), τοποθετημένος στην μπροστινή ανάρτηση. Επίσης, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι εξοπλισμένη με μετατροπέα, ηλεκτρικό μοτέρ 110hp (80kW). Η συνολική ισχύς είναι 300hp. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 13,2 KWh, εξασφαλίζοντας 100% ηλεκτρική οδήγηση μέχρι 50 χιλιόμετρα για μέγιστη ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα - μετά από αυτή εμπλέκεται ο κινητήρας βενζίνης. Φέρει λειτουργία Drive για να ενεργοποιηθεί ή να απεργοποιηθεί η λειτουργία φρένων. Μια δεύτερη ώθηση την απενεργοποιεί και λειτουργία e-SAVE για εξοικονόμηση ενέργειας. Επίσης, προσφέρονται διαφορετικές επιλογές οδήγησης: ZERO EMISSION, SPORT, HYBRID και COMFORT.

PEUGEOT E-208 GT

Ισως το πιο σημαντικό νέο μοντέλο της έκθεσης της Γενεύης, καθώς απευθύνεται σε ευρύ κοινό. Το νέο 208 είναι χάρμα ιδέσθαι. Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, πιο ελαφριά και πιο ανθεκτική, που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Βέβαια, στην έκθεση το είδαμε στις πιο σπορ εκδόσεις GT, Line και στην ηλεκτρική e-208 GT, με εξαιρετικές πινελιές, ισχύ 100 KW (136 bhp), ροπή 260 Nm, τρεις επιλογές λειτουργίας (Eco, Normal και Sport), δύο τρόπους φρεναρίσματος και μπαταρία 50 kWh που χαρίζει αυτονομία κίνησης 340 χλμ. Δεν είδαμε την απλή έκδοση, που θα συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης 1.2 lt (75, 100 και 130 ίπποι) και πετρελαίου 1.5 lt – 100hp, ωστόσο σχεδιαστικά δε νομίζω να αλλάξουν πολλά στην καμπίνα, όπου ξεχωρίζει το Peugeot i-Cockpit. Θα λανσαριστεί στην Ευρώπη φέτος το Φθινόπωρο και το 2020 στην Ελλάδα.

RENAULT CLIO

Παρουσιάστηκε ανασχεδιασμένο, ωστόσο μοιάζει αρκετά με το τωρινό. Το νέο CLIO έχει 14 χιλιοστά μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας πιο σπορτίφ χαρακτήρα και είναι το πρώτο που εφοδιάζεται με σπόιλερ στους θόλους των εμπρός τροχών, που εξυπηρετούν την πιο ομαλή ροή του αέρα, εξασφαλίζουν καλύτερη αεροδυναμική και τελικά βοηθούν στον περιορισμό της κατανάλωσης. Θα λανσαριστεί με κινητήρες βενζίνης ατμοφαιρικό 1.0 SCe με 65 hp και 75 hp (5άρι κιβώτιο), τρικύλινδρο turbo 1.0 TCe - 100 hp με 160 Nm ροπής και 1.3 TCe GPF - 130 hp με 240 Nm ροπής και 7άρι αυτόματο κιβώτιο EDC. Ο πετρελαίου 1.5 Blue dCi αποδίδει 85 hp και 115 hp. Το 2020 θα λανσαριστεί και υβριδική έκδοση E-TECH, με κινητήρα βενζίνης 1.6 lt, που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία 1.2 kWh, που θα χαρίζει κατά 80% ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, με πάνω από 40% οικονομία καυσίμου. Αναμένεται πολύ σύντομα η άφιξή του.

RENAULT TWINGO

Φρεσκαρισμένο αισθητικά, εσωτερικά και εξωτερικά προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, ενώ επωφελείται και από τις πιο σύγχρονες καινοτομίες στο πεδίο της συνδεσιμότητας, αποτελώντας, πλέον, ενεργό κομμάτι του νέου οικοσυστήματος Renault EASY CONNECT. Το νέο TWINGO έρχεται με τρεις τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες, SCe 75, TCe 95 και TCe 95 EDC. Σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 6D, αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν τις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Stop & Start και της υποστήριξης εκκίνησης στο ανηφόρα. Ο πρώτος κινητήρας διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε ταχυτήτων και ο δεύτερος με 5άρι ή 6άρι αυτόματο. Ο ισχυρότερος κινητήρας διαθέτει νέο σύστημα εξάτμισης και συμπιεστή μεταβλητής μετατόπισης, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Ερχεται άμεσα στην Ελλάδα.

SKODA KAMIQ

Το μικρότερο SUV μοντέλο της Skoda είναι γεγονός, με μήκος 4,241 μ., βασισμένο στην πλατφόρμα της VW. Με τρία συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει προβολείς LED split με φώτα ημέρας που εμφανίζονται σαν τέσσερις πολύτιμοι λίθοι πάνω από τους κύριους προβολείς. Όλοι οι κινητήρες του KAMIQ είναι μονάδες άμεσης έγχυσης με υπερσυμπιεστές. Έρχονται με ανάκτηση ενέργειας πέδησης καθώς και τεχνολογία Stop / Start και συμμορφώνονται με τα πλέον αυστηρά πρότυπα εκπομπών Euro 6d-TEMP. Ο βασικός κινητήρας είναι 1.0 TSI που παράγει 70 kW (95 hp), ακολουθεί ο 1.0 TSI με ισχύ 85 kW (115 PS) και ο 1.5 TSI με ισχύ 110 kW (150 hp). Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI παράγει 85 kW (115 hp). Διαθέσιμο και με την τελευταία έκδοση του 1.0 G-TEC, με ισχύ 66 kW (90 hp), που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με βενζίνη. Εντός του 2019 σην Ελλάδα.

SKODA SCALA

To ολοκαίνουργιο SCALA, θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στο πρώτο εξάμηνο του 2019, στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων. Είναι το πρώτο SKODA που υποδέχεται τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα και φέρει το πλήρες λογότυπο "SKODA" κατά μήκος της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Εχει πανομοιότυπο εσωτερικό με το Kamiq και πληθώρα χαρακτηριστικό άνεσης. Θα προσφέρεται με τους ίδιους κινητήρες του Kamiq. Πολλά από τα συστήματα υποβοήθησης του SKODA SCALA προέρχονται από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Τα συστήματα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist) και αυτόνομης πέδησης (Front Assist με City Emergency Brake) είναι στάνταρ από το βασικό εξοπλισμό.

SUBARU FORESTER E-POWER

H Subaru κάνει τη δική της επανάσταση, με ήπια υβριδική τεχνολογία. Εφοδιάζει τόσο το Forester όσο και το XV με ηλεκτρικό μοτέρ. Αυτές τις εκδόσεις τις ονομάζει e-Power και συνδυάζονται με 2.0 lt boxer κινητήρα, ισχύος 143hp και 188 Nm ροπής καθώς και με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 13,4 hp με 65 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι αυτόματο CVT. Στάνταρ είναι το σύστημα X-MODE, για εκτός δρόμου οδήγηση, όπως και το πακέτο χαρακτηριστικών ασφάλειας EyeSight.

TOYOTA COROLLA GR SPORT HYBRID

Η πιο εκδοχή της νέας Toyota Corolla, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, με τρία αμαξώματα, κινητήρα βενζίνης 1.2 lt – 116 hp και δυνατότητα επιλογής από δύο υβριδικά σύνολα, 1.8 lt – 122 hp ή 2.0 lt – 180 hp. Με εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό άνεση και ασφάλειας, η νέα Corolla αποτελεί βαρόμετρο στην αγορά της Ελλάδας. Τώρα, όσον αφορά την έκδοση GR Hybrid, έχει σχεδιαστικές πινελιές που την κάνουν να ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις, ενώ θα προσφέρεται μόνο με τις υβριδικές εκδόσεις.

VW PASSAT

Το νέο Passat θα είναι το πρώτο Volkswagen με δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης σε ταχύτητες ταξιδιού. Παρουσιάστηκε στην όγδοη γενιά του Passat, έχοντας ένα νέο σύστημα, το Travel Assist. Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο πολυλειτουργικό τιμόνι. Ο οδηγός πρέπει συνεχώς να ελέγχει το σύστημα για λόγους ασφαλείας αλλά και νομικού πλαισίου. Προκειμένου να το διασφαλίσει αυτό, το Travel Assist που είναι ενεργό από τα 0 έως τα 210 χλμ./ ώρα, ελέγχει αν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Το τιμόνι αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού και λειτουργεί ως διεπαφή (interface) με συστήματα όπως το Travel Assist. Αν ο οδηγός πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα θα προειδοποιηθεί οπτικά, ακουστικά αλλά και με την ενεργοποίηση των φρένων. Εάν δεν αντιδράσει σε αυτές τις προειδοποιήσεις, το Emergency Assist θα επιβραδύνει αυτόματα και σταδιακά το Passat, ακινητοποιώντας το τελικά.

VW T-ROC R

Εξελιγμένο από την Volkswagen R, το T-Roc R εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα TSI 2.0lt, με ισχύ 221 kW/ 300 PS και ροπή 400 Nm. Η τετρακίνηση 4Motion και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Το Volkswagen T-Roc R επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα. Εχει χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση, στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και σύστημα πέδησης με δίσκους 17 ιντσών. Τα προγράμματα οδήγησης περιλαμβάνουν μια ειδική επιλογή race, για σπορ οδηγική εμπειρία. Ταυτόχρονα υπάρχει και η λειτουργία launch control που εξασφαλίζει άριστη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση σε συνδυασμό με τη μέγιστη δυνατή ροπή και ένα άμεσο σε απόκριση πρόγραμμα ευστάθειας. Το ESC (Electronic Stability Control) μπορεί να τεθεί εκτός λειτουργίας από τον οδηγό για ιδιαίτερα δυναμική οδήγηση στο όριο.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ